Автор Тема: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005  (Прочитано 53563 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #135 на: 21 Јули 2011, 19:00:09 pm »
Од Обединетото Кралство, т.е. Велика Британија, односно Англија.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #136 на: 21 Јули 2011, 20:12:29 pm »
Ima li razlika od prethodnite??

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #137 на: 21 Јули 2011, 20:14:08 pm »
Да, сеа за сеа не му кочат. :)

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #138 на: 21 Јули 2011, 20:17:02 pm »
Да, сеа за сеа не му кочат. :)
Zar je moguce hehe??

Присутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #139 на: 21 Јули 2011, 20:19:10 pm »
Да, сеа за сеа не му кочат. :)
Zar je moguce hehe??

Можда да се разработат, да се истроши заштитниот дел...

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #140 на: 21 Јули 2011, 20:35:06 pm »
Воа , вака ќе кочи Маздичево..
« Последно менување: 21 Јули 2011, 21:13:23 pm marsher »

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #141 на: 21 Јули 2011, 21:15:01 pm »
Драстична разлика. Прво сега колата веќе почнува по малку да кочи и со најблаго притискање. Претходно требаше поубаво да ја притиснеш за да почне да кочи. Претходно кочеше така некако нагло, но несигурно и се осеќаа вибрации кога ќе стиснеш појако. Сега кочењето е мирно, флуентно, сигурно и некако поефективно со мал притисок на папучата.

Се на се, како да кочам со друга кола.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #142 на: 21 Јули 2011, 21:24:12 pm »
Не би ти препорачал да кочиш нагло, барем некое време, додека да налегнат убаво плочките на дисковите..

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #143 на: 21 Јули 2011, 21:35:02 pm »
Секако. Ама разликата и без тоа е евидентна. Како и да е, утре одам за Охрид па ќе осетам најубаво по удолниците. Со старите плочки минатиот викенд некако ми беше шубе да се улетувам.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #144 на: 21 Јули 2011, 21:41:54 pm »
Па немој ни сега да се улетуваш.. Ако ги прегрееш, ќе се уништи материјалот од кочниците, и пак ќе имаш тиња кочење.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #145 на: 21 Јули 2011, 21:45:55 pm »
Епа поентата зошто земав Брембо е за да не се усере материјалот со подолго кочење. И тоа не само трајно оштетуваање туку и при интезнивно кочење да не се губат карактеристиките непосредно по кочењето.

Го прашав Гугле: Гугленце, Гугленце мое, кажими на светот најдобар производител на плочки кој е?
Брембо е најдобар производител, Гојденце мое мило - рече Гугле и ме кандиса да си ги порачам.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #146 на: 21 Јули 2011, 21:56:31 pm »
Во ред, ама тие што ги имаш ти, сигурно не се од највисоката класа на плочки што ги произведува Брембо - ако ништо друго, судејќи според цената, туку се general purpose плочки за поширока употреба, а тие си ги имаат истите недостатоци како и остатокот од плочките достапни за широка потрошувачка. Ако веќе сакаш high-end плочки, ќе си нарачаш (и богами ќе си платиш) Greenstuff EBC, Ferodo DS2500 итн.

Немој да мислиш дека си купил кујзнае какви рејсинг плочки. Самиот факт што кочат незагреани ти кажува дека се плочки за секојдневна употреба..

Како и да е, Брембо е Брембо, сигурно е подобро од генеричното ѓубре кое се наоѓа тука во Македонија.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #147 на: 21 Јули 2011, 22:03:36 pm »
Ниту барав рејсинг плочки, ниту очекував рејсинг перформанси. Идеата беше да ги сменам бидејќи им беше време, ама кога ги мењам да ставам бар нешто посаглам бидејќи кочењето е значаен фактор за безбедност. Се јавив по продавници овде и за таа сума од 50 фунти колку што ги платив моиве предни Брембо плочки, најдобро кое можев да го купам беа TSW предни плочки. Имаше и доста поефтини кои релативно се ОК за цената, на пример Ашика за 20 евра комплет, само некако сумљива ми беше таа цена за да добијам квалитет.

Инаку очекував да платам плус 17~18 фунти за царина и ДДВ, т.е. да ме коштаат вкупно околу 83 евра. Не знам зошто не ги оцаринија плочките, па така ми излегоа за 60 евра.  :D
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен IvO

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1676
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #148 на: 22 Јули 2011, 03:41:51 am »
Па немој ни сега да се улетуваш.. Ако ги прегрееш, ќе се уништи материјалот од кочниците, и пак ќе имаш тиња кочење.

ако не нека кочи со рачна а зеро :)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Одг: Mazda 6 Sedan 1.8i 16V CE 2005
« Одговори #149 на: 22 Јули 2011, 08:22:23 am »
Па немој ни сега да се улетуваш.. Ако ги прегрееш, ќе се уништи материјалот од кочниците, и пак ќе имаш тиња кочење.

Граунд Зиро ;)
Дали знаеш деке дискот е загреан на многу висока температура кога се вози со поголема брзина?
Точно е тоа дека можеш да ги изгориш материјалите од кои се изработени гуртните кои се налепени на плочките, но доколку од стража се спушташ во 5-та брзина или во лер па цело време си дозираш на кочница....
Е тогаш ги ебеш плочките и тоа не само нив него и дисковите...Инаку нормално кочење и нагли кочења не им пречат на материјалите од кои се изработени истите. А спуштање од стража или плетвар на ненормален начин у лер со кочница, не дискови, него и маста од лагерите ке истече од загреаност :)


Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.