Автор Тема: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ  (Прочитано 586778 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг:
« Одговори #3030 на: 17 Февруари 2017, 10:47:59 am »
Многу не треба да стојат ама ете стојат.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8218
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #3031 на: 17 Февруари 2017, 11:22:34 am »
Не е битно колку си живеел и дали знаеш нешто. Со бугарскиот пасош и животот надвор од државава, немаш кредибилитет да се праиш патриот и да кажуваш како тера политиката тука. Си завршил ти со муабетот за оваа држава. Бујрум на гости, на одмор да се видиш со роднини на поминување за Грција, сигурно ќе им биде мило на роднините да те видат и да ти напраат муабет за како е таму горе животот, ама толку. Помини следното лето пак. Ама не ми дискутирај за работи кои не те засегаат повеќе во животот. Види таму у Шведска да не дојде некој муслим за премиер, тоа е сеа твоја мака, а не како Али ја крои политиката тука.

Зборувам за моралното право
Чисто да се дообјасниме!
Кога било кој Македонец ќе го чувствуваше во душата, нмаше да дојде до овде работава.
« Последно менување: 17 Февруари 2017, 11:30:06 am pirat_07 »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #3032 на: 17 Февруари 2017, 11:56:38 am »
Ај малце поедноставно да се објасниме, затоа што изгледа има бааги неписмени на форумов или не смеат да размислуваат спротивно од штабските директиви.

Македонија има 5.000.000.000 (пет милијарди евра) долг.

За долгот да се врати треба да се створи суфицит во буџетот.
Суфицит се ствара кога извозот ќе го надмине увозот, и во буџетот ќе се створи вишок на пари.

За да обезбедиме извоз поголем од увоз, потребно е да произведеме производ или суровини кои ќе бидат конкурентни и барани во странство за истите да се продадат односно извезат.
За да произведеш конткурентен производ потребна е стручна работна сила која ќе створи производ кој ќе биде конкурентен и посакуван за некој во странство да го купи.
Стручната работна сила веќе е избегана во Македонија. Инжењери, Програмери, Доктори, Архитекти - ги снемува, си одат надвор.

Моментално во буџетот има ДЕФИЦИТ, односно нема доволно средства за исплата на основните трошоци. Плати за административци, полиција, војска, пензии, ДДВ на фирми.
За да го покрие ДЕФИЦИТОТ државата се задолжува. Со тие пари од заемите исплаќа плати, пензии.
Тие што зимаат државна плата и пензии се среќни. Плата има, кур ме боли, супер е.

Бидејќи во брзо време оваа состојба ќе биде неодржлива, задолжувањата ќе мора да се намалат и да се враќа долгот ќе се случат следните работи:

  • 1 евро ќе чини 80 денари.
    Платите ќе бидат исти. 25000 денари се сега кога еврото е 61.5 и 25000 денари ќе бидат кога еврото ќе биде 80 денари.

  • ДДВ стапката ќе се качи на 20%

  • Голем дел од јавната администрација ќе биде отпуштена. Ќе ги вратат дома или назад по штабови.



Само да се потсетиме, речиси 1 милјарда евра, Македонија има земено кредит за да се изгради Скопје 2014, и за да можат преку сомнителни договори и тендери да тураат ВМРО-ДУИ пари во џеб.

Кратко кажано, сите сме го наебале. И Македонци, и Албанци и СДС и ВМРО и ДУИ и сите.


Затоа кога се обидувате да ги прикажете работите во државата дека се во ред и дека неразумно е да се буни некој што размислува рационално, е исто како да пцуете некој и лично да го вреѓате.

Да ви се изнаебам и на патриотизмот и на барокот и да му се посерам на споменикот на Александар на плоштад.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #3033 на: 17 Февруари 2017, 13:12:32 pm »
Вчера влагам во лифт, се возам, застанува лифотот и оп... онак влага. Среќа за надоле идев па немаше понатамошни проблеми :D :D :D

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
  • Custom made interiors
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #3034 на: 18 Февруари 2017, 00:35:04 am »
Да допунам.  ;D ;D
Вчера влагам во лифт, се возам, застанува лифотот и оп... онак влага. Среќа за надоле идев па немаше понатамошни проблеми :D :D :D
Ако носел клешта и штрафцигер, немаш гајле. И да застане, ќе го среди он ;D

Да ти кажам право, како што е мал лифтот, доста се зближивме со онак, а тоа што се осеќаше, се надевам дека беше штрафцигер, а не дека се радува што ме гледа. :D :D :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #3035 на: 20 Февруари 2017, 00:49:43 am »
Поентата со "издувување" е следната:

1. Моторот треба да работи во режим на високи вртежи, близу то црвената област на обртомерот

2. Тој режим на експлоатација потребно е да се одржува во период ДО 20 минути

3. Препорачливо е тоа да се изведува во 4 степен на пренос, затоа што во тие услови возилото се движи со брзина околу 100km/h.
При таа брзина и тој режим на работа, челното струење на воздухот врз ладилникот за вода е доволно за да ја одведе екстремната топлина што се јавува при експлоатација на моторот во тој режим на работа. Односно се создава еден процес на "пропорционално" загревање и ладење на моторот и се избегнува екстремно загревање на моторот заради слабо струење на воздух врз ладилникот доколку истиот процес би се практикувал во понизок степен на пренос. При 100km/h имаме струење на воздух кое врши значително одведување на топлината од моторот преку системот за ладење и му обезбедува услови на моторот за полесна експлоатација во максимален режим на работа, без да настане оштетување на моторот заради покачената работна температура.

4. Пожелно е при ваквиот режим на експлоатација после изминати 20 минути со "пуна четврта" да се изврши залетување и во петиот степен на пренос и постепено успорување со моторно кочење во четврт и трет степен без користење на сопирачки. Со овој зафат моторот работи како компресор, односно влече воздух низ доводниот вентил и испушта воздух низ издувниот, без притоа да се пушта гориво во системот. Овој "компресор" момент ќе ги исфрли сите насобрани јаглеродни наслаги или "гареж" кои што претходно биле добро термички измалтретирани (загреани) со возењето во "пуна четврта". Бидејќи во тој режим на "компресор" нема термички процес, ќе дојде до нагло ладење на гарежот насобран на вентилите, дизнити и главата на цилиндерот при што истиот ќе испука и ќе почне да се распаѓа, а со тоа ќе се издува надвор од комората за согорување.

5. Целиот зафат ќе биде значително подобар ако се користи некој адитив за причистување на дизни и вентили, кој што се става во резервоарот со гориво.

ВНИМАНИЕ: Ова се изведува на отворен пат, но претходно добро проверете го нивото на разладна течност во моторот, нивото на масло и проверете да не имате заглавено нечистотија или суви лисја напред врз решетките пред хладњакот.

Доколку возилото после овој режим на експлоатација ви јави некаква аномалија, односно протекување на разладна течност од некое црево или капење на масло од некој семеринг или дихтунг, тоа значи дека возилото ви се "пожалило" каде го "боли" и дека истите треба да си ги смените. Ова ви е одличен начин да извршите самодијагностика и проверка на возилото и воедно да направите генералка во внатрешноста на моторот, после возење на кратки градски релации во метеж и многу често на релации каде што моторот не успеал воопшто да ја постигне работната температура.

Истиот тест можете да го употребите при тестурање на половно возило, пред да го купите со тоа што ќе можете лесно да утврдите кои се аномалиите на возилото, доколку истото било шминкано, моторот бил перен и слично.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #3036 на: 21 Февруари 2017, 11:25:30 am »
А кај мене што нема црвено до колку да ја "газам"  :) пред месец и нешто на вракање од куманово педал то медал и стварно по смирено работеше моторчето
;D

*метал...

Хаха, кој учел од Smokey and the Bandit :D

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3928
Одг:
« Одговори #3037 на: 21 Февруари 2017, 12:58:41 pm »
Многу си буквалиста :)
Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #3038 на: 21 Февруари 2017, 19:51:05 pm »
Нели праеше некој таков зафат на запад, поточно Германија?
Или нешто сум помешал?
Сакав и се интересирав. Меѓутоа не излезе ништо од тоа.
Сега кога е веќе стара колата можам да се почастам со такво нешто.
После тежок ден вчера, додека јадев попладнето си реков морам да си ставам малку насмевка на лице. И ете си ставив. :D
Толку лошо готви женати брат ?

И мојава исто  :(



 :D

:D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #3039 на: 21 Февруари 2017, 20:06:12 pm »
Абе проблем е што многу се потенцираат разликите, нас порано другачие не учеа ..

Многу голем јаз се ствара во разни класификации, скопјанец - провинција, пушач - непушач, вмро - сдс, центар - остала скопска вукојебина, греење на дрва - греење на клима, вработен - невработен, голема плата - мала плата и.т.д.

Едини јаз кој го оправдуем е во марките и вкусот за аута, погонското гориво, типот на гуми, уље, антифриз и слично ...

 :-*

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #3040 на: 21 Февруари 2017, 21:30:45 pm »
Ne sum siguren ama mislam deka barem glavata treba da si ja vrtat sami prema mesecinata, vo sprotivno treba racno da go vrtis... t.e. taka imam slusnato, ne me drzete za zbor.
Patem da ne znae nekoj kade moze da se nabavi katran(smola) od bor..?

Тоа зависи дали се крстени. Ако се крстени тогаш ја вртат главата према месечината, ако не крстени треба да го измиеш со крстена вода или со темјан да го исчатиш за да може да има раат од демони.

За ептен мали деца што плачат и немаат сон, треба зејтин да ставиш под креветот каде што спие и трипати да му дувнеш на чело за да се смири.

Прашај во црковната продавница во соборниот храм, таму треба да има катран од бор. Јас купив масло од коноп од таму за мачкање, ама слушнав дека имале и сушен коноп, ќе го земам за по дома да чатиме наместо со темјан, за да не смири малку по дома.



Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #3041 на: 21 Февруари 2017, 21:44:00 pm »
Лошко исчезна од етерот.

За многу години нека е

;D

Шала на страна, нека е жив и здрав.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #3042 на: 21 Февруари 2017, 23:23:19 pm »
На лошко треба да му дадам алфава да ја проба. Ќе ја кеифи многу. :)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: ЛЕГЕНДАРНИ ПОСТОВИ
« Одговори #3043 на: 22 Февруари 2017, 02:59:24 am »
Само нема да го кеифи тоа што го возам периодов, многу ќе му троши :P

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг:
« Одговори #3044 на: 22 Февруари 2017, 09:40:26 am »


Значи у реду је, знаеме сите дека не чини народов, ич не мора да напињаш секојдневно со муабетите зошто со истото тоа секојдмевие ние се среќаваме и живееме. Си отишол во нормална развиена држава и уопште не те разбирам како САКАШ секој ден да се потсеќаш на срањето од кое првично си заминал.

муда од лабуда, секаде може да напињаш за народот ако сакаш, секаде може да наоѓаш маани ако сакаш, само дали ќе ги споделиш е прашањето пошто може да се доведеш во прашањето дали изборот бил соодветен
друго е што ние сме се навикнале само да се жалиме наместо да се фалиме и што секогаш лајната ги вадиме на површина а не оставаме она останатото да ни биде водилка низ денот

ентшулдигунг хер Церо