Нема и јаре и паре:
Citroen has cooked up a strategy called Advanced Comfort to shape its immediate future, so it’s no surprise to find that the C3’s suspension favours comfort over cornering. The C3 lollops along in a soothing fashion yet retains sufficient composure to maintain confidence on a twisty road. If you want to hare off and clip apexes the C3 will not be your best bet. But if you’d rather float over broken tarmac without waking the baby, the C3 will do its level best.
Јас изгледа се пензионирав пред време со Xsara-та, престанав да бркам апекси и почнав да кратам кривини по стража, за поудобно да ја поминам
Слично сум се изразил за 2-3 генерации постарата братучетка на Ц3. И јаре и паре само со adaptive dampers во нешто далеку поскапо.
Истото се постигнува и со многу удобни и меки седишта.
Не би рекол. Возиш по пат каде налетуваш на 3 метри малку потпропаднат асфалт. Кога суспензијата е возачки ориентирана, целта е идеален контакт со асфалтот во секое време, така што и пропаѓањето, и издигањето на рамен асфалт ќе ги осетиш со прилично добро протресување. Седиште тука многу малку помага.
Ако возиш со кола чија суспензија е комфорно ориентирана, целта е да се задржи што по-хоризонтална позиција на каросеријата, а тркалата што сакаат нека прават, а доброто седиште само придонесува до целокупното доживување.