Автор Тема: Интересни и малку познати детали за коли..  (Прочитано 194684 пати)

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #240 на: 10 Мај 2015, 00:22:04 am »
Па и на постарите. Во Citroen GS исто така имаше кочница на тастер.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #241 на: 10 Мај 2015, 09:11:58 am »
Си измешал брзини нешто, GS имаше ручка горе на шалт табла.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #242 на: 10 Мај 2015, 11:14:54 am »
Can confirm. Имавме GS Pallas.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #243 на: 10 Мај 2015, 11:32:30 am »
да.. со рачка беше.. а копчето беше (на самата рачка) за да ја ослободиш рачната... :) сепак имаше копче некое... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #244 на: 10 Мај 2015, 11:35:17 am »
на некои од постарите мерцедеси, рачната кочница, уствари е ножна кочница, поставена како 4-та педала...
Како на пример кај овој



Доле лево е, односно му доѓа некаде над одмарачот за нога.


« Последно менување: 10 Мај 2015, 11:48:27 am Allexxander »

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #245 на: 10 Мај 2015, 11:37:54 am »
да да.... и на мими-то истое.. првите серии на 190-ка исто... кај што треба да ја одмараш левата нога, уствари е педалата за рачно-ножна кочница, а паралелно над нејзе горе на шалттаблата е рачката (во форма на топча) што ја повлекуваш за ослободување на комчницата... :)

во тоа време многу често на тоа место кај што денес сите го знаат како место за одмарање на ногата, имало нешто... на пример во ладите 1500/1600 специјалки, на тоа место имаше гумена пумпа (големина на јаболко одпрлика) за бришачите. она што е денес на ракета за да прснеш вода на шофершајбна, на тие лади стискаш-пумпаш со нога на тоа место и ти прскаат прскалиците... ;D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен darkomic

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 382
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #246 на: 10 Мај 2015, 14:08:45 pm »
во тоа време многу често на тоа место кај што денес сите го знаат како место за одмарање на ногата, имало нешто... на пример во ладите 1500/1600 специјалки, на тоа место имаше гумена пумпа (големина на јаболко одпрлика) за бришачите. она што е денес на ракета за да прснеш вода на шофершајбна, на тие лади стискаш-пумпаш со нога на тоа место и ти прскаат прскалиците... ;D
Истата финта ја имаше и кај Дијана 6.

Отсутен МулевР

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1383
  • Велешанче
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #247 на: 17 Мај 2015, 23:36:53 pm »
во тоа време многу често на тоа место кај што денес сите го знаат како место за одмарање на ногата, имало нешто... на пример во ладите 1500/1600 специјалки, на тоа место имаше гумена пумпа (големина на јаболко одпрлика) за бришачите. она што е денес на ракета за да прснеш вода на шофершајбна, на тие лади стискаш-пумпаш со нога на тоа место и ти прскаат прскалиците... ;D
Истата финта ја имаше и кај Дијана 6.
И на кадетот го има истото :)
Project car: Opel Kadett C
Daily 1: Opel Corsa E
Daily 2: Yugo Koral 1.1i

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #248 на: 18 Мај 2015, 00:40:35 am »
На кадетот таму имаше тастер за блендирање како на ракетата што е  за долго светло , незнам за пумпа прв пат слушам Муловер .....

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2734
  • Шалабајзер
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #249 на: 18 Мај 2015, 00:44:44 am »
Кога го имавме сенаторот, осветлувањето внатре се палеше како да пушташ магленки, односно кај што се пуштаат светлата се влечеше према тебе и се палеше осветлувањето...
No turbo, no fun :)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #250 на: 18 Мај 2015, 01:00:19 am »
На кадетот таму имаше тастер за блендирање како на ракетата што е  за долго светло , незнам за пумпа прв пат слушам Муловер .....

Ја прв пат слушам и за пумпа и за ваков тастер место ракетата ко што ти викаш, кај мене нема ништо такво. :D Лево од куплугот се наога рачката за отворање хауба.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #251 на: 18 Мај 2015, 01:03:32 am »
Кога го имавме сенаторот, осветлувањето внатре се палеше како да пушташ магленки, односно кај што се пуштаат светлата се влечеше према тебе и се палеше осветлувањето...
Така е на сите Опели  :)  и на Кадетот и на Астрата сега исто се пушта внатрешното осветлување .....

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #252 на: 18 Мај 2015, 02:19:31 am »
На кадетот таму имаше тастер за блендирање како на ракетата што е  за долго светло , незнам за пумпа прв пат слушам Муловер .....

еејјјј... да да да... сега ми текна дека и на мојот кадет таму му беше блендата... хахахаха...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #253 на: 20 Мај 2015, 09:57:05 am »
Mercedes Benz W124 500 E e proizveden vo 10.749 primeroci I e proizveduvan vo pogonite na Porcshe.Praven e racno I za eden primerok bile potrebni 18 dena da se napravi.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен МулевР

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1383
  • Велешанче
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #254 на: 20 Мај 2015, 15:27:54 pm »
На кадетот таму имаше тастер за блендирање како на ракетата што е  за долго светло , незнам за пумпа прв пат слушам Муловер .....
Ќе сликам деновиве и ќе ставам слика, моментално не можам нашколо сум :)
Project car: Opel Kadett C
Daily 1: Opel Corsa E
Daily 2: Yugo Koral 1.1i