Автор Тема: Интересни и малку познати детали за коли..  (Прочитано 194679 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #105 на: 28 Октомври 2013, 00:42:43 am »
денес дознав дека уствари првото волво КАМИОН е наречен исто така како и една нивна кола во која сум страшно заљубен а ја гледам скоро секој ден, која е во процес на репарација. се работи за АМАЗОН. првиот камион волво кој е произведен е од 1974-та година и го нарекле амазон.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #106 на: 28 Октомври 2013, 08:35:43 am »
Моторите кои BMW ги користеле во турбо-ерата на Формула 1 користеле блокови од сериски-произведени возила, конкретно од BMW 2002. Инженерите барале блокови од користени возила, и тоа возила со поминати над 100.000 километри. Според нив, ако нешто би им се случело на блоковите, би им се случило во тие 100.000 километри. Постојат легенди (кои најверојатно се вистинити) дека блоковите биле оставани надвор, на дожд, сонце и снег, и дека инженерите уринирале врз нив секое утре пред одење на работа.

Од овие мотори инженерите на BMW ваделе и по 1500 коњски сили за квалификации. Да не заборавиме дека моторите имале зафатнина од 1.5 литри.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #107 на: 28 Октомври 2013, 08:37:57 am »
Jas imam cueno za blokovite na Golf II deka stoele na plac so godini izlozeni na sekakvi vlijanija i duri posle nekolku godini gi vraduvale vo vozilata.
Zatoa Golf II izdrzuva i po 1000000Km bez pipanje (za razlika od 2.0TDI na Golf V, VI, VII).

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #108 на: 28 Октомври 2013, 09:16:15 am »
Моторите кои BMW ги користеле во турбо-ерата на Формула 1 користеле блокови од сериски-произведени возила, конкретно од BMW 2002. Инженерите барале блокови од користени возила, и тоа возила со поминати над 100.000 километри. Според нив, ако нешто би им се случело на блоковите, би им се случило во тие 100.000 километри. Постојат легенди (кои најверојатно се вистинити) дека блоковите биле оставани надвор, на дожд, сонце и снег, и дека инженерите уринирале врз нив секое утре пред одење на работа.

Од овие мотори инженерите на BMW ваделе и по 1500 коњски сили за квалификации. Да не заборавиме дека моторите имале зафатнина од 1.5 литри.

јас ова го слушнав за јагуар. конкретно не за километражата туку произведени и оставени точно 36 месеци на милост и немилост на временските прилики. после тоа се дообработуваат и склопуваат
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #109 на: 28 Октомври 2013, 09:19:11 am »
Го заборавив терминот. Вака се прават сите блокови.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Ezekiel

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 400
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #110 на: 06 Ноември 2013, 23:30:31 pm »



Touch Screen Graphic Control -  контрола на уреди во возилото во Buick Riviera 1985
Cogito ergo zoom

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3068
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #111 на: 07 Ноември 2013, 00:02:23 am »
Мерцедес ГЛК не се продава во Right Hand Drive земји (Британија, Австралија, Нов Зеланд, Јужна Африка) бидејќи карданот не е на центар, туку е малку понадесно.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_GLK-Class

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #112 на: 07 Ноември 2013, 22:32:06 pm »
Во еден период од историјата на Rolls Royce, единствен производител на гуми кој произведувал гуми по спецификации за марката биле Avon, Британски производител.
Прв пат видов Avon гуми уште кога ги имав старите бандажи, сакав половни такви да земам, али ме премисли моментот „ќе ми се смеат луѓе, Авон е козметика, не е гумара“. :)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #113 на: 07 Ноември 2013, 23:58:51 pm »
90 и нешто ситно,жутото јајце возеше авон сликови на водно :)

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #114 на: 08 Ноември 2013, 00:03:02 am »
Си се вози Авон по трки одамна, него кај нас уште не ги открија за улична употреба.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #115 на: 08 Ноември 2013, 00:10:23 am »
Моторите кои BMW ги користеле во турбо-ерата на Формула 1 користеле блокови од сериски-произведени возила, конкретно од BMW 2002. Инженерите барале блокови од користени возила, и тоа возила со поминати над 100.000 километри. Според нив, ако нешто би им се случело на блоковите, би им се случило во тие 100.000 километри. Постојат легенди (кои најверојатно се вистинити) дека блоковите биле оставани надвор, на дожд, сонце и снег, и дека инженерите уринирале врз нив секое утре пред одење на работа.

Од овие мотори инженерите на BMW ваделе и по 1500 коњски сили за квалификации. Да не заборавиме дека моторите имале зафатнина од 1.5 литри.

јас ова го слушнав за јагуар. конкретно не за километражата туку произведени и оставени точно 36 месеци на милост и немилост на временските прилики. после тоа се дообработуваат и склопуваат

Можеби е точно но мене ми нема комерцијална логика. А и никаде немам слушнато за такво нешто ниту пак за потребата од истото. А имам гледано како engine block излегува од alloy casting процес и веднаш оди во engine assembly, само не паметам за која компанија се работи но секако неше на NatGeo во емисијата: Megafactories. Дали беше Астон Мартин или Масерати не се сеќавам.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #116 на: 08 Ноември 2013, 00:13:41 am »
Kako se pravese Peugeot 403:

http://www.youtube.com/watch?v=atP0kFM-Xko

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #117 на: 08 Ноември 2013, 00:25:03 am »
Моторите кои BMW ги користеле во турбо-ерата на Формула 1 користеле блокови од сериски-произведени возила, конкретно од BMW 2002. Инженерите барале блокови од користени возила, и тоа возила со поминати над 100.000 километри. Според нив, ако нешто би им се случело на блоковите, би им се случило во тие 100.000 километри. Постојат легенди (кои најверојатно се вистинити) дека блоковите биле оставани надвор, на дожд, сонце и снег, и дека инженерите уринирале врз нив секое утре пред одење на работа.

Од овие мотори инженерите на BMW ваделе и по 1500 коњски сили за квалификации. Да не заборавиме дека моторите имале зафатнина од 1.5 литри.

јас ова го слушнав за јагуар. конкретно не за километражата туку произведени и оставени точно 36 месеци на милост и немилост на временските прилики. после тоа се дообработуваат и склопуваат

Можеби е точно но мене ми нема комерцијална логика. А и никаде немам слушнато за такво нешто ниту пак за потребата од истото. А имам гледано како engine block излегува од alloy casting процес и веднаш оди во engine assembly, само не паметам за која компанија се работи но секако неше на NatGeo во емисијата: Megafactories. Дали беше Астон Мартин или Масерати не се сеќавам.

Ima logika da se ostavi t.n. da se izvrsi stareenje na odlivakot pogotovo na gus temerliv i slicni kade ima golem procent na C.
Ima tehniki i aditivi za brzo stareenje na odlivci.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3068
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #118 на: 14 Ноември 2013, 10:14:24 am »
На Citroen BX рачната кочница е на предните тркала.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: Интересни и малку познати детали за коли..
« Одговори #119 на: 14 Ноември 2013, 10:17:03 am »
Исто така мислам дека и на Рено 4 ТЛ му е на предните тркала, бидејки рачката му е доле од левата страна.

Шипката под волан е рачна  :D