Автор Тема: HP vs Torque  (Прочитано 83686 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #180 на: 22 Јануари 2014, 23:48:46 pm »
Демек на „vtec sistemot“ се мисли со реченицата.


Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20628
Одг: HP vs Torque
« Одговори #181 на: 23 Јануари 2014, 00:11:21 am »
Од кај го вадите тоа кварлив само не ми е јасно..


It should also be noted that none of the VTEC systems ever manufactured have suffered a mechanical failure.

Да, на ВТЕК системот се мисли.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: HP vs Torque
« Одговори #182 на: 23 Јануари 2014, 00:20:51 am »

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20628
Одг: HP vs Torque
« Одговори #183 на: 23 Јануари 2014, 00:42:34 am »
Свашта.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: HP vs Torque
« Одговори #184 на: 23 Јануари 2014, 22:01:54 pm »
Картерот е дел од ВТЕК системот а? Интересно...

И јас тоа се чудам.. :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: HP vs Torque
« Одговори #185 на: 24 Јануари 2014, 10:29:34 am »
Of  the 15 million VTEC engines there have been the usual amount of failures, just honda have a big book of reasons not to pay warranty claims.

Samo vie veruvajte na se sto pisuva...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: HP vs Torque
« Одговори #186 на: 24 Јануари 2014, 10:43:59 am »
Какви глупости се изначитав на темава...
Торкот ја движел колата, торкот лепел за седиште...
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

А нели ваквите бисери се за на femina форум?

Или дај земете Физика за 7-мо и 8-мо одделение, прочитајте што е сила, што е моќност, што е вртежен момент па потоа да зборуваме за тоа?

Сеедно е дали моторот има поголема или помала сила/вртежен момент на одреден број на вртежи!
Она што ја движи колата и од кое зависи забрзувањето е моќноста!!!

Моќност e производ од силата и брзината односно производ од вртежниот момент и аголната брзина кај ротациони системи каква што оската на моторот.
P = F * v

Сила е прозивод од масата m и забрзувањето а
F = m * a

Забрзување a е разлика од квадратите на моменталната брзина v и почетната брзина v0 поделена со два и поделена со изминатиот пат s
a = ( v ^ 2 - v0 ^ 2) / 2s

Брзина е должина на изминат пат на едно тело за единица време
v = sqrt (v0 ^ 2 + 2as)

Според ова
P = F * v = m * a * v = m * v * (v^2 - v0 ^2) / 2s

Ако земеме дека масата на возилото е 1000kg, а притоа за изминат пат од 100m брзината на возилото се зголемила од 20m/s(72km/h)  на 30m/s(108km/h) тогаш

P = 1000kg * 30m/s * (30m/s ^ 2 - 20m/s ^ 2) / 2 * 100m = 30000kg*m/s * 500m^2/s^2 / 200m = 75000kg*m^2/s^3 = 75kW

Следи дека за да забрзаме од 72km/h на 108km/h во траекторија долга 100m треба да имаме мотор кој консантно испорачува 75kW
Времето t за кое ќе се постигне забрзувањето е
a = ( v ^ 2 - v0 ^ 2) / 2s = (30m/s ^ 2 - 20m/s ^ 2) / 2 * 100m = 2.5m/s^2
t = (v - v0) / a = 10m/s / 2.5m/s^2 = 4s

Ако истото тоа возило зголемувањето на брзината од 20m/s до 30m/s го направило поминувајќи пократок пат s2 тоа значи дека го направило за пократко време односно дека подобро ќе не залепи за седиште. Да земеме дека забрзувањето го реализарало поминувајќи пат од 50m наместо 100m:

P = 1000kg * 30m/s * (30m/s ^ 2 - 20m/s ^ 2) / 2 * 50m = 30000kg*m/s * 500m^2/s^2 / 100m = 75000kg*m^2/s^3 = 150kW

Следи дека за да ја преполовиме траекторијата при која ќе го постигнеме истото забрзување потребен ни е дупло помоќен мотор.
Времето t за кое ќе се постигне забрзувањето е
a = ( v ^ 2 - v0 ^ 2) / 2s = (30m/s ^ 2 - 20m/s ^ 2) / 2 * 50m = 5m/s^2
t2 = (v - v0) / a = 10m/s / 5m/s^2 = 2s

Ако сакаме да забрзаме од 30m/s на 40m/s тогаш со моторот чија моќност е 75kW истото ќе го сториме во траекторија s3
P = F * v = m * a * v = m * v * (v^2 - v0 ^2) / 2*s3
s3 = m * v * (v^2 - v0 ^2) / 2P
s3 = 1000kg * 40m/s * (40m/s ^ 2 - 30m/s ^ 2) / 2 * 75kW = 40000kg*m/s * 700m^2/s^2 / 150kW = 186.66m

Закључок?


Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10403
Одг: HP vs Torque
« Одговори #187 на: 24 Јануари 2014, 20:36:47 pm »
sila e sila moќ e moќ, sega e noќ :) затоа има мењач колана... него што е ова ветек ?

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: HP vs Torque
« Одговори #188 на: 24 Јануари 2014, 20:47:31 pm »
iako sum do smrt volkswagenista,imav vtec samo sakam da kazam koj ne vozel ne znae toa vtecot e strasna,strasno opasna masina,kako vo nea konjite da imaat po 6 noze :D :D

тоа е тоа,кој не пробал ќе гледа на јутуб и ќе соли памет

Of  the 15 million VTEC engines there have been the usual amount of failures, just honda have a big book of reasons not to pay warranty claims.

Samo vie veruvajte na se sto pisuva...


после 15 години,се гледа што е и како е,гаранцијата тука веќе не игра никаква улога


и да,глупаво е да се збори против нешто што е на тронот веќе 21 година

сеуште нема побрз 1.6 атмо после 21 година


Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: HP vs Torque
« Одговори #189 на: 24 Јануари 2014, 20:51:01 pm »
Абе остај нека си зборат и нека си ги поправаат... :)

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: HP vs Torque
« Одговори #190 на: 25 Јануари 2014, 01:25:08 am »
Торкот е многу битен за возење во нормалниот живот а коњите за возење на трки.Тоа е толку едноставно нема потреба од дискусија.
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: HP vs Torque
« Одговори #191 на: 25 Јануари 2014, 01:25:55 am »
Смичка со ветекот колку проблеми си има со тие 40 Нм...Невидено нешто.

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: HP vs Torque
« Одговори #192 на: 25 Јануари 2014, 01:32:20 am »
Ако го гази нормлано дека нема да има проблем со одењето но со стрелката за бензин и те како би имал.Доколку би имал 200NM на 1900-2000 обратаја нема потреба од газење и од една брзина подоле и слично едноставно стискаш и имаш сила без разлика дизел-бензин.
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: HP vs Torque
« Одговори #193 на: 25 Јануари 2014, 16:26:05 pm »
Торкот е многу битен за возење во нормалниот живот а коњите за возење на трки.Тоа е толку едноставно нема потреба од дискусија.

Taka ke da e.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10403
Одг: HP vs Torque
« Одговори #194 на: 25 Јануари 2014, 21:04:11 pm »
шо е ова ветек ... нека каже некој... или нека даде линк . не бидете толку себичњаци xD