Автор Тема: Кој за што колку платил?  (Прочитано 78250 пати)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #195 на: 26 Февруари 2012, 08:04:25 am »
Stig, eden poznat avtoelektricar (stara skola) koj rabotese vo VMZ Sopot (Bugarija) bivs Voen zavod, mi spomna deka alternatorot e najdobro od vreme na vreme da se izvadi i napravi profilaktika (da se podmacka i poramni kolketorot. Taka ne bi trebalo da ima nikogas problemi.

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 801
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #196 на: 26 Февруари 2012, 10:36:41 am »
1500 ден на лук потисна нова , др.лагер 500ден, ламела 2800ден на лук :D :D  све е за дзабе кај нас, ехех ,4 амортизери на блинстејн 170е, 30е од голф 4 цилиндар за кумплукот, свекици НГК 1500ден дрзац на мотор преден 1000ден лагери по 1000 ден на предни тркала разводник 900ден и усе мн тракатанци овој месец хехехе


Od kade gi nabavuvate delovite na Luk?

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #197 на: 26 Февруари 2012, 13:54:31 pm »
Делови од ЛУК има во мега ауто партс. пиши на златна книга и јави се, ама претежно носат делови за VW, Opel, Ford ама се наоѓа и за други марки.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #198 на: 26 Февруари 2012, 23:14:56 pm »
Stig, eden poznat avtoelektricar (stara skola) koj rabotese vo VMZ Sopot (Bugarija) bivs Voen zavod, mi spomna deka alternatorot e najdobro od vreme na vreme da se izvadi i napravi profilaktika (da se podmacka i poramni kolketorot. Taka ne bi trebalo da ima nikogas problemi.

Да во право си ако се подмачкува на одредено време нема да има проблеми, тој и онака нема проблем само што ќе вади непријатен звук. Оваа појава не сум ја сретнал кај дизелите и да ја има е многу поретка не знам  зошто е тоа така.

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #199 на: 26 Февруари 2012, 23:19:02 pm »
1500 ден на лук потисна нова , др.лагер 500ден, ламела 2800ден на лук :D :D  све е за дзабе кај нас, ехех ,4 амортизери на блинстејн 170е, 30е од голф 4 цилиндар за кумплукот, свекици НГК 1500ден дрзац на мотор преден 1000ден лагери по 1000 ден на предни тркала разводник 900ден и усе мн тракатанци овој месец хехехе
абе јас ги најдоф у подрум кај еден механичар затоа се толку евтини ама нови не одпакувани така на лук си стое за мојата машинка :D



Od kade gi nabavuvate delovite na Luk?
:D :D :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #200 на: 26 Февруари 2012, 23:24:43 pm »
stig zaboravas deka kaj VW dizelite na alternatorot ima mala remenica so kumplung mehanizam koj amortizira "udari" od pogolema struja. I zatoa pomalku se iznosuvaat. Ama taa remenicka e skapa.. Isto na dolnata sajbna kaj TDI/SDI/TD imas remenica so gumen pojas koja isto taka amostrizira udari "promena" na momentot, a i alternatorot ima zategac...
Abe go iskomplicirale do maksimum.
I drugo kaj dizel nominalnite obrtai se pomali, pomalo e trienjeto itn..I povekje trae.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #201 на: 26 Февруари 2012, 23:39:27 pm »
Лошо сум прочитал погоре, ти си пишал за алтернаторот муабетот беше за алансерот дека јавува звук по некое време и треба да се подмачка. А за ременицата знам имам менувано на повеќе возила, за VW е 3000 денари а за Mercedes е 4500 денари а таа големата на радилица до сега не сум сретнал таква да се расипе.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #202 на: 27 Февруари 2012, 12:06:03 pm »
stig imaat i francuskite koli takva egzotika. Anlaserot isto taka vredi da se podmacka od vreme na vreme. Ama ona sto raboti pak vidaat da ne se pipa :)

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #203 на: 27 Февруари 2012, 12:18:22 pm »
Скоро кај сите го има тоа, една интересна работа што ја приметив кај Мерцедес е тоа што лагерите на алтернаторот се подмачкуваат со масло од моторот, значи маслото од моторот циркулира нонстоп кај него лагер на алтернатор не паѓа никогаш, ете затоа Мерцедес си е Мерцедес на ниедно друго возило ова не сум го видел.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #204 на: 27 Февруари 2012, 12:31:10 pm »
Ова прв пат од тебе го слушам...

Нарачав Петронас 0-60 цената ке видам, ке ви ја кажам... ке биде по дилерска цена... :)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #205 на: 27 Февруари 2012, 12:33:12 pm »
Zavisi dali Mercedes e mercedes. Dobri bea do 124. E klasa korozijata i e nerazdelen prijatel, 200,220D se so Lucasovi pumpi koi se mrtvo rodeni od majka, S klasa e top, edino vredi S300TD do 1996-7, E300TD, C250D itn... C klasa si korodira itn. Koncepciski imaat utki (ama ne se utki vo vistinska smisla na zborot), mali promasuvanja. Sakas Mercedes so prava slava pri ovie uslovi za uvoz : S300TD !

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #206 на: 27 Февруари 2012, 12:38:09 pm »
W220 е многу солидно возило а делува старо само заради фаровите кои се со заматено стакло од пред војната. Инаку тоа возило со инвестиција во фарови ќе изгледа како вчера произведено.





Toa e тоа.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #207 на: 27 Февруари 2012, 12:39:12 pm »
Deno W120 e dobrata S klasa. Nosi star dobar 3.0 Dizel. Milionik !!

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #208 на: 27 Февруари 2012, 12:47:23 pm »
Ова прв пат од тебе го слушам...

Нарачав Петронас 0-60 цената ке видам, ке ви ја кажам... ке биде по дилерска цена... :)

И мене не ми се веруваше, ама со свои очи видов. Еве како изгледа алтернаторот, се гледаат цевките за масло на сликата.



Zavisi dali Mercedes e mercedes. Dobri bea do 124. E klasa korozijata i e nerazdelen prijatel, 200,220D se so Lucasovi pumpi koi se mrtvo rodeni od majka, S klasa e top, edino vredi S300TD do 1996-7, E300TD, C250D itn... C klasa si korodira itn. Koncepciski imaat utki (ama ne se utki vo vistinska smisla na zborot), mali promasuvanja. Sakas Mercedes so prava slava pri ovie uslovi za uvoz : S300TD !

Па не знам да ти кажам кој би бил вистински Мерцедес само можам да кажам дека имав одлично искуство со CDI рафиниран, тивок, силен, економичен мотор.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Кој за што колку платил?
« Одговори #209 на: 27 Февруари 2012, 13:01:14 pm »
da stig CDI se top odlicni se nemam zborovi no sepak se so elektronika i dizni koi ne daj boze da treba da gi izbies. Ne e strasno se lekuva i toa so novi ! CDI  e za evropa kade ima kvalitetno gorivo. A za kaj nas dobrite stari motori se nezamenlivi i od aspekt na odrzuvanje i od aspekt na dolgovecnost.