Па тогаш како фабричките црева тераат преку 20год. и тие се со стеги ама друг тип па не попуштаат?
Сум користел ист тип како стегите од плимонт, до два пати стегни и трети пат прошлајфуваат не стегаат.
фабричките црева, направени за прва уградња немаат допирна точка со црвата за афтер маркет монтажи. и да сакаш, неможеш да го најдеш цревото со тој квалитет. плус на тоа дотури дека еден куп инжињери работеле само на прашњето околу составување и поврзување на тие црева со местото кај што лежет. сите тие запци, прстени, косини, главчиња и останато се правени само и само за таму, за тоа и тоа црево, кое пак има еластичност точно пропишана за тоа место. сите кривини, аголчиња и правци на цревата се направени само и само за таа кола и не одговара на ништо друго. автер маркет вградување на цревна инсталација е нешто што е колку што може повеќе унифицирано за повеќе возила да се користи... стегите фабрички употребени во возилата се само последниот и би рекол НАЈ МАЛ сегмент од постваувањето на цревна инсталација која нема да прокапе никогаш.... и да не претеруваме, 20 години? стварно да не претеруваме, нема црево што толку издржува...
а што се однесува до стегите, можам само да ти кажам, дека ти мислиш како си користел исти такви како од плимонт, а јас ке ти кажам дека не си користел. си користел некои што многу личат на нив, ама не се...