Автор Тема: Интересни и малку познати детали за коли..  (Прочитано 194726 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #60 на: 30 Август 2013, 14:59:26 pm »
Затоа сега Rootes не постои, а Morris е/беше Германски.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #61 на: 31 Август 2013, 01:02:32 am »
V-tekot не уклучува додека моторот е ладен

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #62 на: 31 Август 2013, 03:49:27 am »
Чим ова си го дознал срам да ти е :D :D
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #63 на: 31 Август 2013, 09:54:12 am »
За воланот или ? Затоа што за воланот, во секоја кола до сега што сум ја видел е така.

Во ауди дури кога го вадеш клучот нема контакт. ставаш клуч и свети шалтаблата

Исто е и во Лада 110 :)

Хехе, некој чита Редит.

И ја го прочитав ова сабајле, и се изненадив. Али шуќур, сме се спасиле од Америте.

Шуќур, Opel weren't so lucky.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #64 на: 31 Август 2013, 10:02:56 am »
Otvorite za ventilacija kaj Nisan GTR se isnpirirani od onie vo Fiat Panda ili pak dizajnerot na enterierot imal nekoja Italijanksa Kurva za ljubovnica cim stavil takvi gnasni otvori za ventilacija!







Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #65 на: 31 Август 2013, 10:06:23 am »
Кај Панда отворите се украдени од Матиз :)

Отсутен Suki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 695
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #66 на: 31 Август 2013, 10:10:57 am »
otvorite od Nissan GTR se ukradeni od chevrolet aveo

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #67 на: 31 Август 2013, 10:26:26 am »
Чим ова си го дознал срам да ти е :D :D

мало сам попио ;D

не бе,едно другарче што има исто в-тек ми кажа дека не палел иии морав да пробам :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #68 на: 31 Август 2013, 10:40:18 am »
V-tekot не уклучува додека моторот е ладен
паметен потег од конструкторите...
« Последно менување: 31 Август 2013, 16:09:49 pm onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #69 на: 31 Август 2013, 13:10:39 pm »
Секој понов автомобил (околу 10 години) е опремен со т.н black box, кој ги зачувува сите податоци за возилото од типот на забрзување, употреба на безбедносен појас итн...Меморијата не е многу голема, податоците стојат само неколку минути. Овие безбедносни кутии се со единствена цел, во случај на незгода, истрагата да може да ги прегледа податоците за да донесат заклучок што ја предизвикало несреќата.

Мислам дека кај Алфата ми е под задното седиште. Кај Нубирата не знам.

И еден интересен факт, како Американците гледаат на старост на возилата.

Just how long is a car's lifetime? It varies, but 150,000 miles or 10 years is typical. Clearly, cars can serve longer than this. But more typically, a decade down the road, when you suddenly realize the headlights are yellow, the upholstery is starting to unravel, the window switches have failed and the clear-coat paint is peeling into alligator skin, it is unequivocally time to move on. To do otherwise is shoveling against the financial tide.

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #70 на: 31 Август 2013, 13:14:01 pm »
V-tekot не уклучува додека моторот е ладен
паметен потег од инструкторите...

...и од Бајага  ;D

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #71 на: 31 Август 2013, 13:26:51 pm »
паметен потег од инструкторите...

...и од Бајага  ;D

BY

Отсутен Egeec

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 94
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #72 на: 06 Септември 2013, 11:21:00 am »
IDA Kikinda ustvari ne proizveduvala Opeli tuku im pravele iprakale delovi na Germancive a ovie im plakale so koli koj otkako ke stignele u Kikinda, im lepele samo oznaka IDA

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #73 на: 06 Септември 2013, 11:54:25 am »
IDA Opel
Из Википедије, слободне енциклопедије

IDA Opel (Industrija delova automobila - Kikinda) je bio pogon za proizvodnju delova i sklapanje Opelovih automobila sa sedištem u Kikindi.
Saradnja AD Livnice „Kikinda“ sa Opelom iz SR Nemačke je počela 1969. godine. Livnica je isporučivala odlivke koji su u SR Nemačkoj obrađivani i ugrađivani u automobile marke Opel. Posle osam godina uspešne saradnje, 1977. godine su Livnica iz Kikinde i Dženeral motors iz SAD zaključili Ugovor o zajedničkom ulaganju sredstava za proizvodnju auto delova, na 15 godina u iznosu od 78,5 miliona američkih dolara (51% Livnica iz Kikinde i 49% od strane Dženeral motorsa). Tako je nastala IDA - Industrija delova automobila, koja je predstavljala dobar primer dugogodišnje uspešne saradnje Livnice i Opela . Kako bi se ostvario odnos u izvozu 1:1, Opel je slao u Kikindu sklopljene automobile sa oznakom IDA na maski napred i sa J na zadnjem delu pored imena[1].
Prva isporuka delova iz dve nove fabrike u Kikindi (Livac i Metalac), bila je u decembru 1979, sa početkom zvanične dugoročne saradnje. Do ekonomskih sankcije SRJ u aprilu 1992, proizvedeno je 38.700 primeraka Opelovih vozila i veliki broj rezervnih delova u vrednosti od oko 100 miliona nemačkih maraka. Tokom 12 godina, do početka ekonomskih sankcija 1992. godine vrednost kooperacije premašila je 1,3 milijarde maraka [2]. Modeli koji su se proizvodili u IDA Opelu su: Opel Omega , Opel Senator , Opel Askona , Opel Astra, a jedno kratko vreme u prodaji pod oznakom IDA bila je i Opel Vektra. Opel Senator se od redizajna 1983. godine, u Nemačkoj i dalje zvao isto, dok gaje IDA na tržištu Jugoslavije prodavala pod imenom „Kikinda“.

http://sr.wikipedia.org/wiki/IDA_Opel

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Egeec

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 94
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #74 на: 06 Септември 2013, 12:05:48 pm »
Sea ke go najdam jas pa linkot od kaj so ja doviv informacijata.... i jas se cudev oti znaev deka sklopuvale vo Kikinda