Стандард тоа со продавањето.. досега сум имал 5 понуди за продавање, сите сум ги одбил уште пред да се спомне цената.. али во глобала сите очекуваат дека ќе е да не речам како останатите е39ки..
Додека не го продаваш сите го бараат да го купат..
Го продаваш нема никој заинтересиран..
Одкако ќе го продадеш сите со муабет ејј зошто не кажа дека го продаваш..
Денес колава посети сервис прв пат откако е кај мене, заменет е лагер на кардан, бидејќи стариот почна да цивка нешто.
Истиот изгледа вака:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Друго, ставена е на дијагностика, наводно немала никакви грешки, проверено подвозјето-ок е.
Останува уште дисковите предни, почна да ми затресува не кочење од поголеми брзини, човеков каде што ја однесов, иначе мајстор што ја одржувал колава и порано, ми рече дека се криви иако се сменети пред брзо време, а јас лично не паметам да сум им направил некаков топло/ладно шок или па сум ги прегреал од кочење... ќе одам и до кај Драги во Ѓорче на второ мислење.
Тоа е тоа сега за сега. Колава ми легна и како што кажав на почетокот, се надевам на подолга дружба.
Џабе со дисковите што и да правиш пак ќе тресат, незнам што проблем имаат до толку бмвињава..
На 528цата 3/4 пати имав посилно закочено на 120км/ч.. нови дискови се искривија.. Ги израмнив, 2/3 пати кочење и пак почнаа да тресат.. Другар е60ка со тресење го зема, стави нови зимерман.. За 6/7000км се искривија па сега брзо стави АТЕ.. И кај мене на е60ката си трескараше по малку посебно кога ќе загреат повеќе..