Автор Тема: Тјунирање на атмосферски бензински мотор со мала зафатнина  (Прочитано 24178 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Издувот не би го чачкал сега за сега (осврн грана)
Иначе да, би одел со варијанта отворање мотор, а буџетот ми е доволен за повеќето модификации што ги сакам, меѓутоа малку ме загрижува потрошувачката.. Очекувам да се покачи, меѓутоа сепак би сакал колку толку да остане ниска. Сепак, за до факултет нема да ми требаат сите 125+ кс што би ги добил.. :D
ako ne menjas bregasti, a glavata ja izdelkash vo nomalni granici, nema mn da troshi... a ako ides na otvaranje na motor, ondak mozes da go izbalansiras i ispoliras motorot, ali vo sekoj slucaj pozelno bi bilo chip za da go pokacis limiterot...

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Не се изјаснив. Чип тјунинг, јас подразбирам само како чип тјунинг, без физички модификации на моторот, иначе после обработката на моторот ке му легне едно добро квалитетно "custom remap-че" :D
..тоа се подразбира xD

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9217
стави си филтерче и ауспуче и терај си ;)


Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43372
  • Il Moderatore
И јас би одел по патеката мармлад што ја кажа. За почеток „блупринтинг“ на машината:
http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_tuning#Blueprinting

Со тоа, ќе добиеш максимум од сегашинте делови без додатни модификации. После ова, отвори дишни патишта - custom усис и издув комбинирано со ремап. Има да не ти се верува што станало со моторот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
И јас би одел по патеката мармлад што ја кажа. За почеток „блупринтинг“ на машината:
http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_tuning#Blueprinting

Со тоа, ќе добиеш максимум од сегашинте делови без додатни модификации. После ова, отвори дишни патишта - custom усис и издув комбинирано со ремап. Има да не ти се верува што станало со моторот.
На моторот му треба некој период да се "аклиматизира" или нешто слично?
Бидејќи така ми изгледа на трошење пари.. Еднаш блупринтинг, па ремап.. Патем, од моторот не можат да се извадат повеќе од 3-4 коња со фабричките делови, затоа повеќетп големи тјунерски куќи не ни нудт чип тјунинг за сузуки свифт.

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Епа вака ако идеш на отварање мотор:
-Обработка на главата за да се доведе до 11.5:1 компресија
-Обработка на усисните и издувните вентили
-Обработка и портмеч на усните и издувните канали со издувната и усната грана
-Замена на брегастата со некоја стрит варијанта со поголема лифт и дурација
-Промена на дизните за гориво и промена на регулаторот за гориво
-Проточен издувен систем
-И на крај еден добар custum ремап

рачунај негде 125+HP да добиеш ама реално не ти се исплати освен ако не ти е тоа меракот
Влатко, дали можеш да ми цитираш груба цена за овие модификации?
Патем, што точно значи проточен издув?

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7889
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Тјунирање на атмосферски бензински мотор со мала
« Одговори #21 на: 16 Декември 2013, 23:18:01 pm »
A da ne si gi frlas parite za dzabe? Tjuniranje na malolitrazna kosilica e kako pravenje na devojka od baba. Eden kup pari ke frlis za da barem malku nesto osetis i na kraj pak nema da ti se digne !

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4197
Епа затоа му пишав да си земе нов мотор,помалце ќе го кошта,повеќе кеиф ќе му прави. :D
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Епа вака ако идеш на отварање мотор:
-Обработка на главата за да се доведе до 11.5:1 компресија 15e
-Обработка на усисните и издувните вентили зависи од мајсторот 20е+
-Обработка и портмеч на усните и издувните канали со издувната и усната грана зависи од мајсторот 30е+
-Замена на брегастата со некоја стрит варијанта со поголема лифт и дурација од 250е нагоре,зависи дали ќе најдеш за твојот мотор,а има и опција твојте да се престругаат
-Промена на дизните за гориво и промена на регулаторот за гориво  70е+
-Проточен издувен систем 150е+
-И на крај еден добар custum ремап 100е+

рачунај негде 125+HP да добиеш ама реално не ти се исплати освен ако не ти е тоа меракот
Влатко, дали можеш да ми цитираш груба цена за овие модификации?
Патем, што точно значи проточен издув?

Проточен издувен систем ти е систем без рестрикции,значи да нема катализатор или да има некој од тие високопротчните,среден протчочен лонец и заден проточен лонец

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Епа затоа му пишав да си земе нов мотор,помалце ќе го кошта,повеќе кеиф ќе му прави. :D


Јас спомнав еднаш, турбо сетап, имаш најдобар однос на вложено вс добиено задржувајќи го сегашниот мотор, али штом дечкото има кеф за атмосверец, тоа е негово :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Samo simo mi go razbra muabetot... ako se naprai dobar blueprint, pa seto toa da se sklopi od iskusen majstor, I edno remapce na dyno, ima da se cudite od motorot. Vo mnogu slucai nemora da se modificira usisnata grana, taka da so izduv, blueprint i remap ke bide besna kombinacija. I bandazi 15ki, nikako povolemi ;)


Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
http://www.magazin.ba/video/golf-2-sa-1150-konjskih-snaga-pokazuje-ko-je-gazda-na-autoputu-video-31886.html
On e gazda na benzinska pumpa :D hah xD
Samo simo mi go razbra muabetot... ako se naprai dobar blueprint, pa seto toa da se sklopi od iskusen majstor, I edno remapce na dyno, ima da se cudite od motorot. Vo mnogu slucai nemora da se modificira usisnata grana, taka da so izduv, blueprint i remap ke bide besna kombinacija. I bandazi 15ki, nikako povolemi ;)
Jas gi planiram 17ki fabricki (od sportot) zavitkani vo conti sport contact ti mi vikas 15ki :O
Inaku, ne sakam da brci auspuhot (pretpostavuvam deka toa znaci protocen auspuh), verovatno samo ke zamenam katalizator, nesto pogolem I tolku, mi se dopagja kako r'ze na visoki vrtezi :D
Patem, VLATKO jas ocekuvav daleku povisoka cena, negde okolu 1000 evra.. Jas mislam deka ke odam samo so "portmatch" I obrabotka na glavata, I "custom remap", modifikacija na granata ili eventualno zamena so nova od ne 'rgjosuvacki celik, mozebi so podebeli cevki pomegju loncite (za malku podlabok zvuk). Se nadevam deka so toa ke izvadam 10 tina konja, no pred se podobar odgovor na motorot na "glasnata pedala" :D

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
грана гледај да најдеш или да ти направат пошо фабричката е мислам со катализатор на неа,за главата да ти ја обработам може да ти препорачам човек во приватна порака ако си заинтересиран

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9900
dodavanje uste 50% ventili ja zg0lemuva mokta za 50%... ako dodades 3x ventili, mokta nema da se zgolemi 3x, nego mn pomalce... ako e moguce voopsto