Автор Тема: Интересни и малку познати детали за коли..  (Прочитано 194637 пати)

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #270 на: 04 Декември 2015, 21:27:37 pm »
На Рено Лагуна 1, Цитроен ц3 а и повеќето француски коли, покрај свирката на средина или на краевите на воланот, има свирка и на лева ракета.

Дастерот на свирката нема, на десната ракета има.
Како и да е ич не е практично во итни ситуации да се свирне така од страна.

Отсутен DejzY

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1004
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #271 на: 04 Декември 2015, 21:31:17 pm »
Си поседувал подолго време кола со свирка на ракетата па да знајш дека е непрактично? Јас поседував и ќе кажам дека е ствар на навика, па колку сака нека е итно свирењето.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #272 на: 04 Декември 2015, 21:32:38 pm »
Јас на Ксантијата имав таква свирка. Супер ми беше, ептен лесно достапна свирката.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #273 на: 04 Декември 2015, 21:34:39 pm »
до навиката е дефинитивно... ама ако мењаш поише коли во текот на една недела, секако, некако инстиктивно раката ти лета во стедина на воланот кога треба да свирнеш...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #274 на: 04 Декември 2015, 21:44:15 pm »
Свирењето е акција во која им укажуваш на другите учесници дека прават глупост но воедно и ја намалуваш нервозата со лупање по средината на воланот. Имав Лагуна и ич не ми беше практично свирење од страна. Нервозен лупам на волан, уште понервозен што не свирнало.

Отсутен DejzY

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1004
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #275 на: 04 Декември 2015, 21:46:23 pm »
И друга работа, на свирката од ракетата имав многу поголема контрола кога сакав да свирнам онака многу кратко за да поздравам некој, а не да го разбудам цело маало. Свиркиве на волан се малку потешки па ја немам таа контрола и кога поздравувам некој, мавам 2-3 пати на свирка дури да фати тивкото свирење :D

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3068
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #276 на: 04 Декември 2015, 22:51:50 pm »
Svirka od levo e bolji. Ednas aknav boks na svirka na centralno mesto I se zakoci...

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1480
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #277 на: 04 Март 2016, 16:55:14 pm »
Не сум знаел дека алфа ромео гтв имала фејслифт

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #278 на: 07 Март 2016, 18:14:43 pm »
Порше 911 уствари требало да се вика 901 арно ама Пежо веќе ги имал купено правата на трицифрено име за модел на кола со 0 во средината, па Порше морале да го сменат името во 911 ;)

https://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_901

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #279 на: 07 Март 2016, 18:27:28 pm »
Daewoo Matiz требаше да биде новиот Fiat 600. Џуџаро




Иако сите мислат дека е дизајнирана од Бертоне, уствари е еден од првите проекти на Џуџаро, како вработен во Бертоне 1963




Меѓу првите проекти, покрај Ferrari 250 GT SWB Bertone е и чудово




За подоцна да ја направи лепотицата



DeLorean


А уствари е дизајнер и на овие






Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #280 на: 07 Март 2016, 18:42:16 pm »
Овој и гуми дизајнирал

Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #281 на: 07 Март 2016, 18:48:10 pm »
Има има утки и он :)
И ова е негово дело


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #282 на: 07 Март 2016, 18:52:11 pm »
Што знам Калосот не ми е лошо количе на дизајн.


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #283 на: 07 Март 2016, 18:53:20 pm »
Само дизајнот вреди во таа кола.

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #284 на: 07 Март 2016, 18:58:55 pm »
opel мотор носи 1.4 не е лош.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.