Автор Тема: Тјунирање на атмосферски бензински мотор со мала зафатнина  (Прочитано 25568 пати)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10487
зборот ми беше ако има колаата 8в и додадеш уште по еден т.е. 12в може да извадиш уште половина од моќта што ја има... на пример ако била 60кс ќе биде 90кс... али бара мн преправки...меѓутоа колку што го зголемуваш бројот на вентили соодносот се намалува, така да ако ставиш 24в ќе добиеш негде околу 120-130 кс... мада тоа е неизводливо... исто така влијае и дијаметарот на вентилите. http://www.wallaceracing.com/hp-valve-size.php еве еден калкулатор за тоа ...

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
врска си нема со реалноста ова

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1482
зборот ми беше ако има колаата 8в и додадеш уште по еден т.е. 12в може да извадиш уште половина од моќта што ја има... на пример ако била 60кс ќе биде 90кс... али бара мн преправки...меѓутоа колку што го зголемуваш бројот на вентили соодносот се намалува, така да ако ставиш 24в ќе добиеш негде околу 120-130 кс... мада тоа е неизводливо... исто така влијае и дијаметарот на вентилите. http://www.wallaceracing.com/hp-valve-size.php еве еден калкулатор за тоа ...
алал да ти е друже...мојава кола има 6 вентили кажи ми како да ја преправам да има 16 ?  ::)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Ќе и ставиш друга глава.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Полесно е да си земеш вакво:


Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
muabetive deka od "nepoteten motor" nemoze da se izvadi snaga se gluposti... Videte samo kako se pravi nepotentniot 1.6xe Opelov motor, pa od skromnite 105-109, za edna nokj bez otvaranje na glava se stiga do 150+ks... Vakvi primeri ima mnogu ali nekjam da se objasnuvam so sekogo poedinecno. Ali ako vekje sakas da postignes nekoj soliden rezlutat, planot ti e mnogu naiven. Tivok motor, fabricka grana, ogromni i TESKI bandazi... toa treba da go zaboravis. Kolata ne ti e teska (1050kg), motorot ima mesto za praenje (mozes slobodno kompresija i vrtezi da mu zgolemis), lesno ke stignes do moknosta od swift sport 1.6
Здраво Мармалад :)
Јас знам дека колата е лесна, мене не ми претставува никаков проблем и да ја оставам фабричка, пошто снагата е таа, моторот е таков каков што е, јас не гледам да и извадам 150+ коња. со ова ке се сложам со "stratro" и со "Drive-r", да сакав помоќна кола, ке си купев помоќна кола.. Јас гледам да ја "оптимизирам" да го речам.. Сакам да го подобрам одговорот на гаста, да му направам малку персонализиран звук, сакам да ставам дискови позади (од свифт спорт, моите се добоши позади) амортизација и бандажи (нема свифт спорт со 4 врати од тоа годиште , одговор.. ке си го направам :D). Сакам да се забележи дека е тјунирана меѓутоа клучните зборови се СУПТИЛНО И КВАЛИТЕТНО.
А сега ке се навратам на коментарот за бандажите. Јас нема да ставам челични бандажи па да бидат ТЕШКИ.. Ај следи ме.. гумата не е крут материјал, всусност гумата е синоним за еластичност.. така да ако ставам 15ки треба да ставам 185/60/15 да речеме.. тоа е многу висока гума го компримира и отупува чувството од асфалтот низ воланот и ја губи прецизноста и брзината на вртење во кривина, управливоста на автомобилот. илустрација: http://www.tyrepal.co.uk/wp-content/uploads/tyre_flexing_05.png
Бидејќи бандажот е крут и не се деформира, колку пониска гума, толку подобро, и со тоа самата гума останува релативно крута - „rigid“.
пример: http://cdn.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2013/08/Jaguar-XJR-1.jpg :D
Mozes da stavis lesni bandazi so gumi 195/45 16. Diskovi pozadi na takva mala kola so kilaza od 1000kg, e nepotrebno, pa duri i da ja trkas na trkacka staza koja ja nema vo Makedonija. Kvalitetni diskovi i plocki napred odlicno ke si ja vrsat rabotata. Sredi ja glavata, bapni izduv, ubav remap kaj juzniot sosed i mislam deka ke go dobies toa sto go baras :)

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
ејјј.. на грциве не им давам пари па што сака нека е!! xD аахаха :D

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Што да правиме кога сме 100 години позади нив...

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Боље ке идам у германија кај некоја асолна тјунерска куќа и ке им ги дадам парите него ли кај грциве..

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Ne treba da odis vo germanija, ima poblisku i toa epten salam !

http://www.overdrive.bg

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
ete resenie :)

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Citnav gore dole nesto razbrav nesto mi e izmesano svativ deka se raboti za M15A 78x78 motor aj po moe , sekoj motor veruva praenje dali vo N/A ili TURBO , kaj nisko litraznite motori mola dosta da se zgolemi kompresioniot odnos - veke sponato , ama i da se zgolemi RPM na motorot.
Kaj malata zafatnina , igraat uloga mnogu tezinata na delovite vo motorot.
Po moe ovoj motor bi go napravil vaka ustvari poznato e ova motorce se vozi vo nekoj zemji kako SWIFT R CUP
CR: 12:1 ili 12.5:1 fabricki ima 9.5:1 a M16A 78 x 83 ima 11:1 ova veruva deka za da se namali kompresija treba da se simne blok a ne glava.
Bregasta 250* so 240* ama moze nesto kombinirano. Fabricki ima odprilika 228* ima i VVT solenoid na pomestuvane na agolot na paleneto i bregastata toa treba dobro da se razgleda , so ogled deka e na lance ke treba mnogu da se pripazi i so tvrdina na federi na ventili , zaradi isteganjeto na lanceto.
Zamaec i radiliza so klipnjaci i klipovi uramnotezeni po propis i odnos. Po moznos da se razgleda koja e razlikata so motorot M16A dali e samo vo razlika vo radilica i vo klipnaci i da se napravi konverzija.
Glavata da se vidi so i kako vetuva a sigurno vetuva som go fatile da go pravat za trki , da se fuknat pogolemi ventili ako ima prostor.
Bi mu fuknal komora so inki i injektori vrz inkite , 4-klapni ili nema vrska moze i so edna centralna da bide samo treba da e od 65-70mm.
ako se napravi zdravo ima sansi da se izvadi nad 160HP ama ova nema da se vozi blafodarno niz grad ako se dotera nekako do 130-140 hp ima nekoj lezet na vozene.

ova e skapa igracka kako se razgledav samo bregasta kosta od 300 do 1600 evra zavisi so bez federi podizaci matrakuku itn epa sega vie videte.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Citnav gore dole nesto razbrav nesto mi e izmesano svativ deka se raboti za M15A 78x78 motor aj po moe , sekoj motor veruva praenje dali vo N/A ili TURBO , kaj nisko litraznite motori mola dosta da se zgolemi kompresioniot odnos - veke sponato , ama i da se zgolemi RPM na motorot.
Kaj malata zafatnina , igraat uloga mnogu tezinata na delovite vo motorot.
Po moe ovoj motor bi go napravil vaka ustvari poznato e ova motorce se vozi vo nekoj zemji kako SWIFT R CUP
CR: 12:1 ili 12.5:1 fabricki ima 9.5:1 a M16A 78 x 83 ima 11:1 ova veruva deka za da se namali kompresija treba da se simne blok a ne glava.
Bregasta 250* so 240* ama moze nesto kombinirano. Fabricki ima odprilika 228* ima i VVT solenoid na pomestuvane na agolot na paleneto i bregastata toa treba dobro da se razgleda , so ogled deka e na lance ke treba mnogu da se pripazi i so tvrdina na federi na ventili , zaradi isteganjeto na lanceto.
Zamaec i radiliza so klipnjaci i klipovi uramnotezeni po propis i odnos. Po moznos da se razgleda koja e razlikata so motorot M16A dali e samo vo razlika vo radilica i vo klipnaci i da se napravi konverzija.
Glavata da se vidi so i kako vetuva a sigurno vetuva som go fatile da go pravat za trki , da se fuknat pogolemi ventili ako ima prostor.
Bi mu fuknal komora so inki i injektori vrz inkite , 4-klapni ili nema vrska moze i so edna centralna da bide samo treba da e od 65-70mm.
ako se napravi zdravo ima sansi da se izvadi nad 160HP ama ova nema da se vozi blafodarno niz grad ako se dotera nekako do 130-140 hp ima nekoj lezet na vozene.

ova e skapa igracka kako se razgledav samo bregasta kosta od 300 do 1600 evra zavisi so bez federi podizaci matrakuku itn epa sega vie videte.
Ne bi menuval bregasta vo ovoj motor poso e vrzano so VVT, i kompliciranata mapa na motorot (ima posebna mapa na palenjeto i vbrizguvanjeto vo zavistnost od brojot na fazi na VVT). Ali so gorespomenatoto kompletno se soglasuvam.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Тјунирање на атмосферски бензински мотор со мала
« Одговори #58 на: 28 Декември 2013, 15:54:41 pm »
стави си филтерче и ауспуче и терај си ;)

+5 коња максимално. И да вади катализатор +3-4 коња.

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
стави си филтерче и ауспуче и терај си ;)

+5 коња максимално. И да вади катализатор +3-4 коња.
Jas toa ne bi go ni napravil , neznam zosto bi se mucel za vakof zafat.
Aj vaka poradi sto e ist motorot so M16A da ja dotera kompresijata na 11:1 ili 11,5:1 da se opnat nekoj kratki inki i pojaki injektori , klapna , izduv soodvetno , glavata da se Izbicka malce so oset i nadole da ne se pipa , ne bi ripnal poveke od 120HP ne sum presmetal ama nema vise od ova