Гласање

Ваш избор ?

Honda Accord 2.2i DTEC
17 (34.7%)
Mazda 6 2.2  CD
1 (2%)
Toyota Avensis 2.2 D-4D
1 (2%)
Opel Insignia 2.0 CDTI
7 (14.3%)
VW Passat 2.0 TDI 170hp DSG
14 (28.6%)
Citroen C5 2.0 HDI
9 (18.4%)

Вкупно гласови: 49

Автор Тема: Diesel лимузини  (Прочитано 20334 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #45 на: 04 Септември 2011, 17:49:38 pm »
Tocno za meceto dende. Jas uste odma kazav deka toa za mene e bez konkurencija. I deka bi izbral 3ka za ovie pari, ama ne da se precenile japancive toa cudo edno. Drugarce go ima stariot akord zemeno so benzinec za 19.900, kolata e cakum pakum od oprema. Ama nad 30, kolku samo ne vredat toa cudo edno. Tuka se Dlaboko vo Premium kategorija kade 3ka i 159 ke si go izbrisat gazot so japancinjata. Se zanele poslednive nekolku godini... A ke prasam sea kako ide mislam deka i carina i danok se plakja povise na niv, a kako sto nekjam da si gi frlam moite pari vo drzavnata kasa... Nemaat teorija so Spase i tetka Insi.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #46 на: 04 Септември 2011, 18:13:40 pm »
My 2 cents (за обични семејни дизел лимузини):

1. Ford Mondeo - одличен изглед, фантастични возни својства, малце тврдо, ама не неподносливо подвозје, одлична ергономија... Уште откако се појави ми напраи огромен мерак, и ден денешен уште ме држи меракот;
2. Opel Insignia - по мене, најубава во својата конкурентна класа. Единствено нешто што би ме одвратило од нејзе, е недоволно добриот квалитет на завршна обработка (крцкање, шкрипкање итн, на нова кола), и малце матната иднина на Opel;
3. VW Passat - институција... Мада, не сум доволно пензионер, да би го посакал сега. А иначе имам максимален респект за возилото;
4. Citroen C5 - меѓу најубавите во класата, прекрасен комфор, одличен дизел... Тапа средишна конзола, мењач со предолги одови и очаен распоред на копчиња;
5. Skoda Superb - фантастично возило, во (речиси) секој поглед... Благо ружничка од позади, ама за тие пари, немаш бољи избор. Одличен интериер, премногу простор, одлични возни својства.

- Honda Accord ми е фантастично возило, али троа прескапо (во дизел изведба);
- Mazda 6 ми се свиѓа на лик, арно ама, поради тоа што кај нас ќе треба да си имаш работа со Аутокомерц, НЕ;
- Toyota Avensis - Не. Одлично возило, ама никогаш не би го купил. Толку, нема потреба од објаснување;
- Seat Exeo - солидно возило, ама нема едно нешто кај него, што ме привлекува, на било кое поле, така да, НЕ;
- Peugeot 508 - солиден комфор, одличен мотор, ама ружно ми е у секој можен аспект.

Мислам дека спомнав и претходно, ама еве пак... За премиум семејни лимузини, мојот избор би бил:
- Alfa Romeo 159, ама пошто ја пензионираа, јеби га, ми ја сменија листата;

1. Mercedes C - не знам точно зашто, ама знам дека сакам :)
2. BMW 3 - одлични возни својства, фантастични мотори, релативно досаден ентериер;
3. Lexus IS - неам појма дали иде ова со дизел, и дали го носат кај нас, ама ми се свиѓа :)
4. Audi A4 - последно на листа, чисто поради тоа што ми се веќе досадни, и добив впечаток дека претежно ќељави типои, без врат, и со недовршен третман у теретана се возачи на Аudi. Затоа почна да ми се ствара аверзија према брендот.
« Последно менување: 04 Септември 2011, 18:25:03 pm velestrumf »
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #47 на: 04 Септември 2011, 18:15:21 pm »
@Dende:

Значи, не е муабетот дали некоја кола е досадна или не. На крајот на краиштата, луѓето што купуваат дизел седан не размислуваат дали нешто е досадно или не е. Или барем не сите. Размислуваат како да добијат голема, економична и пред се комотна кола.

Е сега, јас во ниеден момент не реков дека ќе биде помодерен од Хондата или од Маздата. Јас реков дека подобро ќе го издржи тестот на времето. Во оваа класа се бара конзервативност, а Пасатот (for better or worse), дизајнерски, токму тоа го нуди.

Passat CC не спаѓа во оваа класа. Да, он е сличен каросериски, али различен по филозофија.

Дали јас личам на човек што би му стоел Пасат или не, е тотално субјективна работа. Јас би го одбрал Пасатот пред (скоро) сите други. Искрено, би се размислувал помеѓу Пасат, Инсигниа и Мондео. Има некој одреден "attitude" кој овие коли (за мене барем) го имаат, кои другите го немаат, или не толку многу. Дури ни Мондеото го нема толку колку што го имаат Пасатот и Инсигниата. Али ова е чисто субјективна работа.

И да, би го избрал Пасатот пред Акордот. 27 вс 33к Еура? Драстична разлика, извини. За 6к еура, многу екстра работи се купуваат. А искрено, разликата во ергономија помеѓу Пасат и Акорд е голема. Си ги повозел и двете (доволно долго) за да можеш да ми го докажеш спротивното?

А ако почнеме да правиме муабет за коли на метро, тука е Chevrolet Epica.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #48 на: 04 Септември 2011, 20:08:44 pm »
Како да купиш Пасат кога личи на мртовечки сандак?
Мртовечки сандак е мртовечки сандак како и да го китиш.
Толку го отупуја со овој нивен конзервативен пристап во дизајнот што на многу луѓе им се одмилија возилата на VW само од оваа причина.
За разлика од него ЦЦ то е бар за мене фантазија. Иако ентериерот е потполно ист, надворешноста делува свежо и спортски.
Така би требало да изгледа една убава и квалитетна лимузина денес.
Ако решиме некогаш во фирма да го продадеме, јас ќе бидам првиот заинтересиран купувач, сигурно а мртовеќки сандак не би возел.

За Акордот на Хонда и 6-ката на Мазда имам само пофални зборови. Дизајн прифатлив според мене а за останатото не треба ни да се зборува....сааат.
Неконкурентни се само поради ептен високата цена на моделите со дизелски агрегати.

За третиот Јапанац во понудата доволно е да кажам дека ако ми спуштеше фраерот уште една илјадарка до 1.500 ке возев таква. Мене лично ми се свиѓа новиот Авенсис. Оној претходниот ми беше како битпазарски малку ама овој сосема солидни изгледа. Цената му е....пичка ти матер и на бабати фрчилото...што е еден минус долг 27,43 метри при купување на возило од оваа класа.

Опел Инсигниа е првото возило што ме изненадило негативно во секој поглед.
Пред 3 години може и повеќе во Велес донесоа кај татко ми на работа....Дизел, Златеста боја со фулл опрема.
Нова кола бре луѓе, надвор стоиш додека работи моторот и имаш чувство како во земјоделска задруга да се наоѓаш.
Внатре не се слушаше ништо, изолација одлична ама надвор..брррр.
Внатре 6.791.567.893,99 копчиња.
Мислам дека е најубаво овие новите Опели да ги продаваат со помошник за возење кој пред тоа ќе оди на обука за користење на комадите во возилото.
После поминати 15 000 километри, ги рамнеа дисковите...не знам што да кажам...освен едно големо Жалам.


Цитроенот е навистина многу убав на изглед.......ТОЛКУ!

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5542
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #49 на: 04 Септември 2011, 20:40:32 pm »
Pak ke kazam temava ne e bas jasna.

Zborime opsto za modelite, ili za cena na istite.
Jas mislam treba da se zeme vo predvid deka imas pari da si gi dozvolis bilo koja od niv, sto bi kupil.
Jas taka gledam na temava.

Da ostavime cena nastrana, zasto da bideme realni toj sto kupuva vakva kola +-5k ne mu igraat mnogu mnogu vo zivotot.
Kolku i da teraat konzervativen izgled ne mozat na toa da se vadat non stop, sto go otupea Passatot go otupea, Mercedes da receme teraat(ili teraa) konzervativen izgled pa vidi sto se slucuva so nivnite modeli sega, prava evolucija, pak ke ja spomnam C klasata, kakva interesna prednica, nova a sepak slicna na prethodnicite, a ovie vo VW mi izgleda kako da lutaat so dizajnot, seuste baraat pravec, zatoa i gi menuvaat modelite pocesto od ostanatite.

Koga izleze CC site pomislivme kojznae kakov ke bide noviot passat, zasto samite si ja dignaa granicata, i koga go izvadija sto se sluci.......nisto posebno, temata na forumov za noviov Passat dovolno govori kolkav boom napravi voziloto.

Citat: Значи, не е муабетот дали некоја кола е досадна или не. На крајот на краиштата, луѓето што купуваат дизел седан не размислуваат дали нешто е досадно или не е. Или барем не сите. Размислуваат како да добијат голема, економична и пред се комотна кола.
Ova mozebi vo druga klasa na vozila, no vo ovaa izgledot i te kako e biten, na kraj kraeva davas 30k za nesto sto celokupno ke te zadovoli, ne samo ekonomicniot i aspektot na golemina i komocija.

Jas sednav vo passat od prethodnata generacija, ful spakuvan so kozi i sl, i sedenjeto ne da ne mi odgovarase abe toa edno cudo, dali sum naviknat na Lancerot ne znam bas, a sum sednal vo Accord i sedenjeto e bas extra, nekako vo ergonomija japancite mi se podobri ali toa za mene.








Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #50 на: 04 Септември 2011, 21:27:14 pm »
Почетната замисла беше споредбен тест само на јапанските дизели инспириран од најновиот Аутоклуб, но кога ги видов цените ги убацив Европските.



Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #51 на: 04 Септември 2011, 22:19:52 pm »
Francuzi- ubavinata i kvalitetot ne odat sekogas zaedno.
Japanci  - kvalitetot i ubavinata ne odat sekogas zaedno.
:)

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #52 на: 04 Септември 2011, 22:47:57 pm »
Стратро каде ти се њемците ???
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #53 на: 04 Септември 2011, 22:49:11 pm »
Pak ke kazam temava ne e bas jasna.

Zborime opsto za modelite, ili za cena na istite.
Jas mislam treba da se zeme vo predvid deka imas pari da si gi dozvolis bilo koja od niv, sto bi kupil.
Jas taka gledam na temava.

Da ostavime cena nastrana, zasto da bideme realni toj sto kupuva vakva kola +-5k ne mu igraat mnogu mnogu vo zivotot.
Kolku i da teraat konzervativen izgled ne mozat na toa da se vadat non stop, sto go otupea Passatot go otupea, Mercedes da receme teraat(ili teraa) konzervativen izgled pa vidi sto se slucuva so nivnite modeli sega, prava evolucija, pak ke ja spomnam C klasata, kakva interesna prednica, nova a sepak slicna na prethodnicite, a ovie vo VW mi izgleda kako da lutaat so dizajnot, seuste baraat pravec, zatoa i gi menuvaat modelite pocesto od ostanatite.

Koga izleze CC site pomislivme kojznae kakov ke bide noviot passat, zasto samite si ja dignaa granicata, i koga go izvadija sto se sluci.......nisto posebno, temata na forumov za noviov Passat dovolno govori kolkav boom napravi voziloto.

Citat: Значи, не е муабетот дали некоја кола е досадна или не. На крајот на краиштата, луѓето што купуваат дизел седан не размислуваат дали нешто е досадно или не е. Или барем не сите. Размислуваат како да добијат голема, економична и пред се комотна кола.
Ova mozebi vo druga klasa na vozila, no vo ovaa izgledot i te kako e biten, na kraj kraeva davas 30k za nesto sto celokupno ke te zadovoli, ne samo ekonomicniot i aspektot na golemina i komocija.

Jas sednav vo passat od prethodnata generacija, ful spakuvan so kozi i sl, i sedenjeto ne da ne mi odgovarase abe toa edno cudo, dali sum naviknat na Lancerot ne znam bas, a sum sednal vo Accord i sedenjeto e bas extra, nekako vo ergonomija japancite mi se podobri ali toa za mene.










Ако за нешто вреди VW во случајов Пасат тоа е ергономијата. Споредбата со Ланцер искрено е смешна.

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #54 на: 04 Септември 2011, 23:03:00 pm »
Јас би го одбрал Пасатот,пред се заради што има класичен изглед на вистинска лимузина,потоа заради менувачот,потоа има одличен мотор со добри 170 кс и 350 нм(+ ДСГ) и т.н...
Е ТОА Е ПРАВА ЛИМУЗИНА!!!
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #55 на: 04 Септември 2011, 23:09:43 pm »
Почетната замисла беше споредбен тест само на јапанските дизели инспириран од најновиот Аутоклуб, но кога ги видов цените ги убацив Европските.

Куоре,го читаш гореспоменатото списание ??? најдоброто списание на нашиов пазар
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #56 на: 04 Септември 2011, 23:31:10 pm »
Почетната замисла беше споредбен тест само на јапанските дизели инспириран од најновиот Аутоклуб, но кога ги видов цените ги убацив Европските.

Куоре,го читаш гореспоменатото списание ??? најдоброто списание на нашиов пазар

До 2001 све што постоеше е во подрум. Како излезе интернетов полека полека го баталив. За жал.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #57 на: 04 Септември 2011, 23:33:23 pm »
Почетната замисла беше споредбен тест само на јапанските дизели инспириран од најновиот Аутоклуб, но кога ги видов цените ги убацив Европските.

Куоре,го читаш гореспоменатото списание ??? најдоброто списание на нашиов пазар

AДо 2001 све што постоеше е во подрум. Како излезе интернетов полека полека го баталив. За жал.
Ali zatoa jas imam se..... :D
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #58 на: 04 Септември 2011, 23:35:46 pm »
Почетната замисла беше споредбен тест само на јапанските дизели инспириран од најновиот Аутоклуб, но кога ги видов цените ги убацив Европските.

Куоре,го читаш гореспоменатото списание ??? најдоброто списание на нашиов пазар

AДо 2001 све што постоеше е во подрум. Како излезе интернетов полека полека го баталив. За жал.
Ali zatoa jas imam se..... :D

Фактички, она што највише ме привлекуваше беа баш споредбените тестови.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Diesel лимузини
« Одговори #59 на: 04 Септември 2011, 23:39:15 pm »
Аман со овој VW више ...