Citnav gore dole nesto razbrav nesto mi e izmesano svativ deka se raboti za M15A 78x78 motor aj po moe , sekoj motor veruva praenje dali vo N/A ili TURBO , kaj nisko litraznite motori mola dosta da se zgolemi kompresioniot odnos - veke sponato , ama i da se zgolemi RPM na motorot.
Kaj malata zafatnina , igraat uloga mnogu tezinata na delovite vo motorot.
Po moe ovoj motor bi go napravil vaka ustvari poznato e ova motorce se vozi vo nekoj zemji kako SWIFT R CUP
CR: 12:1 ili 12.5:1 fabricki ima 9.5:1 a M16A 78 x 83 ima 11:1 ova veruva deka za da se namali kompresija treba da se simne blok a ne glava.
Bregasta 250* so 240* ama moze nesto kombinirano. Fabricki ima odprilika 228* ima i VVT solenoid na pomestuvane na agolot na paleneto i bregastata toa treba dobro da se razgleda , so ogled deka e na lance ke treba mnogu da se pripazi i so tvrdina na federi na ventili , zaradi isteganjeto na lanceto.
Zamaec i radiliza so klipnjaci i klipovi uramnotezeni po propis i odnos. Po moznos da se razgleda koja e razlikata so motorot M16A dali e samo vo razlika vo radilica i vo klipnaci i da se napravi konverzija.
Glavata da se vidi so i kako vetuva a sigurno vetuva som go fatile da go pravat za trki , da se fuknat pogolemi ventili ako ima prostor.
Bi mu fuknal komora so inki i injektori vrz inkite , 4-klapni ili nema vrska moze i so edna centralna da bide samo treba da e od 65-70mm.
ako se napravi zdravo ima sansi da se izvadi nad 160HP ama ova nema da se vozi blafodarno niz grad ako se dotera nekako do 130-140 hp ima nekoj lezet na vozene.
ova e skapa igracka kako se razgledav samo bregasta kosta od 300 do 1600 evra zavisi so bez federi podizaci matrakuku itn epa sega vie videte.