Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 897195 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1905 на: 12 Септември 2015, 00:59:02 am »
Можеше да ги остаиш Плимонт да си одговорат и онака, без непотребниот пост во кој викаш дека ќе одговориш ама те мрзи да објаснуваш.

...бидејки не го препозна циничкиот одговорот кој го напишав во форма на прашање или...?

те сметав за по искусен за вакви работи...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #1906 на: 12 Септември 2015, 01:00:14 am »
Slabo vakum na povisoki obrtai vajda ....

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1907 на: 12 Септември 2015, 10:42:45 am »
Да

Отсутен vlatko05

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 339
  • k24a3
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1908 на: 12 Септември 2015, 11:38:31 am »
Астрата ја возев до кај 110-120 и пред дефекто ми е згазната до кај 140 ништо поќе. Зато помислив да не е до то ама тука спомнавте некој 4000-5000rpm и то подолга вожња така за да евентуално би дошло до оштета на вентили а до толку ја немам газено. Колата работи мирно и знам дека овај мотор е отпорен на плин па зато и ме чуди дека изгореја 2 вентили. Како и да е, сега ми е битно како да ја заштитам натаму од вакви проблеми зато прашав за поискусните дали капалки ке бркат работа или не? Нема потреба од циничност само сакав да дознаам некоја информација повеќе. Поззз

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1909 на: 12 Септември 2015, 13:13:33 pm »
1.4 или 1.6 ти е Астрата? Разликата е во изведбата на вентилите... Каков плински уред имаш? Ако дозволува направи на високи вртежи да комбинира со бензин или само на бензин. Земи си електронска капалка и адитив Tunap.

Отсутен Gabau

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 489
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1910 на: 12 Септември 2015, 14:28:01 pm »
Колку пари е електронската капалка? Мене ми кажаа дека разликата во цена со обичната е уствари пари за мењање на вентили т.е уште се скапи за вградување.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1911 на: 12 Септември 2015, 17:18:00 pm »
Астрата ја возев до кај 110-120 и пред дефекто ми е згазната до кај 140 ништо поќе. Зато помислив да не е до то ама тука спомнавте некој 4000-5000rpm и то подолга вожња така за да евентуално би дошло до оштета на вентили а до толку ја немам газено. Колата работи мирно и знам дека овај мотор е отпорен на плин па зато и ме чуди дека изгореја 2 вентили. Како и да е, сега ми е битно како да ја заштитам натаму од вакви проблеми зато прашав за поискусните дали капалки ке бркат работа или не? Нема потреба од циничност само сакав да дознаам некоја информација повеќе. Поззз

еве еден малку по искусен возач да ти каже... чим на ЕДЕН цилиндар, изгореле ДВАТА вентили, не е до плинот... може да имало друг проблем, и НАЈ ВЕРОЈАТНО ти има пробивано антифриз или вода во цилиндарот. тие знаат да кренат бајаги висока температура и да напраат топење на металот т.е. како што популарно луѓе сакаат да кажам ГОРЕЊЕ НА ВЕНТИЛ... ако било од плинот, ке се покажеле сериозни последици и по другите вентили, а не само на еден цилиндар...

втора работа.. со 120 возење и ептен ретко стискање до 140, не ти треба никаква заштита... терај си слободно... и 160 да кренеш понекогаш, ништо не ти треба...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1912 на: 12 Септември 2015, 17:34:58 pm »
Тоа погоре напишаното не е паушално туку зборам од лично искуство. Астрата ми е на плин и сега брзо ми откажа еден цилиндар и кога ја прегледаја немаше компресија и два вентили беа изгорени. А знам т.е. имав слушнато дека овие коли се отпорни на плин, а исто имам слушнато дека предолго возење на повисоки обртаи може да ги оштети вентилите зато и прашав за мислење. Сега од ко ги сменив сите вентили, прашањето ми беше дали да продолжам без капалки или со нив. Позззз
Капалката нема да ти помогне ако возиш на високи вртежи пошто истата функционира на принцип на вакуум а над 4500 вртежи +/- вакуум веќе нема.

Треба да ги научиш фундаменталните разлики меѓу плинот и бензинот како гориво во мотори прво. На плин моторот НЕ СМЕЕ да се оптеретува, без оглед на тоа дали моторот е осетлив или неосетлив на плин. Втора раота, многу зависи дали е добро наштелуван плинскиот компјутер, бидејќи пропорцијата меѓу плин и воздух во цилиндарот прави голема разлика во температурата на издувните гасови, што е уствари и факторот кој ги ослабува вентилите да изгорат.

На кратко сумаризирано, за во град на тој мотор не му треба капалка бидејќи не го возиш константно низ град на 4500 вртежи или повеќе.
На отворено немој да возиш со притисната папуча до крај, симни брзина подолиу и педалата притисната максимум до пола. На отворено крузање со не повеќе од 4000 вртежи, за повеќе и не ти е дозволено. И на крај, проверка на плинскиот уред и на богатството на плин при вбризгување.

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 879
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1913 на: 12 Септември 2015, 17:42:10 pm »
Мене ме интересира зошто не смее да се оптеретува моторот на плин?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1914 на: 12 Септември 2015, 19:00:39 pm »
Посуво гори и повисоки температури развива. Во бензинот си има адитивчиња а у, што си ја вршат работата, во плинот нема баш.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1915 на: 12 Септември 2015, 21:46:32 pm »
Да, температурата на издувните гасови на бензин е од 550 степени до 1000 степени (за до толку е и дизајниран моторот). Кај плинот е од 700 до 1300 степени целзиусови. Тоа е 300 степени потопло одошто е дизајниран моторот и тоа е тоа што го создава проблемот, најпросто кажано. Затоа на плин треба да се вози со мало до умерено оптеретување и да не се дозволи оптеретување при кое температурата на издувните гасови ќе почне да ги гори издувните вентили.

Понатаму, смесата на плин и воздух е битна. Ако е сиромашна смесата односно има помалку плин одошто треба температурата на издувните гасови ќе биде повисока. Ако има премногу па плин тоа ќе го заебе катализаторот. Затоа соодносот треба да биде добро наштелуван.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1916 на: 13 Септември 2015, 02:24:17 am »
Затоа се става побогата смеса, а катализатор не е ни потребен за возила на плин.

Отсутен vlatko05

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 339
  • k24a3
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1917 на: 14 Септември 2015, 00:34:45 am »
Фала на сите за советите :)

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1918 на: 14 Септември 2015, 00:47:13 am »
Која е цената за плински уред за Toyota Rav4 2.0 vvt i 152ks 2006 god , i kakvo vi e iskustvoto so plin montiran na ovie motori

Кај Toyota Rav 4 вообичаено се поставува Ланди Омегас Ево уред, со цилиндричен резервоар со дијаметар 244  и зафатнина од 35 литри (има опција и за поголем резервоар)и со дозатор со масло за допoлнителна заштита на вентилите. Цената е 580 евра. Релативно доста вакви возила се конвертирани на плински погон, сосем добро се извозеа досега. Се разбира , како и за другите јапонски возила од новата генерација останува препораката да не се вози на отворен пат на долги патеки со високи вртежи (над 4000 rpm).

Првпат забележувам ваква препорака од ваша страна,  над 4000 rpm да не се вози на отворен  пат за сите возила значи ова или за поединци?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20680
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1919 на: 14 Септември 2015, 01:15:56 am »
Чинам на сите со тазе источњачки бензинци им ја имаат дадено таа препорака. Можда не на сите што прашале тука, ама сигурно на тие што биле на лице место.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.