Глупаците од Рено така го конструирале системот за дренажа на кондензирана вода од климата да треба во рок од 7 месеци два пати да ја носам на сервис. Се затвунва некое црево за истекување на вода и внатре ми тече вода од климата. Подот се прави жива вода, па псле цркала електрониката на Рено, епа црка кога се дибеци, најпрост технички проблем да не знаат да го решат.
Пластиките внатре се мизерија. Скоро секаде каде има гумирана пластика сега се лупи после 10 години и се претвора во жива гума.
Каде ти се собира вода во кабината од климата, кај мене ништо нема, а за електрониката цркнува оти има таленти што не ги чистат/проверуваат каналите за дренажа на водата од шофершајбната, кај колега постар одвај ги најдов дупките, 1цм кал над нив.
Гумираната пластика ја има и кај МК3, рачките исти се прават, никакви.
А во врска со пластиките, ми се скрше рачката од фиоката во подот кај возачот, ми се скрше рачката од фиоката пред совозачот (имаат туторијал направено, ќе го напрам некој ден), а кај рачната повратниот федер кај зелениот плус има дупче во пластиката, и погодете што се случува по некое време? се поткршнува и нема повеќе крц крц крц на рачната, а во најлош случај можи и ич на забци да не фаќа рачната, ќе треба да ја држите за да стои крената.
(и за ова има лек)
Клика рачната кај тебе
@Tischläufer