Аха. Значи ќе си тераме баби и жаби.
Напротив. Тегнење во втора вс тегнење во трета е „баби и жаби“.
Ок. Тогаш дизелот (со помал гиринг) поубаво тегне во трета.
Знаеме.
„Реално секојдневно возење“ не значи искористување на можностите на моторот.
Зависи што подразбираме под „можности на моторот“. Не значи искористување на снагата. Но на моментот - да.
Дури ни агресивните тркачи од-семафор-до-семафор ретко или никогаш не ја постигнуваат максималната коњажа. Од друга страна, возачите на дизели или турбобензинци
редовно го искористуваат максималниот вртлив момент на моторот. 1800 рпм, папучата до под у втора или трета (за брзо постигнување крстосувачка брзина) и вуала ете макс торк. А ни приближно макс коњи.