Автор Тема: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа  (Прочитано 64484 пати)

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #165 на: 18 Јули 2017, 09:23:03 am »
И кој е вердиктот сеа за човеков што побара совет? Излеа читајќи не реши да купи чисто нов внес со всички екстри :)

Елантра.


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

GLX ili GLS?

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #166 на: 18 Јули 2017, 09:32:19 am »
i30 gls 1.0 t-gdi со 120кс :D само полека ремонт се правело ако ја возиш над 2500 обртаи, а гаранција не признаваат.

Отсутен hanacloud

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 226
  • Barcelona Mystery Blue
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #167 на: 18 Јули 2017, 12:55:04 pm »
Малце забега темава. :)

Апдејт после посетени салони и две тест вожњи:

- Хјундаи и30 отпаѓа. Може да се донесе ама со основен дизел мотор се фаќа над 20000 Еур.
- Мазда 3 2.2 150кс Challenge. Одлична кола со супер изработка, цената е доста висока со оглед на појакиот мотор.
- Киа Сид - во исчекување на тест возење.
- Шкода Октавиа - исто
- Сеат Леон - отпаѓа.
- Форд Фокус 1.5 тдци 120 Синк, возев 95кс мотор на тест, прилично бучен и во град, друго е ок, има 6-то степен менувач, е сега не можев да го тестирам на угорница, кривини или автопат. Влегува во буџетот.
- Фиат Типо, не го возев, не ми остави добар впечаток во салон, иако со цена ќе дојде и поефтино од Фокусот.
- голф, по поплаката, во ново исчекување за тест возење.
- Тојота Аурис Хибрид, по читањето ривјуа: скептичен за потребата од менување на стил на возење, и односот на автопат. Ентериерот е пријатен. Ќе има тест возење.
-Опел Астра 1.6 цдти 110, ок впечаток, ќе треба тест возење.

Генерално приметив дека сите дилери сакаат да продадат од лагер или во пристигнување, што е разбирливо, ама од друга страна најчесто не е со соодветна опременост.

Пропуштив нешто? (Француските се намерно изоставени, исто со Ауди, Алфа, Хонда, Мерцедес, БМВ - последните од очигледни причини :) )





Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #168 на: 18 Јули 2017, 13:28:33 pm »
Moe gledanje na rabotite, iako jas ne se letam po mnogu oprema.

Малце забега темава. :) - Mnogu

Апдејт после посетени салони и две тест вожњи:

- Хјундаи и30 отпаѓа. Може да се донесе ама со основен дизел мотор се фаќа над 20000 Еур. - Zabeguvanje so cena
- Мазда 3 2.2 150кс Challenge. Одлична кола со супер изработка, цената е доста висока со оглед на појакиот мотор. - Zabeguvanje so cena
- Киа Сид - во исчекување на тест возење. - ako go davaat za dobra cena, za mene toa bi bilo max 14.500
- Шкода Октавиа - исто - mene licno ne mi se svigja noviov dizajn i jas bi go otfrlil od kombinacija. Vidi si posle voznjata,
 max sto bi dal ako sepak mi se svigjase 15.000

- Сеат Леон - отпаѓа.
- Форд Фокус 1.5 тдци 120 Синк, возев 95кс мотор на тест, прилично бучен и во град, друго е ок, има 6-то степен менувач, е сега не можев да го тестирам на угорница, кривини или автопат. Влегува во буџетот. - za 14.000 so 95ks za mene e best buy. Ti sakas poveke oprema, pa kolku bi te fatilo tebe neznam.
- Фиат Типо, не го возев, не ми остави добар впечаток во салон, иако со цена ќе дојде и поефтино од Фокусот. - ova neznam zosto si go gledal. Pogotovo sto vikas deka Francuzi nejkes, ova e najbeter od se.
- голф, по поплаката, во ново исчекување за тест возење. - ako si spremen da platis poveke za Golf
- Тојота Аурис Хибрид, по читањето ривјуа: скептичен за потребата од менување на стил на возење, и односот на автопат. Ентериерот е пријатен. Ќе има тест возење. - jas licno, za priblizno ista cena ako e so Golf dizel, pre bi ova 100%
-Опел Астра 1.6 цдти 110, ок впечаток, ќе треба тест возење. - koja cena ja davaat? Se nesto mislam deka e ista kako Golf so ista oprema ako se zima. Vo toj slucaj mislam deka Golf e bolji izbor.

Генерално приметив дека сите дилери сакаат да продадат од лагер или во пристигнување, што е разбирливо, ама од друга страна најчесто не е со соодветна опременост.

Пропуштив нешто? (Француските се намерно изоставени, исто со Ауди, Алфа, Хонда, Мерцедес, БМВ - последните од очигледни причини :) )


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #169 на: 18 Јули 2017, 13:32:26 pm »
Eте Маздата 3 2.2 била стварно добра..а и лична е.
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,21794.0.html

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #170 на: 18 Јули 2017, 13:51:02 pm »
И лична и добра е и супер мотор има. Арно ама Цена на тестираниот модел: Mazda 3 2.2 Skyactiv-D Revolution – 25.480 Евра. Колку сака попуст нека дадат, нема да биде приближно до 18.000. За 18.000 мазда ама со 2.0 бензинецот, топ.

Отсутен hanacloud

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 226
  • Barcelona Mystery Blue
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #171 на: 18 Јули 2017, 13:53:13 pm »
Moe gledanje na rabotite, iako jas ne se letam po mnogu oprema.

Малце забега темава. :) - Mnogu

Апдејт после посетени салони и две тест вожњи:

- Хјундаи и30 отпаѓа. Може да се донесе ама со основен дизел мотор се фаќа над 20000 Еур. - Zabeguvanje so cena
- Мазда 3 2.2 150кс Challenge. Одлична кола со супер изработка, цената е доста висока со оглед на појакиот мотор. - Zabeguvanje so cena
- Киа Сид - во исчекување на тест возење. - ako go davaat za dobra cena, za mene toa bi bilo max 14.500
- Шкода Октавиа - исто - mene licno ne mi se svigja noviov dizajn i jas bi go otfrlil od kombinacija. Vidi si posle voznjata,
 max sto bi dal ako sepak mi se svigjase 15.000

- Сеат Леон - отпаѓа.
- Форд Фокус 1.5 тдци 120 Синк, возев 95кс мотор на тест, прилично бучен и во град, друго е ок, има 6-то степен менувач, е сега не можев да го тестирам на угорница, кривини или автопат. Влегува во буџетот. - za 14.000 so 95ks za mene e best buy. Ti sakas poveke oprema, pa kolku bi te fatilo tebe neznam.
- Фиат Типо, не го возев, не ми остави добар впечаток во салон, иако со цена ќе дојде и поефтино од Фокусот. - ova neznam zosto si go gledal. Pogotovo sto vikas deka Francuzi nejkes, ova e najbeter od se.
- голф, по поплаката, во ново исчекување за тест возење. - ako si spremen da platis poveke za Golf
- Тојота Аурис Хибрид, по читањето ривјуа: скептичен за потребата од менување на стил на возење, и односот на автопат. Ентериерот е пријатен. Ќе има тест возење. - jas licno, za priblizno ista cena ako e so Golf dizel, pre bi ova 100%
-Опел Астра 1.6 цдти 110, ок впечаток, ќе треба тест возење. - koja cena ja davaat? Se nesto mislam deka e ista kako Golf so ista oprema ako se zima. Vo toj slucaj mislam deka Golf e bolji izbor.

Генерално приметив дека сите дилери сакаат да продадат од лагер или во пристигнување, што е разбирливо, ама од друга страна најчесто не е со соодветна опременост.

Пропуштив нешто? (Француските се намерно изоставени, исто со Ауди, Алфа, Хонда, Мерцедес, БМВ - последните од очигледни причини :) )

Фала за мислењето! За астрата уште чекам цена, иначе Тојота хибридот е 18990. Фокус за 14000 е ист со типото, овој што го сакам го даваат за 18000. Октавиа ќе биде исто околу 18000 со 1.6 тди 115. Голфот веќе доаѓа 19900 со 1.6 115 Комфортлајн, и тоа забегува. Киа не знам колку ќе биде.

Кај Хјундаи доаѓа иста цена и30 со Туксон. Тоа е најсмешното.

Gesendet von meinem Redmi 3S mit Tapatalk


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #172 на: 18 Јули 2017, 22:21:11 pm »
Генерално приметив дека сите дилери сакаат да продадат од лагер или во пристигнување, што е разбирливо, ама од друга страна најчесто не е со соодветна опременост.

Немој..... значи НЕМОЈ!!! Никако не земај кола од лагер во Македонија.
Ќе ми заблагодариш друг пат.

Отсутен hanacloud

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 226
  • Barcelona Mystery Blue
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #173 на: 18 Јули 2017, 22:36:29 pm »
Генерално приметив дека сите дилери сакаат да продадат од лагер или во пристигнување, што е разбирливо, ама од друга страна најчесто не е со соодветна опременост.

Немој..... значи НЕМОЈ!!! Никако не земај кола од лагер во Македонија.
Ќе ми заблагодариш друг пат.
Има некоја посебна причина?

Gesendet von meinem Redmi 3S mit Tapatalk


Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3257
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #174 на: 18 Јули 2017, 22:53:45 pm »
Генерално приметив дека сите дилери сакаат да продадат од лагер или во пристигнување, што е разбирливо, ама од друга страна најчесто не е со соодветна опременост.

Немој..... значи НЕМОЈ!!! Никако не земај кола од лагер во Македонија.
Ќе ми заблагодариш друг пат.

Миле, подобро образложи зашто не е добро да се зема кола од лагер, затоа што верувам сите ги интересира.

"Немој со три извичника" и не е баш многу убедлив аргумент членот да не земе кола од лагер.


Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #175 на: 18 Јули 2017, 23:20:52 pm »
Друг пат ќе образложи!!!

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #176 на: 18 Јули 2017, 23:47:56 pm »
Ја не го држам истиот став како него, ама МиДа, Порше и ваљда сите останати импортери имаа огромни штети од градот. Штетите веројатно се санирани со пејнтлес поправка, но сепак новиот газда на тоа возило нема да го знае тој факт. Со самото тоа, било какви интервенции во претпродажниот период може да се случат на возилото, а купувачот да не дознае. Иако на колата тоа ништо не и менува, мене би ми било многу крш да дознаам по неколку години сопствеништво дека на колата и се десиле Х, Y и Z работи а не можам никаде да видам историја на истите, и најбитно како е поправена.
Кај половна кола е тоа секогаш можно, ама кај нова е сосема неочекувано и кај некои луѓе доволно за да скрши филм.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3838
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #177 на: 18 Јули 2017, 23:59:22 pm »
Кога менував шофершајбна во Порше, колата ја зимав од паркингот на лимарскиот сервис и во тој момент таму правеа пауза за ручек/кафе некој српски работници за пејнтлес поправка на возила оштетени од град. Постојав сонив 10ина минути доека климата работеше да ја излади колата и баш ми кажаа дека оваа година доста од екипите што работат тоа во Србија се во Македонија, се шегуваа баш дека му се радуваат на градот :)
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #178 на: 19 Јули 2017, 00:19:30 am »
Генерално приметив дека сите дилери сакаат да продадат од лагер или во пристигнување, што е разбирливо, ама од друга страна најчесто не е со соодветна опременост.

Немој..... значи НЕМОЈ!!! Никако не земај кола од лагер во Македонија.
Ќе ми заблагодариш друг пат.
Кажи де? Или ќе почекаш спорот да заврши? ;)

И зошто мислиш дека при нарачка неможе истото да го направат?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #179 на: 19 Јули 2017, 00:30:34 am »
Малце забега темава. :)

Апдејт после посетени салони и две тест вожњи:

- Хјундаи и30 отпаѓа. Може да се донесе ама со основен дизел мотор се фаќа над 20000 Еур.
- Мазда 3 2.2 150кс Challenge. Одлична кола со супер изработка, цената е доста висока со оглед на појакиот мотор.
- Киа Сид - во исчекување на тест возење.
- Шкода Октавиа - исто
- Сеат Леон - отпаѓа.
- Форд Фокус 1.5 тдци 120 Синк, возев 95кс мотор на тест, прилично бучен и во град, друго е ок, има 6-то степен менувач, е сега не можев да го тестирам на угорница, кривини или автопат. Влегува во буџетот.
- Фиат Типо, не го возев, не ми остави добар впечаток во салон, иако со цена ќе дојде и поефтино од Фокусот.
- голф, по поплаката, во ново исчекување за тест возење.
- Тојота Аурис Хибрид, по читањето ривјуа: скептичен за потребата од менување на стил на возење, и односот на автопат. Ентериерот е пријатен. Ќе има тест возење.
-Опел Астра 1.6 цдти 110, ок впечаток, ќе треба тест возење.

Генерално приметив дека сите дилери сакаат да продадат од лагер или во пристигнување, што е разбирливо, ама од друга страна најчесто не е со соодветна опременост.

Пропуштив нешто? (Француските се намерно изоставени, исто со Ауди, Алфа, Хонда, Мерцедес, БМВ - последните од очигледни причини :) )

Ако не е тајна, зошто толку строго против Французите? Би претпоставил дека Renault Megane и Peugeot 308 би имале што да понудат.

Исто така, зошто не Seat Leon?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.