Автор Тема: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business  (Прочитано 16966 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #30 на: 30 Јануари 2016, 18:27:15 pm »
Ај тоа. Ама пренесува премногу звук од нерамни патишта. И на 120-150 е гласничко троа. Ама не од мотор туку од патот.

Гумите се нокиан зимски ама не сум чул погласно во оваа класа на 140кмч. Вака од око кажано.

Инаку солидно другото.

П.с. и мора да потстанеш за командање на радиото.

Кој модел на Нокиан? Кај мене зимските Ханкок се многу тивки.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #31 на: 30 Јануари 2016, 18:28:19 pm »
WR D3, истите што ги имам јас на Голфот. Не се нешто посебно гласни, ама се слушаат.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг:
« Одговори #32 на: 30 Јануари 2016, 19:31:25 pm »
Евидентна е реверберација во кабината и голема бучава при макар малку нерамнини. Дека е во ред, не е. Можеби би се решило со 2-3 слоја изолација на задните тркала, но во моментов е евидентно.

На 140кмч не е лесно да се одржува муабет во колата.

Има свирење од некаде над 100кмч понекогаш. Како да е некаде околу брисачите изворот од таму доаѓа грубо.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #33 на: 30 Јануари 2016, 19:44:07 pm »
Евидентна е реверберација во кабината и голема бучава при макар малку нерамнини

Каков е овој феномен. Немам забележано реверберација во кола.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #34 на: 30 Јануари 2016, 19:53:14 pm »
Јас на обиколница возев, не забележав нешто посебно голема бучавост, а обиколница ми е дел од стандардната рута. Дури би рекол дека на 150 i30 е потивок од новата Астра.

Како и да е, утре ќе излезам пак, just in case.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #35 на: 30 Јануари 2016, 19:58:49 pm »
Зборите за гумите или за колите? :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг:
« Одговори #36 на: 30 Јануари 2016, 22:14:28 pm »
Убаво се седи, простор има. Багажник културен. Да се фокусираме на позитивните работи. Моторот е супер за колата и дефинитивно најдобар избор за неа.

Фаровите лесно ќе се средат со 55w 4300к ксенон.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #37 на: 30 Јануари 2016, 22:40:05 pm »
1.6crdi е правиот мотор за колава. Веројатно тој се врти на 2000рпм при 120км\х.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #38 на: 30 Јануари 2016, 23:39:50 pm »
да не беше колава после кучково нагоре накај крстот,денеска?
видов една со натписи со све,пристојно личи,веројатно си дизел моторов е доста поагилна од бензинецот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг:
« Одговори #39 на: 31 Јануари 2016, 08:43:02 am »
Беше.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #40 на: 31 Јануари 2016, 14:29:07 pm »
Пошто и јас се развозев денеска со колата благодарение на @zeroSignal ке споделам и јас неколку мои видувања.
Количето си е сосема пристојно.
Ми се допаѓа тоа што има удобно возење, моторот е многу тивок како за дизел.
Комоција и удобно седење, седиштата се добро дизајнирани.
Бучавата е евидентна дека доаѓа од гумите.
Се слуша минимално шушкање од кај кедерите на брзина над 100км/ч.

Свиркањето кое го имаше приметено дени се јавува на брзина од над 90км/ч и доаѓа некаде од напред.
Треба истото да се провери и не некој друг модел, бидејќи не сме сигурни дали е тоа нешто кое доаѓа од несоодветно наместен кедер, пластика етц етц. Инаку не се приметува освен ако не се задлабочиш и не се ориентираш на него.

Останатите работи веќе кажани.
Мое лично мислење е дека возилото си ги вреди парите.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #41 на: 31 Јануари 2016, 14:40:19 pm »
Спомнавме цена некаде за конкретниов модел?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #42 на: 31 Јануари 2016, 14:46:12 pm »
Според ценовникот, конкретниот модел е 15.970 евра.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3774
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #43 на: 31 Јануари 2016, 14:49:14 pm »
Интересно според ценовникот доплатата за 1.6crdi e само 870 евра.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #44 на: 31 Јануари 2016, 14:56:47 pm »
Скап е бензинецот, затоа. И дизелов очекував поефтин да биде.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.