Автор Тема: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 62755 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #60 на: 18 Јуни 2012, 19:17:56 pm »
@Onak, некој е заостанат beyond repair ;)


@Bugar, најдобро е плинско решо! тоа уше од фабрика е проектирано да работи исклучиво на плин. Ова све другово е импровизација.. не чини...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #61 на: 18 Јуни 2012, 19:31:41 pm »
Ne rekov deka ne cini. Nego ne e toa. Si ima mastrafi.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #62 на: 22 Август 2012, 00:52:21 am »
како бе не е тоа тоа... за што онаму во фабриките што произведуваат уреди и метански и плински имаат еден куп инжинери и соработка со сите поризводители? илјадници мозоци работеле на таа операција и ускладишување на правилно работење за ти тука на форум да бидеш попаметен од сите нив и да речеш не е тоа тоа... де дај ми стварно реална причина зашто не е тоа тоа? не работи? не е економично? троши повеке? го расипува моторот? ја расипува колата? штетно е за околината? опасно е? што е причината за да кажеш дека не е тоа тоа...? стварно ме интересира....
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #63 на: 22 Август 2012, 07:31:42 am »
^^ Немој чоек, мирни бевме од б`лгарската окупација скоро 3 месеци, не го барај ѓаволот... :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #64 на: 20 Септември 2012, 10:22:18 am »
ај и тука ке пишам... имам карбонска боца за метан, од 95 литри односно околу 14 кг метан... тежи 32 кила целата (за разлика од железната која е околу 130 кила) исправна, здрава и во моментов мало јаче од пола наполнета со метан... ако не го употребиме метанот за нешто и тој иде у пакет со нејзе... цена 650 евра...

можда плимонт ке најде на некого да ја продаде... на некого што му треба...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #65 на: 09 Јануари 2013, 15:22:05 pm »
Едно освежување на информациите. Деновиве имаше промена на цената на метанот, која се намали од 61 на 49 денари за 1 килограм.
Променетата цена повлекува и друг прорачун за придобивките од користење на метан како погонско гориво. Со новата цена на метанот пресметките се :
-   заштеда со метан во однос на возење на бензин  -61,5%
-   заштеда со метан во однос на возење на плин  -35%   (со цена на плин 43 ден)
-   заштеда со метан во однос на возење на плин  -30%   (со цена на плин 40 ден-приватни пумпи)

      Споредбено, заштедата на возење со плин во однос на  возење на бензин со моменталните цени изнесува :
-   заштеда со плин во однос на возење на бензин  41%  (со цена на плин 43 ден)
-   заштеда со плин во однос на возење на бензин  45%  (со цена на плин 40 ден- приватни пумпи)

Заштедата кај возилата со дизел мотор со вграден метански (dual-fuel) уред е 25% во однос на возење само на дизел.

Метанот сеуште е достапен само на двете пумпи на Макпетрол во Влае и во Куманово
« Последно менување: 09 Јануари 2013, 16:33:50 pm plimont »

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #66 на: 12 Јануари 2013, 17:09:08 pm »
Ме интересира колку би чинел метански уред за Корола 1.6 2003 год., мислам дека е слична цената и за останатите модели со бензински мотор.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #67 на: 13 Јануари 2013, 00:23:20 am »
сакав да прашам... ама ај не... ве убив со комплицирани прашања... ај прво за королава кажете му на човеков... после ке ве “нападнам“ и јас... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #68 на: 14 Јануари 2013, 11:36:40 am »
Ме интересира колку би чинел метански уред за Корола 1.6 2003 год., мислам дека е слична цената и за останатите модели со бензински мотор.

Cenata za postavuvanje na metanski ured kaj Toyota Corolla 1.6 od 2003 godina  e 1200 evra. Vo cenata e predvideno:
-   postavuvanje na metanski ured Landi Renzo Evolution - ured od novata Evolution generacija na Landi Renzo gasni uredi, kaj koi nema potreba od tekovno odrzuvanje (nema zamena na filtri)
-   Advance Timing Processor
-   Metanski rezervoar so kapacitet od 8 kilogrami metan
-   Flash Lube dozator za dopolnitelno ladenje na ventilite

Bi sakal da potenciram deka Corolla 1.6 od 2003 god. e vozilo kaj koe postoi opasnost od pregrevanje na ventilite koga se koristi gasen pogon. Dokolku se vgradi plinski ured, voziloto e delimicno pod rizik za ventilite, so postavuvanje na Flash Lube dozator I izbegnuvanje da se vozi cesto I dolgo na visoki vrtezi, rizikot e sveden na minimum.
So postavuvanje na metanski ured rizikot za pregrevanje na ventilite e realen.
Istoto vazi I za site vozila koi se na spisocite na vozila kaj koi pri vgraduvanje na plinski ured ima potreba da se koristi Flash Lube dozator za dopolnitelno ladenje na ventilite.
Kaj site niv realno opasnosta za pregrevanje na ventilite e mnogu pogolema koga se postavuva metanski ured, I od ovoj aspekt tie se visoko rizicni za vozenje na metanski pogon.
Od taa pricina preporacuvame kaj Vasata Corolla I kaj ostanatite vozila  koi imaat potreba od dozator za dopolnitelno ladenje na ventilite, da se izbegnuva postavuvanje na metanski ured.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #69 на: 14 Јануари 2013, 11:46:23 am »
Ви благодарам на одговорот, изгледа нема да се префрлам на метан во скоро време поради наведените причини.

Дали проблемот со прегревање ќе постои и при користење на гасен уред (пропан-бутан) ? и која би била цената за овој уред ?

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Plinski ured za Toyota Corolla 1.6 od 2003 godina
« Одговори #70 на: 14 Јануари 2013, 13:38:00 pm »
Ви благодарам на одговорот, изгледа нема да се префрлам на метан во скоро време поради наведените причини.

Дали проблемот со прегревање ќе постои и при користење на гасен уред (пропан-бутан) ? и која би била цената за овој уред ?

повели одговор

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #71 на: 23 Октомври 2013, 23:14:17 pm »
Колку шо знам се вози и на нафта и на гас комбинирано.Или камионот има поинаков систем кој вози само на гас.Ме интересира пошо ке видиме колку изнесува заштедата.Еден шлепер троши околу 25-35л нафта на изминати 100км.Се разбира тука игра улога и товарот и времето,а и патот.

Моторот конкретно на Стралисот што го спомнав е чисто на метан, бензински мотор во принцип :)
Специјално дизајниран за метан

грешка си оги. не е бензински мотор. дизел мотор со претрпена измена е... барем по она што од ландирензо е испратено, со стотици примери, она што го читав и научив од нив... значи да, моторот после зафатот е специјален мотор за цнг како погонско гориво, а преправен е од дизел мотор.

значи за дизел мотор да се преработи да работи чисто на цнг гас треба да ги претрпи следниве пормени:

-се менува дихтунот на глава со железен дихунг на кој му се крева главата нагоре за околу 4-5 сантими (зависно од спецификација на тој мотор, за цнг потребно е да има не повеќе од 14 бари во цилиндар). или пак се изработува ДЕКЛА (е тоа е декла а не главата)  која се вметнува помеѓу главата и блокот-со два идентични дихтонзи за глава еден горе еден доле на деклата. нормално тоа повлекува други штрафови за глава, поглем ланец или каиш за спој помеѓу брегаста и радилица. односот на работење не се менува т.е. зголемениот број на запци нема да го смени односот на вртење помеѓу овие две затоа што не се менуваат каишниците (или звездите) туку само се оддалечуваат. и последниот зафат е наместо греачи се тураат свекици. доколку греачите се со предкомора на тој мотор, тогаш греачите си остануваат (чисто како штопни, исклучени од реле инсталацијата електрична за греење) а на новомонтираната декла се дотураат свекици (се буши, спрема и се тоа по ред.

цнг уредот за овој зафат си има електроника со своја бомбина и едноставно тој што монтира еднаш го сетира моментот кога да фрлаат свекиците струја и тој си останува засекогаш... така овој мотор се конвертира да биде чисто на цнг, без нафта.  и како таков мотор, со ослабена компресија, практично тоа му доаѓа во просек со ПРЕПОЛОВЕНА компресија од стандардното, тој мотор би требало за минимум 50% подолг живот да има од класичниот мотор со фул компресија.

овој зафат е релативно скап зафат, меѓутоа дефинитивно јако исплатлив поготово на долгорочни стази, кога ке срачунаш колку километри проаѓа машината плус зголемена за 50% рокот на траење.

есапот:

29 кг метан се 1390 денари
25 литри нафта се 1800 денари.

значи заштеда од околу 400 денари на поминати 100 км. а камион со такви перформанси и намена на функционирање, ако не изврти денес и заштеди 20 евра, значи на дневна база, џабе инвестицијата тогаш. весела математика.. нека врти камионот 25 дена тоа се 500 евра месечно бенефит... би требало со таа сума целиот овој зафат да се врати за годин-годинаипол...

www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #72 на: 24 Октомври 2013, 21:29:36 pm »
Онак не сум грешка :)
Ако некој го интересира нешто повеќе слободно нека прочита, ова е само за моторот што го носи Iveco-то.
http://www.nhmr.nl/media/org/3136781fe891b8124c0172b8e3f2360d.pdf

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14243
  • Пудингот на шоферството
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #73 на: 25 Октомври 2013, 17:45:50 pm »
А како ке влијае драстично намалената компреција на перформансите?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #74 на: 26 Октомври 2013, 20:49:02 pm »
Онак не сум грешка :)
Ако некој го интересира нешто повеќе слободно нека прочита, ова е само за моторот што го носи Iveco-то.
http://www.nhmr.nl/media/org/3136781fe891b8124c0172b8e3f2360d.pdf

ако е фабрички направен мотор за цнг тогаш тоа е друго нешто.

јас ја објаснив постапката за менување-конвертирање на дизел мотор во цнг мотор...


мече...

нема да се изгуби од перформанси воопшто, чак што више би требало нај малку исто да остане ако не и подобро, бидејки експлозивноста и силите врз клипот остануваат исти...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време