Автор Тема: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence  (Прочитано 15930 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #30 на: 13 Јануари 2017, 18:11:51 pm »
Не знам, не сум го возел, не можам да споредам. Во реалноста, 2-литарскиот турбодизел со 150 коња е повеќе од доволен. Праиме муабет за возење 4-ца во кола, планини, горе-доле, успони, а-у - и во ситуација кога колата тежи 2 тона. Многу ретко се вози кола така.

Како што реков, не сум го возел малиот мотор, не можам да споредам. Прочитав пар тестови, консензусот е дека моторот е океј.

О да ти го ја на тебе :)
Еднаш бил малку недоволен, еднаш бил повеќе од доволен... Ти бувнам една :)

Нема потреба да го возиш помалиот мотор, ту аплај сам лоџик... Тој 1.0 ТСИ е измислен за у Мии, повеќе од океј у Ибица, веројатно прифатлив у Леон, али тешко дека е во ред и секојдневно употреблив и рационален у Атека.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #31 на: 13 Јануари 2017, 18:23:05 pm »
ispod V6 nesmee dase pomisli vo vakov gracki shmeker da se stavi

И ти не си во тек. Мора дизел да биде.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13921
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #32 на: 13 Јануари 2017, 18:34:08 pm »
Виии ЕЈТ!

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #33 на: 13 Јануари 2017, 18:49:58 pm »
ispod V6 nesmee dase pomisli vo vakov gracki shmeker da se stavi

И ти не си во тек. Мора дизел да биде.
V6 tedei posekako, so 2 crveni

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #34 на: 13 Јануари 2017, 18:56:19 pm »
Малкичко се две червени, треба 4

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг:
« Одговори #35 на: 13 Јануари 2017, 19:07:46 pm »
Атекава е за 2.0 185кс битурбото или што и да беше од Амарок со салам торк да ја влече како што треба.

За да можеш да ја злоставуваш со 5 души и глисер позади на раат.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #36 на: 13 Јануари 2017, 20:15:57 pm »
Атекава е за 2.0 185кс битурбото или што и да беше од Амарок со салам торк да ја влече како што треба.

За да можеш да ја злоставуваш со 5 души и глисер позади на раат.
Абе оно најубаво да има 2.0  битурбо како во пасатот, 240 или колку и да беше коња, ама тогаш нема да е толку евтио возило.

А баш пред некое време го разгледував моторов 1.0 тси во голф 7 (вајда е истиот) и има подобри перформанси од 1.6 тди и 2.0 тди со 110 коња, додека пак има слични перформанси како 1.4 тси со 140 коња. Ова на хартија, реално треба да се проба па да се каже дали навистина е така ;D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #37 на: 13 Јануари 2017, 20:29:24 pm »
Хартија многу трпи, али ко што имаше кажано колегата Крис Херис, коли не се возат на хартија.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #38 на: 18 Јануари 2017, 19:07:02 pm »
Леон на стероиди

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #39 на: 18 Јануари 2017, 19:15:30 pm »
И тоа лоши.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #40 на: 17 Април 2018, 13:57:16 pm »
Decki mi treba mala pomos. Dali preporacuvate 1.4 TSI motor vo Ateca (poso mora da e benzinec) ili dali voopsto preporacuvate 1.4 Tsi? Dobri strani? Maani? Fala vi na info

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #41 на: 17 Април 2018, 16:05:05 pm »
tiguan, ateka, karoq, tuscon... ista klasa. ako sporedam so tiguan, 1.4tsi malku e trom ali se podnesuva. Ako atecata ima prenos kako tiguanot ondak ne bi rekol deka e samo pozersko auto. sekako ne e hummer ali za ona sho go spomna nekoj pogore, par tochaci, brdo, nekoj zemjen pat (galicki put da skrshnes nakaj tereni i da setas po bistra) e izmislen. Performansi...nikoj ne ocekuva da se trkas so ova, ama mojot fehlerwagen sosema stabilno se drzi po krivini bez da imas cuvstvo deka kje se prevrtis na strana. Veruvam deka i ova ima slicni ili podobri vozni karakteristiki.

p.s. sho 1.0tsi? ;D

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен ghost555

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 140
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #42 на: 17 Април 2018, 16:17:02 pm »
tiguan, ateka, karoq, tuscon... ista klasa. ako sporedam so tiguan, 1.4tsi malku e trom ali se podnesuva. Ako atecata ima prenos kako tiguanot ondak ne bi rekol deka e samo pozersko auto. sekako ne e hummer ali za ona sho go spomna nekoj pogore, par tochaci, brdo, nekoj zemjen pat (galicki put da skrshnes nakaj tereni i da setas po bistra) e izmislen. Performansi...nikoj ne ocekuva da se trkas so ova, ama mojot fehlerwagen sosema stabilno se drzi po krivini bez da imas cuvstvo deka kje se prevrtis na strana. Veruvam deka i ova ima slicni ili podobri vozni karakteristiki.

p.s. sho 1.0tsi? ;D

Не сум ги возел ни една ни друга ама не би рекол дека 1.4 тси е тром според податоциве на интернет, 150 коња со сосема добар торк од пониски вртежи него ли дизелот (помал е торкот за 90ЊМ). Јас би ја ѕирнал и Шкода Карок со поновиот 1.5 тси, 8.4 до 100 фабрички податоци и 250 ЊМ/1500-3500 РПМ.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #43 на: 17 Април 2018, 16:30:51 pm »
Od skodata izgledot/dizajnot epten me ubiva :-D ke go poglednam i toj ama 99% ne. 1.4 spored net ima skoro isti performansi so 1.5 na karoq. Stvarno neznam vo sto e razlikata. Identicno e skoro se. Voziloto ke e familijarno, se kupuva radi prostor i radi zeznati trotoari sto so regularna kola so podvozjeto standardno se udira vo trotoarot ako ima poveke od dvajca vo kola ili bagaz. Isto se kupuva min za naredni najmalku 10+ godini. Za trki ne sum, me interesira stedlivost, doverlivost, trajnost takvi raboti

Отсутен ghost555

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 140
Одг: CARclub Тест: Seat Ateca 2.0 TDI 150 4Drive Xcellence
« Одговори #44 на: 17 Април 2018, 16:36:07 pm »
Od skodata izgledot/dizajnot epten me ubiva :-D ke go poglednam i toj ama 99% ne. 1.4 spored net ima skoro isti performansi so 1.5 na karoq. Stvarno neznam vo sto e razlikata. Identicno e skoro se. Voziloto ke e familijarno, se kupuva radi prostor i radi zeznati trotoari sto so regularna kola so podvozjeto standardno se udira vo trotoarot ako ima poveke od dvajca vo kola ili bagaz. Isto se kupuva min za naredni najmalku 10+ godini. Za trki ne sum, me interesira stedlivost, doverlivost, trajnost takvi raboti

Мислам дека турбината е различна, 1.5 тси ја имаа оваа Turbocharger with variable turbine geometry, ама технички што како е различно ќе мора да ти одговори некој што се разбира повеќе.

ЕДИТ: Од ова што го гледам на клипов колава си влече и те како солидно