Автор Тема: Bugatti Chiron - The ultimate, quintessential super sports car  (Прочитано 39635 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54663
  • Махер
Одг:
« Одговори #15 на: 01 Март 2016, 11:19:32 am »
Имаш и други коли кои може да му парираат на патека. Има и ламбовци со 2000+ кс. И се далеку побрзи на правец на пример.
Ама и во другото треба да се парира. Не е само за стази и правци моментот. Зошто ако е така секогаш ќе има дедицирана кола која ќе е поефтина, а и условно кажано - подобра.

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17266
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Bugatti Chiron - The ultimate, quintessential super sports car
« Одговори #16 на: 01 Март 2016, 11:24:17 am »
Гледајќи го вниманието на детали кое се посветува на колите во Конигсег, особено во возни својства, дефинитивно некој треба да се пожртвува и да режира и продуцира еден head to head тест од 3000 коња.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Bugatti Chiron - The ultimate, quintessential super sports car
« Одговори #17 на: 01 Март 2016, 11:30:21 am »
Никој не проба да направи целосна кола како Бугати. Култивирана, тивк аи луксузна. Само направија коли што ја шијат на патека и на автопат. Агера Р си игра со Бугатито ко со маало дете.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22222
Одг: Bugatti Chiron - The ultimate, quintessential super sports car
« Одговори #18 на: 01 Март 2016, 11:32:39 am »
Уште нешто пред да се исклучам од темава..

Не се притресувајте толку слепо околу модерниве "технолошките придобивки" кои за 50 години од денес ќе ги има во Киа Сид или Опел Астра, бидејќи тие не се секогаш на страна на Вашиот џеб.

Класичен пример: турбина.
1.Јас имам обична турбина која можам да ја штелнам за плус 100 тина КС, а во случај да ми рикне , ја репарирам за само 350 ЕУР со се работна рака и тоа во Ужице.

2.Новите турбаши ( бензинци или дизели) имаат турбина која е со електронска регулација која ако ви рикне на ист начин како кај мене, си бара замена на целиот unit по цена од 2 - 3000 еура плус работна рака, а реални придобивки од аспект на издржливост или перформанси  - НУЛА.

3.Како она од точка 2 да беше малку,сега гледам Мерцедес во новиот ГТ ги лупаат турбините внатре во V моторот..Значи ако случајно е потребна и најмала интервенција на турбината да треба да отвараш гчава на мотор..зафат кој нормално КОШТА многу повеќе од надворешна поправка на турбина. Разлика во придобивки - ЗАНЕМАРЛИВА, разлика во цена на одржување - ОГРОМНА.

Затоа ценете го оној кој за исти или помалку пари ќе ви понди повеќе од некој друг досега, а не оној кој се фали дека нуди најногу за најмногу пари од било кој до сега.

Толку од мене.
Keep drooling. ;D



Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: Bugatti Chiron - The ultimate, quintessential super sports car
« Одговори #19 на: 01 Март 2016, 11:35:47 am »
Гледам во новиве коли ги лупаат тркалата со гуми. На времето што убаво на кочиите си имаше дрвени тркала.. Сега ако е потребна и најмала интервенција, треба да се прават чуда.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54663
  • Махер
Одг: Bugatti Chiron - The ultimate, quintessential super sports car
« Одговори #20 на: 01 Март 2016, 12:13:14 pm »
Држи вода за притресувањето. Ама сепак темава и колава се за таква цел. Трикл даун гледам јас во Тесла само - реално. Се ова нема да постои за 50 години воопшто. :) Затоа не се притресувам толку за моторот, кој не е ни премногу силен во споредба со стариот. Туку за комфорот, и начинот на лагодност при екстремни брзини. Се надевам се разбираме. Башка што дизајнот е многу, многу правилен и стилски. Налик на колите кои оставија дизајнерски печат низ годнитите како СЛ или Е тајп.

Отсутен Dimitar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 444
Одг: Bugatti Chiron - The ultimate, quintessential super sports car
« Одговори #21 на: 01 Март 2016, 12:59:02 pm »
Ремек дело е новово бугати.Фантастично во секој поглед.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13464
Одг: Bugatti Chiron - The ultimate, quintessential super sports car
« Одговори #22 на: 01 Март 2016, 15:03:28 pm »
Не знам искрено. Конкретно зборам за дизајнот.

Вејронот се вадеше на understatement, т.е дека не му требаат спојлери, остри линии и да паѓа во очи со дизајнот. Елегантни нежни линии.
Со други зборови, класа кола.

Ова сега е некоја чудна мешавина. На моменти арогантен дизајн, остри линии, па пак повлекоа нешто од претходните дизајни на Бугати.

Изгледа како брчките на Вејрон ги затегнале со штипки :)

Во секој случај преубаво автомобилче. Секој респект за Бугати.

Едит: Задниот дел особено ми се допаѓа. Одлично!

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: Bugatti Chiron - The ultimate, quintessential super sports car
« Одговори #23 на: 01 Март 2016, 18:47:31 pm »
Не знам како може да биде важно колиште од 2 тона на вистински ауто ентузијаст. Може да биде 911R а не ваков нилски коњ. Како и да е имам респект за колава како и за претходната, новава ми е се на се грда, освен ентериерот и страничната С линија. Од аспект на важност не се сложувам со Дени затоа што кога го размрда светот со тие технологии не беше ништо неочекувано за таа астрономска цена во споредба со другите хипер аута. ГТР беше тој што им удри шамар на сите поради тоа што го понуди за цената. И уш нешто, Вејронов нема споредба со стабилност при огромни брзини и тишина ама стај го на стаза со П1, Агера и слични и во кривини ќе се влече ко СУВ.

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3034
  • GTI®
Одг: Bugatti Chiron - The ultimate, quintessential super sports car
« Одговори #24 на: 01 Март 2016, 18:56:01 pm »
Исто као да возиш со 350кмх еден час на германски аутобан,  со Агера, П1 итн итн  ..

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: Bugatti Chiron - The ultimate, quintessential super sports car
« Одговори #25 на: 01 Март 2016, 20:05:26 pm »
каков гтр какви глупости. Ко` кинеска копија на бураго колички е гтр-от во однос на бугати. Суперавтомобил не значи само да има 4 тркала и преку 300 на саат да шишка.У наше маало се викаше: „И баба ми знае така“.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Bugatti Chiron - The ultimate, quintessential super sports car
« Одговори #26 на: 01 Март 2016, 22:02:35 pm »
Вејронов нема споредба со стабилност при огромни брзини и тишина ама стај го на стаза со П1, Агера и слични и во кривини ќе се влече ко СУВ.
Не баш. Stratro стави една споредба. 
Boom.

LaFerrari vs Porsche 918 vs McLaren P1 vs Bugatti Super Sport vs Pagani Huayra


А тие напредни технологии за кои зборува Дени мислам дека повеќе се презентираат на јавноста преку F1, воената технологија, авијацијата итн.
Супер си е бугатито, елегантна кола, но јас повеќе ги поштувам McLaren F1, P1. Врвни возила во секој поглед.  :)

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Bugatti Chiron - The ultimate, quintessential super sports car
« Одговори #27 на: 01 Март 2016, 22:39:58 pm »
Мене Вејронов и новово ми се тотално неатрактивни и непотребни коли. Максимална брзина никогаш не ме интересирала, а освен тоа со ништо друго не може да се пофали вејронот, ниту пак ова новово. Како што кажа Darkovski, кола од 2 тона не може да биде интересна на авто ентузијаст. Од друга страна P1, 918, Laferrari се ремек дела и возила кои се чистокрвни тркачи.

И на споредбава од клипот се гледа каде е Вејронот во споредба со вистински коли, ги папа 5 секунди на кратка стаза ко ништо.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Bugatti Chiron - The ultimate, quintessential super sports car
« Одговори #29 на: 01 Март 2016, 22:52:13 pm »
Па дека кратка бе, на долга со правци на кои може да се вози 400  тука негде ќе е. ;D
Шала на страна, ај бугативо елегантна кола си викаш, не мора да е толку брза на стаза, за натаму-наваму си е таман за богаташи.
Ама Паганиво бе каде со времево, подобро да си останеа на Zonda R.