Гласање

Ваш избор ?

Honda Accord 2.2i DTEC
17 (34.7%)
Mazda 6 2.2  CD
1 (2%)
Toyota Avensis 2.2 D-4D
1 (2%)
Opel Insignia 2.0 CDTI
7 (14.3%)
VW Passat 2.0 TDI 170hp DSG
14 (28.6%)
Citroen C5 2.0 HDI
9 (18.4%)

Вкупно гласови: 49

Автор Тема: Diesel лимузини  (Прочитано 20337 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #15 на: 04 Септември 2011, 15:49:08 pm »
Зеро БМВто е во овој ценовен ранг, лично прашано во салон знам и пишав. Зошто да не се споредува? И плус е 3-4000 (!!!) евра поефтино од Акордот. Ај како сакате.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #16 на: 04 Септември 2011, 15:50:20 pm »







« Последно менување: 04 Септември 2011, 15:52:18 pm Cuore Sportivo »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #17 на: 04 Септември 2011, 15:52:30 pm »
Еве, да помогнам.

Цените се со највисоко ниво на опрема, без аутоматски менувач, според каталог од секој (или барем еден) од импортерите.

Volkswagen Passat 2.0 TDI 170 Highline - 28.055 EUR.
Opel Insignia 2.0 CDTi 160 Cosmo - 28.165 EUR.
Honda Accord 2.2i Executive - 33.990 EUR.
Mazda 6 CD180 GTA (без NAVI) - 33.990 EUR.
Toyota Avensis 2.2 D4-D 177 - 33.490 (со Elegance опрема. Со Luxury опрема е 37.490).
Citroen C5 2.0 HDI 138 Comfort (нема цена за Dinamique) - 27.490.

Е сега може да дискутираме.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #18 на: 04 Септември 2011, 15:53:05 pm »
@Deni, заеби цени во салон, да праиме муабет за цени по каталог. Кај сите овие ќе добиеш дооообар попуст во салон.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #19 на: 04 Септември 2011, 15:57:31 pm »
Ахахахххахахахахахахахахахахахахахахахахах по каталог треба да платам 5000 евра плус за Акорд или Мазда или Авенса? Аахахахахаахахахахаахахахаах!

1. Пасат.
2. Инсигнија.
3. Ц5.

.
.
.
119. Акорд.
.
.
.
140. Мазда.
.
.
.
194. Авенсис.

Не постои момент во животот во кој би одлучил да се одвојам од 5000 евра за да купам таква смешка од возило, која е ценовен конкурент на Ц класа (која технички нема конкурент), БМВ 3ка. И воедно покапа за ЦЕЛИ 5000 евра од соодветната нивна конкуренција! 5000!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #20 на: 04 Септември 2011, 15:59:42 pm »
И пошто во споредбава ми фалат неколку коли, колку да допуниме:

Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium 163 (над него има Titanium Luxury и Titanium S) - 26.600 EUR.
Seat Exeo 2.0 TDI 170 Sport - 28.490 EUR.
Peugeot 508 2.0 HDI 140 Allure - 27.380 EUR. (Има и 160, али тој е аутоматик, и е 30.910).

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7275
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #21 на: 04 Септември 2011, 16:02:11 pm »
Дефинитивно Пасат ... доколку морам да купам ново возило ...  

Нешто друго би возел за тие пари, година дена старо, а многу далеку од Пасат, и сите набројани марки ...

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #22 на: 04 Септември 2011, 16:06:03 pm »
Mazdata ми се свиѓа , многу убава кола ама кога би купувал би земал пасат :)

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5542
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #23 на: 04 Септември 2011, 16:12:30 pm »
Accordot definitivno, fantazija od kola, so toj motor perfektna kombinacija.
Potoa Mazdata, nastrana od toa sto importerot e tapa,
ne deka se japonski ali poveke go imaat onoj WOW efekt.

Pa se ostalo nadole, a za passatot, osven motorot zosto bi go zel, samo moze da me napravi poseriozen i podosaden kakov sto e, ama bas nisto interesno vo dizajn nema, so avensisot tamu negde dole ali na moja lista, e sega sto drzi vrednost toa e druga rabota,nikoj ne ni e kriv sto vo MKD se ceni VW tolku.

Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #24 на: 04 Септември 2011, 16:12:49 pm »
Еве, да помогнам.

Цените се со највисоко ниво на опрема, без аутоматски менувач, според каталог од секој (или барем еден) од импортерите.

Volkswagen Passat 2.0 TDI 170 Highline - 28.055 EUR.
Opel Insignia 2.0 CDTi 160 Cosmo - 28.165 EUR.
Honda Accord 2.2i Executive - 33.990 EUR.
Mazda 6 CD180 GTA (без NAVI) - 33.990 EUR.
Toyota Avensis 2.2 D4-D 177 - 33.490 (со Elegance опрема. Со Luxury опрема е 37.490).
Citroen C5 2.0 HDI 138 Comfort (нема цена за Dinamique) - 27.490.

Е сега може да дискутираме.

Passat...by a mile.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #25 на: 04 Септември 2011, 16:17:35 pm »
Dende sto bi rekol na pasatot vo pogled na najmoken motor za znacitelno poniska cena? Seuste ti se cini dosaden? A DSG menuvac? A vnatre da go napravis spejs satl i pak da e poeftin od Akord ili Avensis? 170ks turbo dizel so DSG, ne veruvam deka e dosaden, sporedlivo so skoro site poslabi modeli. A Insignijata za cenata od akordot moze da dojde so BITURBO dizel so 190ks, toa e veke znacitelna razlika vo odnos na konkurencijata, a cenata e pak poniska.

Si ima zosto se cenat nekoi raboti. Ama toa si e moe mislenje, neli. :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #26 на: 04 Септември 2011, 16:25:31 pm »
Konzervativniot dizajn na Passat odgovara  na ovaa kategorija avtomobili i sosema go opravduvam.
Nikoj od potencijalnite musterii tuka ne saka da se vozi vo wannabe sportski kupea.
Za toa postoi Pasat CC, koj so isklucok na zadnite svetla izgleda fantasticno.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #27 на: 04 Септември 2011, 16:26:42 pm »
Konzervativniot dizajn na Passat odgovara  na ovaa kategorija avtomobili i sosema go opravduvam.
Nikoj od potencijalnite musterii tuka ne saka da se vozi vo wannabe sportski kupea.
Za toa postoi Pasat CC, koj so isklucok na zadnite svetla izgleda fantasticno.

Quoted for truth.

Затоа Пасатот и за 10 години ќе изгледа добро, а Хондата и Маздата нема.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #28 на: 04 Септември 2011, 16:32:11 pm »
И пошто во споредбава ми фалат неколку коли, колку да допуниме:

Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium 163 (над него има Titanium Luxury и Titanium S) - 26.600 EUR.
Seat Exeo 2.0 TDI 170 Sport - 28.490 EUR.
Peugeot 508 2.0 HDI 140 Allure - 27.380 EUR. (Има и 160, али тој е аутоматик, и е 30.910).
Renault Laguna,Alfa Romeo 159
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #29 на: 04 Септември 2011, 16:32:34 pm »
Konzervativniot dizajn na Passat odgovara  na ovaa kategorija avtomobili i sosema go opravduvam.
Nikoj od potencijalnite musterii tuka ne saka da se vozi vo wannabe sportski kupea.
Za toa postoi Pasat CC, koj so isklucok na zadnite svetla izgleda fantasticno.

Quoted for truth.

Затоа Пасатот и за 10 години ќе изгледа добро, а Хондата и Маздата нема.
Siguren si Zero,jas mislam obratno
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D