Автор Тема: Интересни и малку познати детали за коли..  (Прочитано 195096 пати)

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #90 на: 10 Септември 2013, 12:29:00 pm »
VM motorite (diesel) porano bea so 4 posebni glavi, bea koristeni na brodovi, zaprasuvaci na ovostarnici, vo Alfa 33,75 i 155,


Ova e motor od 500 kg. i seuste se proizveduva, nov vakov motor tesko se namira
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Ovoj motor uspesno odi seuste vo Jeep

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29694
    • CARclub.mk
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #91 на: 10 Септември 2013, 16:08:50 pm »
Има некој извор за ова Рено-Волво размениве, особено у последно време? Volvo беше дел од PAG (Premier Automotive Group) на Ford до пред неколку години, па колку што знам користеа нивни мотори и платформи.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #92 на: 10 Септември 2013, 16:12:56 pm »
1.9D и TD моторите во Vulva беа од Renault.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14315
  • Пудингот на шоферството
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #93 на: 10 Септември 2013, 18:26:17 pm »
Кај (Рено)камионите до пред 2-3 години се користеа Волво мотори,не верувам дека ја имаат прекинато соработката.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #94 на: 06 Октомври 2013, 23:05:04 pm »
Во 1997г. за прв пат е лансиран diesel мотор со common-rail технологија кај автомобилите.Поточно во Алфа Ромео 156 1.9 JTD 105 HP.
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #95 на: 06 Октомври 2013, 23:23:42 pm »
VM motorite (diesel) porano bea so 4 posebni glavi, bea koristeni na brodovi, zaprasuvaci na ovostarnici, vo Alfa 33,75 i 155,


Ova e motor od 500 kg. i seuste se proizveduva, nov vakov motor tesko se namira
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Ovoj motor uspesno odi seuste vo Jeep

Eden od najdobrite diesel motori ever.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #96 на: 07 Октомври 2013, 06:51:15 am »
Првиот дизел мотор со директно вбризгување го направи Фиат во 1986 година и дебитираше во Fiat Chroma 2.0TD i.d, и имаше 95кс.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29694
    • CARclub.mk
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #97 на: 07 Октомври 2013, 08:24:00 am »
Не е баш за оваа тема, али начекав на Дискавери пред некој ден и се изненадив.

Во Белград на 3ти Септември 1939-та година е одржано Belgrade Grand Prix, поддржано од кралот Петар Втори. Според Wikipedia, ова е единствениот Grand Prix што се одржал за време на војна (само 2 дена откако Германија извршила инвазија на Полска) и е последната трка на Тazio Nuvolari.

По крајот на војната, пошто се плашеле дека може да го претстави кралот во позитивно светло, властите инсистирале да се избрише секоја трага од трката, па затоа многу малку луѓе (односно скоро ич) знаат дека се случила.

http://en.wikipedia.org/wiki/Belgrade_Grand_Prix
http://en.wikipedia.org/wiki/1939_Belgrade_City_Race
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/15909.html
« Последно менување: 07 Октомври 2013, 11:31:29 am zeroSignal »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #98 на: 07 Октомври 2013, 08:30:28 am »
Првиот дизел мотор со турбо со варијабилна геометрија го направи Фиат во 1991 во Chroma 1.9 TDi, ги имаше следните спецификации:






Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #99 на: 07 Октомври 2013, 08:53:08 am »
*Tazio Nuvolari

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29694
    • CARclub.mk
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #100 на: 07 Октомври 2013, 11:31:37 am »
Ненамерна грешка, поправено.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14315
  • Пудингот на шоферството
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #101 на: 14 Октомври 2013, 19:15:31 pm »
Денес дознав дека Фолксваген е мнозински акционер во Сканија Аг.Да ти еам. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6161
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #102 на: 14 Октомври 2013, 19:21:17 pm »
И јас чат-пат се изненадувам од тоа каде се ФауВе е акционер..

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14315
  • Пудингот на шоферството
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #103 на: 14 Октомври 2013, 19:27:04 pm »
Да бе да,се баш зборав со директорот на Сканија и јас како заинтересиран за купување на истата тој ми вели обрати се во VW.Не ја купвам бе. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20676
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #104 на: 14 Октомври 2013, 22:26:43 pm »
Пребацено во друга тема.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.