Автор Тема: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 63781 пати)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #30 на: 31 Октомври 2011, 19:01:40 pm »
абе може ке почнат да носат коли со фабрички инсталирани уреди за метан...така ке биде најдобро

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #31 на: 01 Ноември 2011, 12:56:51 pm »
А бе луѓе, 150 кг екстра во кола, нема добро да се изрази на потрошувачка, барем кај мене никад не било добро. А кажав и дека снагата е помала за 10-15%, па размилсете сега каква ќе биде потрошувачката во лето, со клима и +3-ца во кола! Ем ќе треба да земете појачани пружини, пошто колата ќе ви биде ко` ајкула цело време а и задната суспензија нема да биде најсреќна. На таа тежина се` што ќе можете екстра во кола да ставите ќе биде несесер со четкичка за заби и шампон, инаку од се` друго ќе го влече ауспухот по земја. Don`t bother..... тоа е мојот заклучок за CNG, а и плус Chlink што кажа, никој нема да ни` даде да возиме за џабе... големи пари се во игра :)

многу ме интересира од каде дојде до заклучок дека на метан губиш 10-15% од снагата? тоа што колата ке ти биде оптеретена со екстра товар? и оние 150 кг не ти се реални. 95 литарска боца за метан, железна нормално, собира околу 14,5 кг метан и тоа е една од нај големите боци за метан... истата тежи неполни 100 килограми. кај мене потполно истата боца во кола фабрички вградена, само е карбонска тежи 34 килограми... за мотор 2,5 со таа боца проаѓа околу 150 километри...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43707
  • Il Moderatore
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #32 на: 01 Ноември 2011, 15:50:53 pm »
А бе луѓе, 150 кг екстра во кола, нема добро да се изрази на потрошувачка, барем кај мене никад не било добро. А кажав и дека снагата е помала за 10-15%, па размилсете сега каква ќе биде потрошувачката во лето, со клима и +3-ца во кола! Ем ќе треба да земете појачани пружини, пошто колата ќе ви биде ко` ајкула цело време а и задната суспензија нема да биде најсреќна. На таа тежина се` што ќе можете екстра во кола да ставите ќе биде несесер со четкичка за заби и шампон, инаку од се` друго ќе го влече ауспухот по земја. Don`t bother..... тоа е мојот заклучок за CNG, а и плус Chlink што кажа, никој нема да ни` даде да возиме за џабе... големи пари се во игра :)

многу ме интересира од каде дојде до заклучок дека на метан губиш 10-15% од снагата? тоа што колата ке ти биде оптеретена со екстра товар? и оние 150 кг не ти се реални. 95 литарска боца за метан, железна нормално, собира околу 14,5 кг метан и тоа е една од нај големите боци за метан... истата тежи неполни 100 килограми. кај мене потполно истата боца во кола фабрички вградена, само е карбонска тежи 34 килограми... за мотор 2,5 со таа боца проаѓа околу 150 километри...

Ги пратам малку(од малку) работите, на пример Фиат фабрички вика за неговото Grande Punto Natural Power, на бензин 77кс, на метан 70кс. 0-100 14.9 бензин, 16.9 метан. Топ спид 162 вс 159.
Еве и потрошувачка:

Fuel consumption (urban)    7.9 (5.4 kg) l./100 km.
Fuel consumption (extra urban)    5.4 (3.5 kg) l./100 km.
Fuel consumption (combined)    6.3 (4.2 kg) l./100 km.


Што се однесува до боците и тежината:



(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Така да 95 литарска боца, тежи 117КГ +23КГ ЦНГ = 140КГ. Е да, имаш право, сум претерал 10КГ :)

Едит (пошто сега видов дека имаш Volvo 2.4 bi-fuel)
Бидејќи ти имаш ЦНГ, (и изгледа си единствен на форумов, и среќник, пошто фабрички ти е инсталиран):) за твоето волво, ќе видиш дека 140кс се декларирани на бензин на 4.500в/мин, а за ЦНГ на 5500в/мин. Обртниот момент е 192Нм при 4500 на метан или 220Нм при 3300 на бензин (10% разлика).
Забрзување 10.7 на метан, 10.2 на бензин :)
А, и тебе не ти е толку страшно, сепак имаш 2.4Л мотор, 140КС, па лесно ќе се снајдеш и со 5 души во кола и со една јахта на приколка закачена :)
« Последно менување: 01 Ноември 2011, 16:30:28 pm Carrier166 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #33 на: 03 Ноември 2011, 20:55:42 pm »
ok, ама и последниот момент дека имам карбонска боца која тежи само 32 кила... е јбг, да поскапа е, ама не оптеретува возилото со екстра товар (пази, зборам како јас да сум ја платил и купил ;D) давам пример нели...

и да, не се води како 2.4 туку како 2.5 би фуел... не ми е јасно зашто е така, ама така го водат по сите каталози...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43707
  • Il Moderatore
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #34 на: 03 Ноември 2011, 21:22:07 pm »
ok, ама и последниот момент дека имам карбонска боца која тежи само 32 кила... е јбг, да поскапа е, ама не оптеретува возилото со екстра товар (пази, зборам како јас да сум ја платил и купил ;D) давам пример нели...

и да, не се води како 2.4 туку како 2.5 би фуел... не ми е јасно зашто е така, ама така го водат по сите каталози...

Да да да, тоа со карбонската боца е екстра погодност ептен, и једино тоа би вредело за конверзија. ама веројатно неколкукратно ќе ја покачи цената на комплетниот систем :(

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #35 на: 04 Ноември 2011, 08:32:30 am »
има некој информација колку чини карбонски резервоар

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #36 на: 04 Ноември 2011, 13:02:50 pm »
Од прилика олку :D

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #37 на: 04 Ноември 2011, 13:47:08 pm »
уф да ми легне ова на сметка, на сите по еден резервоар од карбон ке ви земам :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #38 на: 04 Ноември 2011, 22:49:01 pm »
има некој информација колку чини карбонски резервоар

(зависи од боцата нели ама) од 800 до 1600 еура кошта само БОЦАТА!!!!
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #39 на: 04 Ноември 2011, 22:58:44 pm »
многу,
јас би се решил за ова значи само со карбон резервоар, ама тој чини исто како да доплатам за дизел така да ништо не праиме :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #40 на: 30 Јануари 2012, 00:36:41 am »
многу,
јас би се решил за ова значи само со карбон резервоар, ама тој чини исто како да доплатам за дизел така да ништо не праиме :D

како ништо... ке бидеш после во групата на “зелените“
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #41 на: 30 Јануари 2012, 00:39:21 am »
ja i sega sum na LPG si vozam ;)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13915
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #42 на: 30 Јануари 2012, 00:55:16 am »
LPG е LPG, апсолутно не се исплаќа да ставаш сеа за сеа метан

1) Цената
2) Малата километража што можеш да ја поминеш со едно полнење

Јас како што правам 500 км на еден резервоар (таква релација имам) LPG воопшто не ми се исплаќа да ставам метан што ај тежи еден тон :) и што, 150 - 200км преку сила да поминам. За таксисти со големи машини од типот Волво како на Onak да...ама другите смртници LPG е сеуште подобра варијанта.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #43 на: 30 Јануари 2012, 07:55:16 am »
а што е финтата што Макпетрол уште не продава на бензинската во влае?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43707
  • Il Moderatore
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #44 на: 30 Јануари 2012, 17:28:38 pm »
а што е финтата што Макпетрол уште не продава на бензинската во влае?
Па нема кому :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.