Автор Тема: CARclub Тест: Peugeot 301 1.6 BlueHDI 100 Active  (Прочитано 10777 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Peugeot 301 1.6 BlueHDI 100 Active
« на: 31 Август 2017, 11:23:37 am »






http://www.carclub.mk/2017/08/31/test-peugeot-301-1-6-bluehdi-100-active-dostapnost-na-francuski-nacin/

Буџетарија, ама ништо полошо од директните конкуренти. Очекувано - пластиките внатре се камен тврди, и си фали звучна изолација, ама overall - за оние што им треба службена кола што е прилично комотна, сосема добра опција.

Отсутен Rammlied

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 311
Одг: CARclub Тест: Peugeot 301 1.6 BlueHDI 100 Active
« Одговори #1 на: 31 Август 2017, 11:29:07 am »
Го подобрија мењачот ПСА или остана стариот "добар" ковчест мењач?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Peugeot 301 1.6 BlueHDI 100 Active
« Одговори #2 на: 31 Август 2017, 11:35:50 am »
Оваа кола иако е буџетарија и слично, тоа што има многу фин мотор ја вади енормно. Да бучна е, и е со буџет ентериер. Ама седиштата се клутурни, ергономијата прифатлива, и моторот одличен. Ова споредено со Линеа 1.4 Fire е 5 класи над Линеата.

Изолацијата е непостоечка, и воланот е многу пластичен. Само тие две работи и мањкаат на колава, а лесно би можеле да ги коригираат во фабрика кога би сакале.
« Последно менување: 31 Август 2017, 11:44:11 am Deni »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Peugeot 301 1.6 BlueHDI 100 Active
« Одговори #3 на: 31 Август 2017, 11:39:40 am »
Го подобрија мењачот ПСА или остана стариот "добар" ковчест мењач?

Не знам што точно е сменето, ама нешто е. Во однос на Це-Елизето што го возевме пред неколку години, каде што одот кон прва брзина беше 5 сантиметри, а кон втора рачката завршуваше на задна клупа, ова е значително подобро.

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1132
Одг: CARclub Тест: Peugeot 301 1.6 BlueHDI 100 Active
« Одговори #4 на: 31 Август 2017, 12:14:19 pm »
За парите се добар избор.:)
Мене лично ме бендисува.
@ZeroSignal , како се понаша на отворено???
Дали имаше можност да ја провозиш на некој превој, стража, пресека????

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Peugeot 301 1.6 BlueHDI 100 Active
« Одговори #5 на: 31 Август 2017, 12:23:55 pm »
До Битола и назад, на свадба. :)

Одлично е, сè додека си во рамките на она што може да се очекува. До 120-130 е сосема во ред, над тоа веќе почнува да станува бучно.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: CARclub Тест: Peugeot 301 1.6 BlueHDI 100 Active
« Одговори #6 на: 31 Август 2017, 12:36:37 pm »
Плаче за такси.
П л а ч е.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Peugeot 301 1.6 BlueHDI 100 Active
« Одговори #7 на: 31 Август 2017, 12:38:00 pm »
Као такси и ги возат кај нас, и генерално се задоволни тие што сум ги прашал.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: CARclub Тест: Peugeot 301 1.6 BlueHDI 100 Active
« Одговори #8 на: 31 Август 2017, 12:40:02 pm »
Се возев пред некој ден во иста ваква (можеби постар модел) и шоферот вика „еве 80,000 и направив мука нема“ пластика лоша ама пак за тие пари, седан .. тоа си е.

Да имаше и 5-та врата дупло продажба ќе имаа.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Tesla

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • Eбач на батерии :D
Одг: CARclub Тест: Peugeot 301 1.6 BlueHDI 100 Active
« Одговори #9 на: 31 Август 2017, 12:48:26 pm »
Цк.. Воланот како гумена играчка ми делува. А и самата кола како развлечена ми е. Overall грда е (за мене) .
Д'г ж'т в'к п'н б'и - Долг жолт волк полн болви.

Zenu dupe krasi a tortu orasi.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3258
Одг: CARclub Тест: Peugeot 301 1.6 BlueHDI 100 Active
« Одговори #10 на: 31 Август 2017, 12:55:08 pm »
Цел овој сегмент на возила (Пежо 301, Цитроен Ц-Елизе, Шкода Рапид и слични) се наменети за источните пазари, Индија, Индонезија.

Таму се продаваат одлично, бидејќи луѓето едноставно сакаат мала кола со всаден гепек.

Токму затоа се појави на времето Пежо 206 седан, Цитроен Ц4 Седан, Форд фиеста Седан, Рено Талија (клио седан).

Сите од горе наведените се всушност многу лим за малку пари со огромен гепек.

За жал и ние не сме далеку од "типот на купувачи" како тие во Индија, па и кај нас овие возила проаѓаат солидно.

Низ Западна Европа продажбата не им е толку спектакуларна, а и тие примероци што ги продаваат се напукани со опрема за да може колку толку да се излаже некој и да ги купи.

Тоа не значи дека возилото само по себе е лошо, туку само дека е логичен исход на побарувањата и платежните можности на источните пазари и земјите во развој.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Peugeot 301 1.6 BlueHDI 100 Active
« Одговори #11 на: 31 Август 2017, 13:11:37 pm »
Цел овој сегмент на возила (Пежо 301, Цитроен Ц-Елизе, Шкода Рапид и слични) се наменети за источните пазари, Индија, Индонезија.

Таму се продаваат одлично, бидејќи луѓето едноставно сакаат мала кола со всаден гепек.

Токму затоа се појави на времето Пежо 206 седан, Цитроен Ц4 Седан, Форд фиеста Седан, Рено Талија (клио седан).

Сите од горе наведените се всушност многу лим за малку пари со огромен гепек.

За жал и ние не сме далеку од "типот на купувачи" како тие во Индија, па и кај нас овие возила проаѓаат солидно.

Низ Западна Европа продажбата не им е толку спектакуларна, а и тие примероци што ги продаваат се напукани со опрема за да може колку толку да се излаже некој и да ги купи.

Тоа не значи дека возилото само по себе е лошо, туку само дека е логичен исход на побарувањата и платежните можности на источните пазари и земјите во развој.

Плус “традиционалните“ пазари на французите како Тунис, Мароко, Египет, Иран па и Турција

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: CARclub Тест: Peugeot 301 1.6 BlueHDI 100 Active
« Одговори #12 на: 31 Август 2017, 13:11:38 pm »
Рапидот од она што имам видено е за нијанса подобар од овие, во однос на материјали и изолација.
 
@ZeroCool  Какво е во споредба со Типото? Пред се мислам на изолација, материјали, ергономија и слично.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Peugeot 301 1.6 BlueHDI 100 Active
« Одговори #13 на: 31 Август 2017, 13:13:59 pm »
Рапидот од она што имам видено е за нијанса подобар од овие, во однос на материјали и изолација.
 
@ZeroCool  Какво е во споредба со Типото? Пред се мислам на изолација, материјали, ергономија и слично.
Рачунај дека цената на Типото не е баш споредлива со оваа на 301.

Цена на основниот модел: Peugeot 301 1.2 PureTech Access – 10.990 Evra
Цена на тестираниот модел: Peugeot 301 1.6 BlueHDI 100 Active – 13.990 Евра
Цена на тестираниот модел: Fiat Tipo 1.6 Multijet 120 Pop Opening Edition – 16.600 Евра
Цена на тестираниот модел: Fiat Tipo HB 1.4 TJET Lounge – 16.350 Евра

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: CARclub Тест: Peugeot 301 1.6 BlueHDI 100 Active
« Одговори #14 на: 31 Август 2017, 13:20:29 pm »

http://www.fiat.mk/promotions/tipo/

Ново Fiat Tipo за 11.900 € со стандардна опрема:

Клима-уред
Алуминиумски тркала 16”
Радио со USB/AUX и команди на управувачот
Задни сензори за паркирање
6 воздушни перничиња
Светла за магла
Преден потпирач за рака
Багажен простор од 520 литри
ESP+Hill Holder
Мотор 1.4 95 КС Euro 6

Така што 1.4 е во конкуренција со 1.2

Дизел: 14.900 Evra.

1000 евра е разликата.