Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 897042 пати)

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1800 на: 04 Јуни 2015, 14:53:27 pm »
Колку чини вградување на плински уред на Астра 1.4 Твинпорт 66 киловати од 2006та год. со боца на местото на резервоното тркало и полначката да биде кај капачето за резервоарот?

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1923
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1801 на: 04 Јуни 2015, 15:18:59 pm »
Јас го имам Landi Renzo Omegas Evo на Astra H со Z14XEP мотор и сум презадоволен, цената на уредот е 540 евра, 30 евра за торусен резервоар и 10 евра за полначка кај капачето за бензин, вкупно 580 евра.

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 802
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1802 на: 04 Јуни 2015, 16:16:55 pm »
   Jas go prekinav polnenjeto na masloto za podmackuvanje bideki mislam deka e pogresno namesteno.
Dali imate soznanie kolku bi teral motorot do ostetuvanje na ventilite i lezistata.  Retko e vozen preku 3000.Ako mora se odi do 5000 nekolku sekundi ili maksimum  5-10 minuti na 3500.Dali e vo korist so vakov rezim na rabota da se nasteluva plinskiot ured da vbrizguva benzin preku 3500-4000 obrtai.
« Последно менување: 04 Јуни 2015, 16:35:56 pm aleksandarbt »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1803 на: 04 Јуни 2015, 19:00:58 pm »
Со таков режим на возење нема опасност од оштетување на лежиштата од издувните вентили. Кажи ми само како заклучи дека капалката е поврзана на погрешно место, некоја слика ако имаш или сл.?

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 802
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1804 на: 05 Јуни 2015, 17:20:50 pm »
Со таков режим на возење нема опасност од оштетување на лежиштата од издувните вентили. Кажи ми само како заклучи дека капалката е поврзана на погрешно место, некоја слика ако имаш или сл.?

Mislam deka maslo dobiva samo vtoriot klip broeno od levo kon desno.





Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1805 на: 06 Јуни 2015, 00:23:35 am »
тоа што го гледаш на вториот клип што е закачено, мене ми изгледа на вакум мерач црево.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 802
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1806 на: 06 Јуни 2015, 22:07:36 pm »
тоа што го гледаш на вториот клип што е закачено, мене ми изгледа на вакум мерач црево.

Mislis ima drugo crevce podolu koe go nosi masloto?
Bas ke proveram utre.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1807 на: 08 Јуни 2015, 15:49:17 pm »
Стегите колку ви се квалитетни бидејќи пред извесно време изгубив голема количина разладна течност.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Повеќе информации
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,13265.msg785913.html#new

Дали возилото било кај нас на прв контролен сервис на 2000 км по вграадување на уредот?

Беше неколку дена после вградувањето на дијагностока, штелување но според вас тогаш се беше во ред.
После тоа не.

Би сакал да те поканам деновиве да не посетиш, потребно е да се направи проверка и презатегање на  плинската инсталација. Првиот сервис е темпиран на 2000 километри , помеѓу другото затоа што тоа е доволна километража за да се увидат и да се пресретнат можните проблеми со инсталацијата (цевки, црева ,т-штици , наставци,стеги итн).
Во секој случај, пожелно е да се реаггира веднаш штом се забележи било какво истекување на антифриз.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1808 на: 09 Јуни 2015, 00:34:08 am »
Стегите колку ви се квалитетни бидејќи пред извесно време изгубив голема количина разладна течност.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Повеќе информации
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,13265.msg785913.html#new

Дали возилото било кај нас на прв контролен сервис на 2000 км по вграадување на уредот?

Беше неколку дена после вградувањето на дијагностока, штелување но според вас тогаш се беше во ред.
После тоа не.

Би сакал да те поканам деновиве да не посетиш, потребно е да се направи проверка и презатегање на  плинската инсталација. Првиот сервис е темпиран на 2000 километри , помеѓу другото затоа што тоа е доволна километража за да се увидат и да се пресретнат можните проблеми со инсталацијата (цевки, црева ,т-штици , наставци,стеги итн).
Во секој случај, пожелно е да се реаггира веднаш штом се забележи било какво истекување на антифриз.


Ќе поминам обавезно.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1809 на: 09 Јуни 2015, 10:11:55 am »
Дечки пред околу две недели ставив Ловато во Новус, на Форд Фиеста 1.4 од 2007-ма година.
Е сега дечкото од Новус ми рече да сум сменел свеќици, пошто сега на плин сум ја префрлил. Еден познаник па има Мондео и извозел 90.000 км со фабричките, не ги сменил.
Исто така ми рекоа на првите 1.000 км да сум ја однел на некое штелување и сл.
И некој совет од вас, на што да обрнам внимание, кај да ставам плин (ако има поквалитетен некаде), на колку км и што да проверувам и сл.
Ептен сум баук, би бил благодарен на секој коментар. :)

Плинот ги бара од моторот истите предуслови како и бензинот , со тоа што како пониско-калорично гориво има потреба свеќичките , каблите и бомбините да бидат во сосем исправна состојба. Во пракса, плинот не ги троши предвремено свеќичките, но многу порано го јавува нивното влошено функционирање.
Најверојатно колегите од Новус  се сомневаат  дека свеќичките се дотраени и Ви го дале советот.


Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1810 на: 09 Јуни 2015, 10:15:07 am »
Колку чини вградување на плински уред на Астра 1.4 Твинпорт 66 киловати од 2006та год. со боца на местото на резервоното тркало и полначката да биде кај капачето за резервоарот?

Наша препорака е уредот Ланди Омегас Ево, во комбинација со торусен резервоар од 47 литри, кој се поставува на место на резервно тркало.Цената е 570 евра (35,050 денари). Полначката за плин кај Астра од 2006-та може да се постави кај капачето за бензин.

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 802
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1811 на: 09 Јуни 2015, 12:44:09 pm »
   Jas go prekinav polnenjeto na masloto za podmackuvanje bideki mislam deka e pogresno namesteno.
Dali imate soznanie kolku bi teral motorot do ostetuvanje na ventilite i lezistata.  Retko e vozen preku 3000.Ako mora se odi do 5000 nekolku sekundi ili maksimum  5-10 minuti na 3500.Dali e vo korist so vakov rezim na rabota da se nasteluva plinskiot ured da vbrizguva benzin preku 3500-4000 obrtai.

Bi sakal odgovor na ovaj post i se razbira na slikite koi gi postirav posle nego.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1812 на: 10 Јуни 2015, 12:00:26 pm »
   Jas go prekinav polnenjeto na masloto za podmackuvanje bideki mislam deka e pogresno namesteno.
Dali imate soznanie kolku bi teral motorot do ostetuvanje na ventilite i lezistata.  Retko e vozen preku 3000.Ako mora se odi do 5000 nekolku sekundi ili maksimum  5-10 minuti na 3500.Dali e vo korist so vakov rezim na rabota da se nasteluva plinskiot ured da vbrizguva benzin preku 3500-4000 obrtai.

Bi sakal odgovor na ovaj post i se razbira na slikite koi gi postirav posle nego.


Zdravo

Najprvo da se izvinam na site kolegi od forumot zaradi docnenjeto so odgovorite, no vo ovoj period imame premnogu obvrski so klienti vo tekot na denot i ne ostanuva vreme za da se sedne pred kompjuter. Ne ste trebale da prekinete so tecnosta za dopolnitelna zastita na ventilite. Kapalkata e namestena spored standardite za montaza. Samata kapka maslo ja povlekuva cilindarot koj po redosled vo momentot vsmukuva vozduh, taka da kapkite se rasporeduvaat vo site cilindri i od mestoto na koe sega e postaveno crevoto. Dokolku sakate, na nas ne ni e tesko da go premestime na drugo mesto , toa e intervencija koja trae samo nekolku minuti.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1813 на: 17 Јуни 2015, 08:51:47 am »
Плимонтевци дајте еден ПП за Неон 2000цц 95та година со торусна, и полнач кај капаче?

Може ли атест кај вас?

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #1814 на: 21 Јуни 2015, 21:26:24 pm »
Здраво Плимонт

Јас имам едно прашање. Пред некој ден почна да ми зуи бензинската пумпа. Кога дојдов дома, ја згаснав колата. После еден саат веќе неможев да ја запалам. Бензинската пумпа не ја слушав веќе ни на контакт ни на верглање.

Пробав да ја запалам колата директно на плин со држење на копчето и си запали од прва. Не знам дали е нормално, ама додека работеше на плин на 30 секунди имаше титкање од неколку пати.

Денес ја заменив бензинската пумпа , сега на контакт и на верглање ја слушам дека работи, ама пак не пали колата. Ја запалив пак на плин, пак го имаше титкањето и пробав додека работи да сменам на бензин, ама не ми даде.

Прашањето ми е:
Дали менувањето на бензин е овозможено кога колата се пали така со држење на копчето? Дали е можно следново сценарио: поради неисправната пумпата за бензин плинскиот систем да смета дека бензинскиот систем е невалиден и не префрла на него воопшто?
Да не плинскиот систем го има блокирано протокот на бензин (како кога работи на плин) и да си го враќа бензинот назад, а колата нема да запали? Дали титкањето е нормално кога се пали на плин директно или сигнализира некоја грешка.

Дали е можен квар во делот од плинскиот систем што прави префрлање од плин на бензин при гасење на колата? Системот да не префрла на бензин, а нема да префрли на плин бидејќи нема температура постигнато?

Се работи за Даеву Нубира со АЦ СТАГ плински систем.


И уште нешто. Некој ми спомна дека може 10тина пати да се пали колата на плин директно, после нема да дозволува. Дали е вистина тоа?
« Последно менување: 21 Јуни 2015, 21:35:21 pm UrSa1986 »