Автор Тема: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 63762 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #45 на: 19 Февруари 2012, 01:03:25 am »
а што е финтата што Макпетрол уште не продава на бензинската во влае?
Па нема кому :)

има кому... нема дозволи и лиценци за траснпорт на истиот... некој ја ебе кокошката намерно, ама како единствена причина за не продавањето на метан е наведено дека немаат лиценца и дозвола за транспорт на метанот...


ЈА ЧУДИМ, како автобусите на јсп добиваат метан и како тие добиле дозвола за транспорт а нај јако е што точењето и полнењето на тие автобуси ги прави токму макпетрол...

п.с. јас имам инфо дека во скопје има и уште една приватна фирма спремно за точење со метан, ама ни они не почињаат...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #46 на: 10 Мај 2012, 00:02:53 am »
и би метан во влае... ама смао 3 дена и толку... демек пробно било... ја пуштија пумпната станица и за 3 дена ја изгасија без објаснување кога ке се пушти во редовна употреба... срање... не сериозност... ние што имаме метански уреди што треба да правиме? да чекаме кога на некој таму ке му се исправи еден ден наутро и ке рече ај бе дај да им пуштиме на лугево да возат поевтино...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #47 на: 10 Мај 2012, 00:05:32 am »
Najgolema smetka imas koga vozis na metan. Ama si saka procesor za pretpalenje. Ako e fabricki togas Ok. Naknadno e golema maka, saka salam steluvanje.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #48 на: 10 Мај 2012, 00:31:39 am »
Најголема мака е карбон боца да се купи, да не тежи 200кг во гепек! Другото се` е исто или многу слично како ЛПГ инсталација.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #49 на: 10 Мај 2012, 00:43:25 am »
Najgolema smetka imas koga vozis na metan. Ama si saka procesor za pretpalenje. Ako e fabricki togas Ok. Naknadno e golema maka, saka salam steluvanje.
метанот ми е фабрички вграден. и самата кола си пишува позади BI-FUEL

Најголема мака е карбон боца да се купи, да не тежи 200кг во гепек! Другото се` е исто или многу слично како ЛПГ инсталација.

карбонска ми е боцата...

макпетрол или некој над нив ги ебе кокошките...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #50 на: 10 Мај 2012, 01:17:25 am »
А бе за тебе знам! зборам за афтермаркет. Муабетот беше за она на Бугар „дур да го наштелуваш е мака“, кое не држи вода со новиве електронски системи за гас.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #51 на: 10 Мај 2012, 16:22:03 pm »
Abe koja maka bugarine go otepuvaat vozenje i toa so metalni rezervoari vo kola od tipot na Fabia i Panda. Ama eftin e, tamu e matematikata

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #52 на: 10 Мај 2012, 16:23:48 pm »
Kolku interesno zamisluvanje. Metanskite sistemi so elektronsko komanduvano vbrizguvanje treba da bidat nastelovani za da motorot ima kolku tolku zadovolitelni perfomansi.
Potoa treba kaj nekoi vozila i t.n. avans procesor za reguliranje na agolot na palenje koga kolata raboti na metan.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #53 на: 10 Мај 2012, 16:50:13 pm »
Централата за гас го превзема сигналот од сензорот на радилица и враќа до ECU-to колку е потребно адвансирано палење. Сите имаат аутосетап функција, и ја регулираат мапата соодветно (исто како и ТНГ уредите). Нема никакви заебанции нити маки околу штелувањето. Ако станува збор за карбураторски систем, тогаш ќе си ја отераш на масстор со стробоскопска лапма да ти го мрдне палењето напред.

Иако мислам дека не е потребно адвансирано палење на новиве системи бидејќи ЦНГ има октанска ведност од 120, па ризиците за детонации се доста мали. И ако е смешата ко` што треба, а тука нема утка, централата за гас ќе се адаптира при процесот на инсталација.

Процесорите за ТНГ и ЦНГ се истите, со тоа што се наведува при инсталација кое гориво ќе се користи. Другите елеметни, од боца до инјектори сите се различни и предвидени за соодветното гориво.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #54 на: 10 Мај 2012, 21:12:06 pm »
Sepak stehiometriskiot odnos na Metan/gas/benzin ne e ist. I toa treba da se ima vo predvid za optimalni perfomansi.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #55 на: 10 Мај 2012, 21:53:10 pm »
Исто како и што е различен и за плин/бензин. За бензин е 14.7, за плин е 15.5:1,  за CNG е 17.2:1.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #56 на: 10 Мај 2012, 21:56:12 pm »
Zatoa i vbrizguvanjeto i poinaku se upravuva. Baska Lambda sondata ECU-to ja cita i go ganja 14.7 odnosot... A toa ne e isto so 17.2.... Ima mala razlika neli.
Fabrickiot e druga prikazna i ECU-to si ima dvoen rezim na rabota (na metan i na benzin), po izbor. I druga mapa ima pri dvata rezima. Proizvoditelot si go razvil soodvetno ECU-to.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43706
  • Il Moderatore
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #57 на: 10 Мај 2012, 22:55:41 pm »
Затоа служи компјутерот на ситемот за ЦНГ. Си видел како изгледа софтверот за подесување лпг/цнг? Ги дава „предвидените“ времиња на бензинските инјекторри (отчитани од ЕКУ-то на возилото), и соодветно зголемените времиња на плинските уреди. На пример, ако при лергас бенз. инјектор е отворен 3 милисекунди при работа на бензин, при работа на плин, лпг инјекторот е отворен 5 милисекунди на лергас.
Целта на лпг компјутерот е да го лаже екуто на колата, дека уствари работат инјекторите во нромален режим, иако фактички тие се исклучени. Во меѓувреме прави транслација на сигналите за тајминзите на бенз. инјектори и ги претвора во соодветни вредности за отворање на плинските инјектори. Времетрањето на отворањето на плинските инјектори зависи од 2 фактори: Притисок во рејлот и голеимна на отворот на дизната.
Така да, нема разлика во менаџментот помеѓу ЦНГ и ЛПГ...Има разлика во снагата, и тоа: бензин > ЛПГ > ЦНГ. со тоа што разликата во снага на кога си на цнг е далеку поостетна, за разлика од ЛПГ-то кај што помалку се чувствува падот на перформанси.

Прочачкај низ темиве, зборевме и пред пола година за метанов, да не се повторуваме сега ...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #58 на: 18 Јуни 2012, 18:37:28 pm »
Затоа служи компјутерот на ситемот за ЦНГ. Си видел како изгледа софтверот за подесување лпг/цнг? Ги дава „предвидените“ времиња на бензинските инјекторри (отчитани од ЕКУ-то на возилото), и соодветно зголемените времиња на плинските уреди. На пример, ако при лергас бенз. инјектор е отворен 3 милисекунди при работа на бензин, при работа на плин, лпг инјекторот е отворен 5 милисекунди на лергас.
Целта на лпг компјутерот е да го лаже екуто на колата, дека уствари работат инјекторите во нромален режим, иако фактички тие се исклучени. Во меѓувреме прави транслација на сигналите за тајминзите на бенз. инјектори и ги претвора во соодветни вредности за отворање на плинските инјектори. Времетрањето на отворањето на плинските инјектори зависи од 2 фактори: Притисок во рејлот и голеимна на отворот на дизната.
Така да, нема разлика во менаџментот помеѓу ЦНГ и ЛПГ...Има разлика во снагата, и тоа: бензин > ЛПГ > ЦНГ. со тоа што разликата во снага на кога си на цнг е далеку поостетна, за разлика од ЛПГ-то кај што помалку се чувствува падот на перформанси.

Прочачкај низ темиве, зборевме и пред пола година за метанов, да не се повторуваме сега ...

друже... за се си во право... баш ова сакав да го кажам... ама некој е застанат во времето кога се монтираа плинови на плочки и дифузери...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: МЕТАНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #59 на: 18 Јуни 2012, 19:07:50 pm »
Taka e onka no so fabrickite sistemi vo ECU-to si ima dve mapi na sistemot. So dodaten kompjuter (ECU) ne e istoto. Fabrika koga ke go napravi e najdobro.