Автор Тема: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)  (Прочитано 148889 пати)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10140
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1170 на: 21 Декември 2022, 21:34:58 pm »
Сабајлево Штип - Скопје (на -3C надворешна температура) колава почна да дува топло после 5km од палење, а после 9km стигна до средина (90C).

На наместено најтопло и средно-висока брзина на вентилатор (4-5 црти додека да згрее внатре, потоа намалив) - не мрдна стрелката од 90C цел пат.
Најверојатно џабе цепидлачам...


Отприлика исти параметри и јас ги имав на Passat 2.0TDi 170 (BMR)

Јас дури менував термостат покасно да отвора за побрзо да ми загрева за зимно време. Имаше подобрување ама не нешто којзнае што.

Не сум забележал да ми паѓала температура, ако сум уклучел парно, мада има логика.
хахаха, менувал термостат за побрзо да загрее, не ми се верува ;D

Па да, ако термостатот е заглавен подотворен како што се случува во 99% од случаите тогаш со нов термостат побрзо ќе загрева
Не вреди со тебе веќе да се занимавам, прочитај уште еднаш што напишал, го менувал со термостат кој подоцна отвара, односно на повисока температура, ниту заглавен, ниту одглавен.

Отсутен Matej2007

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 18
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1171 на: 17 Јануари 2023, 00:28:38 am »
Seat leon 1.6tdi

Отсутен Matej2007

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 18
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1172 на: 17 Јануари 2023, 00:32:42 am »
Kupen pred izvesno vreme,kolku sto mozam da primetam nekako brzo pravi regeneracija,150 do 200km gradska voznja,dali e vonres ili ima nekoj problem.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2076
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1173 на: 06 Февруари 2023, 22:02:35 pm »
Денес земени од нашиот макро/дилер/гуру - @Prcot
Одлична соработка и со него и со брат му. Ми останаа за порачка амортизери за гепекот (почнаа да ме нервираат, не работат како шо треба т.е во најголем дел од времето се подигаат до пола и после мора рачно да ги буткам нагоре) и филтер за нафта.

Ги земам истите филтри втор пат, а маслото веќе го користам 4-ти мал сервис.
Од последниот мал сервис (на 08.08.2022) имам поминато 10.469km.
Од менувањето на филтерот за нафта (во јуни, го менував тогаш кога ме зафркаваше ЕГР-от, па не знаевме претходно што е) имам поминато 13.620km.



Сакам малку да го оддолжам интервалот за малиов сервис, барем до 12.000km. Да не претерувам, ама со квалитетот на деловиве погоре некако како сам да си се издолжува тој интервал. Сегашниов филтер за полен е џам и физички и од филтрацијата, како за пример.
Инаку, мал совет - дали да си докупам сега и филтер за нафта или да го сменам на нареден мал сервис (што ќе му дојде на 27.000km од последната замена)?
Знам, знам... дека не е скап да се смени и сега и да не се замарам :)

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3541
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1174 на: 06 Февруари 2023, 23:52:23 pm »
На здравје! Јас на дизелот на 30.000 му мењавам филтер за нафта.

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3267
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1175 на: 07 Февруари 2023, 10:02:54 am »
Јас на Туранот еднаш оставив филтер за нафта за преку еден сервис да го сменам, почна да трокира колата некаде на 15000км од менување, мислевме дизни дека се. На крај се испостави филтерот за нафта дека ја ебавал работата.
Менувајте си на секој мал сервис, ништо не менуваат 400ден.

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3594
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1176 на: 07 Февруари 2023, 10:07:52 am »
Толку ли е ефтин, 400ден? За БМВ 1, МАНН филтер за гориво е мислам 2500 денари.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3267
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1177 на: 07 Февруари 2023, 10:11:30 am »
Не, грешка сум, 700ден е за Туранот, сега проверив што сум плаќал.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6129
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1178 на: 07 Февруари 2023, 10:44:57 am »
Влошка менуваат овие на 2.0 затоа е ефтин, затворените со тело се поскапи.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5990
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1179 на: 07 Февруари 2023, 10:49:17 am »
Денес земени од нашиот макро/дилер/гуру - @Prcot
Одлична соработка и со него и со брат му. Ми останаа за порачка амортизери за гепекот (почнаа да ме нервираат, не работат како шо треба т.е во најголем дел од времето се подигаат до пола и после мора рачно да ги буткам нагоре) и филтер за нафта.

Ги земам истите филтри втор пат, а маслото веќе го користам 4-ти мал сервис.
Од последниот мал сервис (на 08.08.2022) имам поминато 10.469km.
Од менувањето на филтерот за нафта (во јуни, го менував тогаш кога ме зафркаваше ЕГР-от, па не знаевме претходно што е) имам поминато 13.620km.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Сакам малку да го оддолжам интервалот за малиов сервис, барем до 12.000km. Да не претерувам, ама со квалитетот на деловиве погоре некако како сам да си се издолжува тој интервал. Сегашниов филтер за полен е џам и физички и од филтрацијата, како за пример.
Инаку, мал совет - дали да си докупам сега и филтер за нафта или да го сменам на нареден мал сервис (што ќе му дојде на 27.000km од последната замена)?
Знам, знам... дека не е скап да се смени и сега и да не се замарам :)


Задоволен си од уљето? Не е малку застарена спецификација SL?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43461
  • Il Moderatore
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1180 на: 07 Февруари 2023, 10:50:15 am »
SN е HX8

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5990
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1181 на: 07 Февруари 2023, 10:53:34 am »
Пошто ова го гледам... Ама валјда некое друго уље е.


Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43461
  • Il Moderatore

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5990
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1183 на: 07 Февруари 2023, 11:20:29 am »
Јасно.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2190
Одг: Seat Leon 2.0 TDI 138HP (2010)
« Одговори #1184 на: 07 Февруари 2023, 11:43:26 am »
Кај мене во 1,5 дци филтерот за нафта е 2500 денари, по фабрика се менува на 60.000 км, кај нас за упола мање односно на секои 30.000 км. Да беше 700 ден немаше да ми пречи да се менува на секој мал сервис.
Претпоставката е мајката на сите заебувања