Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 897214 пати)

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1890 на: 10 Септември 2015, 01:19:58 am »
Дали подолго возење на високи обртаи на плин може да доведе до оштетување на вентилите, т.е. до нивно горење? Дали е паметно да се стават капалки за бензин на вентилите? Се работи за Opel Astra 1.6 16v 2001г. со вграден плински уред Landi Evo.

Долго, повремено и нормално возење доведува до оштетување на вентилите.

Колку поголемо оптоварување на моторот толку побрзо би довело до оштетување.

Отсутен vlatko05

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 339
  • k24a3
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1891 на: 10 Септември 2015, 01:28:18 am »
Дали подолго возење на високи обртаи на плин може да доведе до оштетување на вентилите, т.е. до нивно горење? Дали е паметно да се стават капалки за бензин на вентилите? Се работи за Opel Astra 1.6 16v 2001г. со вграден плински уред Landi Evo.

Долго, повремено и нормално возење доведува до оштетување на вентилите.

Колку поголемо оптоварување на моторот толку побрзо би довело до оштетување.

А дали поставување на капалки за ладење на вентилите би го решил тој проблем и возењето на поголеми обртаи на плин на подолги релации не би претставувало проблем за вентилите?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1892 на: 10 Септември 2015, 01:30:52 am »
Дали подолго возење на високи обртаи на плин може да доведе до оштетување на вентилите, т.е. до нивно горење? Дали е паметно да се стават капалки за бензин на вентилите? Се работи за Opel Astra 1.6 16v 2001г. со вграден плински уред Landi Evo.

Долго, повремено и нормално возење доведува до оштетување на вентилите.

Колку поголемо оптоварување на моторот толку побрзо би довело до оштетување.
а да не вадите вакви паушални муабети?

прво и основно треба да видите во спецификација за моторот што вели производителот па после заклучувајте што и како...

има БРОЈНИ примери каде што луѓе извозеле поише од пола миљон километри, претежно на отворено и нема проблем со вентили...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1893 на: 10 Септември 2015, 01:39:53 am »
Дали подолго возење на високи обртаи на плин може да доведе до оштетување на вентилите, т.е. до нивно горење? Дали е паметно да се стават капалки за бензин на вентилите? Се работи за Opel Astra 1.6 16v 2001г. со вграден плински уред Landi Evo.

Долго, повремено и нормално возење доведува до оштетување на вентилите.

Колку поголемо оптоварување на моторот толку побрзо би довело до оштетување.

А дали поставување на капалки за ладење на вентилите би го решил тој проблем и возењето на поголеми обртаи на плин на подолги релации не би претставувало проблем за вентилите?

Мал процент би ги заштитил.



Дали подолго возење на високи обртаи на плин може да доведе до оштетување на вентилите, т.е. до нивно горење? Дали е паметно да се стават капалки за бензин на вентилите? Се работи за Opel Astra 1.6 16v 2001г. со вграден плински уред Landi Evo.

Долго, повремено и нормално возење доведува до оштетување на вентилите.

Колку поголемо оптоварување на моторот толку побрзо би довело до оштетување.
а да не вадите вакви паушални муабети?

прво и основно треба да видите во спецификација за моторот што вели производителот па после заклучувајте што и како...

има БРОЈНИ примери каде што луѓе извозеле поише од пола миљон километри, претежно на отворено и нема проблем со вентили...


Пак не читаш како треба и не даваш соодветен одговор, а он прашува  "возењето на поголеми обртаи на плин на подолги релации
"
Тоа подразбира возење над ограничувањето т.е. сака брзо да си вози.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1894 на: 10 Септември 2015, 01:55:35 am »
е па да де.. и јас за такви зборев исто... пак си ти тој што не разбира што јас зборувам...

всушност, нај често и јас така возам, на некои коли со послаби мотори не ретко и со педалата до доле здражана доста долго, на пример на автопат низ србија, или низ грција, па досега не ми се десило вентили да ми протропаат на ниедна кола моја... а и не само за мои, туку знам за бајаги луѓе кои (повторувам) прошле и по пола милион нај често на отворена вожња и сите возеле или возат НАД ограничувањата...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1895 на: 10 Септември 2015, 08:12:05 am »

Дали подолго возење на високи обртаи на плин може да доведе до оштетување на вентилите, т.е. до нивно горење? Дали е паметно да се стават капалки за бензин на вентилите? Се работи за Opel Astra 1.6 16v 2001г. со вграден плински уред Landi Evo.

Долго, повремено и нормално возење доведува до оштетување на вентилите.

Колку поголемо оптоварување на моторот толку побрзо би довело до оштетување.

А дали поставување на капалки за ладење на вентилите би го решил тој проблем и возењето на поголеми обртаи на плин на подолги релации не би претставувало проблем за вентилите?

Кај Астрата со тој мотор мислам дека не е проблем, а како и да е, капалките не го елиминираат во целост проблемот со прегревањето на вентили, само го ублажуваат.
Јас не би препорачал подолготрајно возење на високи обртаи на плин (преку 4500-5000 обртаи), и секогаш кога треба да возам побрзо или поригорозно искачувам некоја замашна угорница, пребацувам на бензин.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1896 на: 10 Септември 2015, 13:08:32 pm »
Која е цената за плински уред за Toyota Rav4 2.0 vvt i 152ks 2006 god , i kakvo vi e iskustvoto so plin montiran na ovie motori

Кај Toyota Rav 4 вообичаено се поставува Ланди Омегас Ево уред, со цилиндричен резервоар со дијаметар 244  и зафатнина од 35 литри (има опција и за поголем резервоар)и со дозатор со масло за допoлнителна заштита на вентилите. Цената е 580 евра. Релативно доста вакви возила се конвертирани на плински погон, сосем добро се извозеа досега. Се разбира , како и за другите јапонски возила од новата генерација останува препораката да не се вози на отворен пат на долги патеки со високи вртежи (над 4000 rpm).

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1897 на: 10 Септември 2015, 13:11:50 pm »
Дали подолго возење на високи обртаи на плин може да доведе до оштетување на вентилите, т.е. до нивно горење? Дали е паметно да се стават капалки за бензин на вентилите? Се работи за Opel Astra 1.6 16v 2001г. со вграден плински уред Landi Evo.

Opel Astra 1.6 16v 2001-ва не е возило кај кое постои опасност од прегревање на вентилите на плински погон. Од таа причина и не препорачуваме поставување на капалка со масло за дополнителна заштита на вентилите.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1898 на: 10 Септември 2015, 22:35:47 pm »
е па да де.. и јас за такви зборев исто... пак си ти тој што не разбира што јас зборувам...

всушност, нај често и јас така возам, на некои коли со послаби мотори не ретко и со педалата до доле здражана доста долго, на пример на автопат низ србија, или низ грција, па досега не ми се десило вентили да ми протропаат на ниедна кола моја... а и не само за мои, туку знам за бајаги луѓе кои (повторувам) прошле и по пола милион нај често на отворена вожња и сите возеле или возат НАД ограничувањата...

Јас имам информација за често возење на големи релации и големи брзини за кратко време го ебал моторот.

Отсутен vlatko05

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 339
  • k24a3
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1899 на: 11 Септември 2015, 17:54:56 pm »
Тоа погоре напишаното не е паушално туку зборам од лично искуство. Астрата ми е на плин и сега брзо ми откажа еден цилиндар и кога ја прегледаја немаше компресија и два вентили беа изгорени. А знам т.е. имав слушнато дека овие коли се отпорни на плин, а исто имам слушнато дека предолго возење на повисоки обртаи може да ги оштети вентилите зато и прашав за мислење. Сега од ко ги сменив сите вентили, прашањето ми беше дали да продолжам без капалки или со нив. Позззз

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1900 на: 11 Септември 2015, 20:14:11 pm »
Немаш зијан од капалка, ја имам Астра и на мое барање ставив капалка. Не е можда најсреќно решение, ама боље ишта него ништа, башка мераклија сум да стиснам на гас. Ако си при пари, стави си електронска капалка.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1901 на: 11 Септември 2015, 20:28:15 pm »
Некои плински уреди се подесуваат од одредени обртаи до 20% да користат бензин, што е добро, да има дополнително подмачкување на поголеми обртаи.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1902 на: 11 Септември 2015, 20:29:27 pm »
Или попросто над 4200рпм да бризга бензин само.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1903 на: 12 Септември 2015, 00:19:07 am »
Тоа погоре напишаното не е паушално туку зборам од лично искуство. Астрата ми е на плин и сега брзо ми откажа еден цилиндар и кога ја прегледаја немаше компресија и два вентили беа изгорени. А знам т.е. имав слушнато дека овие коли се отпорни на плин, а исто имам слушнато дека предолго возење на повисоки обртаи може да ги оштети вентилите зато и прашав за мислење. Сега од ко ги сменив сите вентили, прашањето ми беше дали да продолжам без капалки или со нив. Позззз
е па да де.. и јас за такви зборев исто... пак си ти тој што не разбира што јас зборувам...

всушност, нај често и јас така возам, на некои коли со послаби мотори не ретко и со педалата до доле здражана доста долго, на пример на автопат низ србија, или низ грција, па досега не ми се десило вентили да ми протропаат на ниедна кола моја... а и не само за мои, туку знам за бајаги луѓе кои (повторувам) прошле и по пола милион нај често на отворена вожња и сите возеле или возат НАД ограничувањата...

Јас имам информација за често возење на големи релации и големи брзини за кратко време го ебал моторот.

aj сега и на двајцата одеднаш да ви одговорам... или подобро да го прашам плимонт, па нека ви одговори он... кој е просекот на обртаи на кои КАПАЛКАТА ПРЕСТАНУВА ДА РАБОТИ и зошто е тоа околу 4.000 обртаи? и какво (никакво) фајде ке има оној кој сака да тури капалка како заштита за возење подолго НА ПОВИСОКИ ОБРТАИ...

мене ме мрзи да објаснувам...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1904 на: 12 Септември 2015, 00:26:04 am »
Можеше да ги остаиш Плимонт да си одговорат и онака, без непотребниот пост во кој викаш дека ќе одговориш ама те мрзи да објаснуваш.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.