Автор Тема: Hyundai  (Прочитано 323197 пати)

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7046
Одг: Hyundai
« Одговори #60 на: 09 Ноември 2011, 12:55:59 pm »
И плус 4 литри поголема потрошња ...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Hyundai
« Одговори #61 на: 09 Ноември 2011, 12:58:57 pm »
Ja bi ipak Genesis pred Golf V.
Sorry..slabost mi se  V motori ubavo spakuvani vo sportski kupea.

A ima i Genesis 2.0 litri -turbo varijanta koja lesno se bilda...Ne e problem. :)

(1:13)

« Последно менување: 09 Ноември 2011, 13:15:13 pm Stratro »

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: Hyundai
« Одговори #62 на: 09 Ноември 2011, 13:04:31 pm »
И ја би Џенесис пред било кој Гољф или било кој ФауВе купе. Но тоа не значи дека Џенесис е крај на програмата и дека нема подобар од него. Стратро ти како вака љубител на купеа и V мотори сигурно си ѕирна што се се нуди од конкуренција и каде се наоѓа Џенесис. Згора на тоа сакав да демантирам некои блатантни лаги и дезинформации.

Што се однесува до Џенесис 2.0Т, има послаб мотор од оној на Гољфот од Томи.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен MickeY MousE

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 147
  • *** Disney ***
Одг: Hyundai
« Одговори #63 на: 09 Ноември 2011, 13:09:17 pm »
Јас мислам дека јачината треба да се споредува според бројот на кубикажата..
Така знаев од порано, односно така научив на форумов.. :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: Hyundai
« Одговори #64 на: 09 Ноември 2011, 13:15:08 pm »
Има нешто кое не си го научил, а доста се зборувало на форумов за тоа. А тоа се вика ефективна зафатнина при форсирана аспирација. Ако си завршил основно училиште и си одел на часови по физика би требало да знаеш дека количеството гасови во единица волумен зависи од притисокот.

Да не навлегувам подлабоко во темата, а уште помалку во тема брзина на ширење на пламенот и ефикасноста на согорување при различни количества на запалилва смеса во единица волумен и време при различни геометрии на затворен простор.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Hyundai
« Одговори #65 на: 09 Ноември 2011, 13:18:38 pm »
...izelze deka Hyundai kako brend i ne bile  bas taka za potcenuvanje a?:)
 

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54819
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #66 на: 09 Ноември 2011, 13:21:29 pm »
Sosem naprotiv, ima luge koi go precenuvaat Hjundai postojano.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Hyundai
« Одговори #67 на: 09 Ноември 2011, 13:24:59 pm »
Стратро и сра*е би возел само да е побрзо за 0.2 секунди.

..samo da ne dimi crno i da ne gasi pod mala gas...
;D  ;D

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: Hyundai
« Одговори #68 на: 09 Ноември 2011, 13:25:44 pm »
Има и такви кои го преценуваат VW, Alfa Romeo и други. Ама добро е кога се сите тука за да се делат васпитни и да се фаќа сеир.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54819
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #69 на: 09 Ноември 2011, 13:27:03 pm »
Znaci Opel ne e za potcenuvanje?

Отсутен MickeY MousE

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 147
  • *** Disney ***
Одг: Hyundai
« Одговори #70 на: 09 Ноември 2011, 13:37:46 pm »
Каква физика? На кого му треба физика денес?
Денес ти требаат пари само. И интелегенција ќе се обидеш да купиш. Се разбира, ќе се обидеш.
Јас изгледа избегав од тој час по физика. Кога се учело за кубикажата.
Али не е тоа лошо. Лошо е што некој избегал, па одел на поправни часови.
А кога ќе видам дека на крај дипломирал, немам коментар.

И да се разбериме. Хјундаи е канта. Не канта. Џубре! Ги жалам тие што го купиле. Почнувајќи од ЛП. Кој од златен дизел, премина на косилица. Каква будала ееееј.

П.С. Ко не знаел да си земе Голф со 80 реални магариња или некоја канта од 90-тите.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29283
    • CARclub.mk
Одг: Hyundai
« Одговори #71 на: 09 Ноември 2011, 13:39:02 pm »
@Gojdo: Ја би земал Џенесис Купе 2.0Т без никаква резерва. 2.0Т моторот е многу сличен (дури колку што знам, имаат ист блок) со 2.0Т моторот од Lancer Evo. Потенцијалот за тјунинг му е огромен. Да, 210 коња е фабрички, али се стега на 300+ без проблеми.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #72 на: 09 Ноември 2011, 13:40:11 pm »
Ако бараш разумен избор, Хјундаи е сигурно во потесен избор.

Ако бира срце никогаш не би ни помислил на Хјундаи.

Али ако бира разум, секако е во потесен избор, и никако нема да ми биде срам да го возам или да ме видат како возам едно. Два пати на одмор бев со едно Хјундаи и супер искуство имам за поминати околу 5000 км и тоа бар пола јас ги возев, и не ми беше срам :)

Kako ne ti bilo sram? Pa toa Ljunda, Deni veli deka e sramota?!


@Gojdo: Ја би земал Џенесис Купе 2.0Т без никаква резерва. 2.0Т моторот е многу сличен (дури колку што знам, имаат ист блок) со 2.0Т моторот од Lancer Evo. Потенцијалот за тјунинг му е огромен. Да, 210 коња е фабрички, али се стега на 300+ без проблеми.

Ljunda da ima golem tuning kapacitet? Nema sansi, prasaj go deni.



Каква физика? На кого му треба физика денес?
Денес ти требаат пари само. И интелегенција ќе се обидеш да купиш. Се разбира, ќе се обидеш.
Јас изгледа избегав од тој час по физика. Кога се учело за кубикажата.
Али не е тоа лошо. Лошо е што некој избегал, па одел на поправни часови.
А кога ќе видам дека на крај дипломирал, немам коментар.

И да се разбериме. Хјундаи е канта. Не канта. Џубре! Ги жалам тие што го купиле. Почнувајќи од ЛП. Кој од златен дизел, премина на косилица. Каква будала ееееј.

П.С. Ко не знаел да си земе Голф со 80 реални магариња или некоја канта од 90-тите.

I jas ne bev na casovite koga se ucese za 1.4 motorot od CecaWagen, sega se kaam.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10893
  • 430i
Одг: Hyundai
« Одговори #73 на: 09 Ноември 2011, 13:40:38 pm »
Секогаш кога ќе се трка ваљда :)

Па нели Алфа секогаш се трка? Како беше тоа со крвта? :)
Освен во одредени случаеви кога имаш Алфа која ти стои дома во гаража со плинска боца.


Зошто бе секогаш, понекогаш и уживањето во возењето си игра голема улога. Не вози секој, секој ден прва-втора до даска на семафори и не се трка секој со Џенезис ;)
А да не се лажеме, плинските боци си одат и кај Хјундаи  и кај Чери и кај Хамер, нема врска кој бренд возило бил :)

И да се разбериме. Хјундаи е канта. Не канта. Џубре! Ги жалам тие што го купиле. Почнувајќи од ЛП. Кој од златен дизел, премина на косилица. Каква будала ееееј.

Немеј да вреџаш бренд, однесувај се како љубител на возилата без разлика на значката. И не го закачај ЛП, супер избор си направи ;)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54819
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #74 на: 09 Ноември 2011, 13:41:22 pm »
@Gojdo: Ја би земал Џенесис Купе 2.0Т без никаква резерва. 2.0Т моторот е многу сличен (дури колку што знам, имаат ист блок) со 2.0Т моторот од Lancer Evo. Потенцијалот за тјунинг му е огромен. Да, 210 коња е фабрички, али се стега на 300+ без проблеми.
Spremi se da go platis kolku evo sto e kaj nas, na osnova na toa sto veloster e nad 20k so najslabiot motor...