Автор Тема: 1.2 TSI 105  (Прочитано 41331 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #75 на: 24 Јули 2013, 17:44:52 pm »
Нека се искаже де :) Инаку се сложувам за цената на турбото, што во првата генерација на 1.2 сите откажаа послушност на 20.000км.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Toni101

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 87
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #76 на: 24 Јули 2013, 18:45:56 pm »
Лелеее, поло 1.2 105 тси со чип на 140кс, тоа е тоа.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #77 на: 24 Јули 2013, 21:08:45 pm »
UTEPA GI BATO :D
во главно се истрескаа многу глупости за кратко време. Kако прво, моторите вооопшто не се ни малку слични освен системот за директно впрскување (ако сакате објаснување, ке објаснам). Второ, може 1.4 да троши помалку од 1.2, како што е пример кај Ford Fokus 1.4 и 1.6, ама тука е во прашање ептен слаб мотор и тешка каросерија.
Трето, да, многу битно е колкав вртезен момент има моторот и при кои вртежи, а бидејќи 1.2 тси има доволно Nm на ниски вртежи, има голема шанса (сигурно при нормална, спора вожња) моторот да троши помалку (околу 0.5л) од 1.4 тси.

Па би можел оти на пример VW ги ставил во категорија TSI  на нивниот сајт веројанто не е баш „ни малку“. Веројатно доста многу за да се наречат двата „TSI twincharger motors".

http://www.volkswagen.com.sg/en/technology/tsi-engine/the-105bhp-1-2-tsi-engine.html
Ајде со ред да почнам. Прво прашање до сите, што мислите зошто VW нуди ваков мотор како основен во голф по цена како косилица 1.4? Кога сите други нудат косилици, те. мотори од пред 15 години? Поентата е дека и овој мотор е многу едноставен и ЕФТИН за произведување. Гарантирам дека не знаете дека моторот е OHC а не DOHC и дека е 8 вентилец. Помала глава, помалку материјал, 1 брегаста помалку 8 вентили помалку, и ред други работи го прават ефтин овој мотор, а истовремено го прават едноставен и со помалку механички загуби. Во исто време има турбо (екстремно мало, кое не ги кошта ни 30е VW да го набават) и TSI систем, со што моторот ем е моќен ем троши многу малку гориво. Моторот е подобар во секојдневна вожња од било кој дизел или косиличар (1.4-1.6) од таа класа. Муабетот дека 1.5 dCi, 1.6 tdi, 1.4 tdci се подобри поради Nm, е тешка глупост, бидејки TSI-во развива полни Nm при 1/5 од расположливите вртежи, во споредба со 1/3 кај дизелите...
РЕалноста е дека моментално се најдобра опција од сите мотори на пазарот, е сега дали ќе се покажат како долготрајни, тоа е друг муабет ;)

Потполно се сложувам за конфекцискиот момент на моторот.  Исто и 1.5 dCi e 8v мотор. Тие се направени да бидат евтини за производство и одржување. Барем се надевам дека тоа им е примарна цел на производителите.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #78 на: 24 Јули 2013, 21:12:16 pm »
Конфекциски моор е подобар од дедициран. Секогаш.


Затоа Корветата меле.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #79 на: 26 Јули 2013, 09:07:34 am »
Веројатно се мислеше на FSI (Fuel Stratified Injection) системот... TSI  е Turbo FSI :)
aaa t'ka :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #80 на: 26 Јули 2013, 09:13:46 am »
Нека се искаже де :) Инаку се сложувам за цената на турбото, што во првата генерација на 1.2 сите откажаа послушност на 20.000км.
Има повеќе генерации на 1.2 TSI? Имаш некој конкретен пример да кажеш на кого му откажало, или си трескаш онака?

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #81 на: 26 Јули 2013, 09:18:21 am »
Во Јети имаа проблеми.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #82 на: 26 Јули 2013, 11:59:45 am »
Зависи и од менувачот и преносот и режимот на возење. Дали 1.4ТСИ ќе троши помлаку од 1.2ТСИ не знам, ама знам сигурно (докажано неколку пати со различни возила/мотори) дека Фордовиот 1.6 16v100ks троши помалку од 1.4 16v 80KS од причина што 1.6 има доволно снага да повлече при пониски вртежи и каде ефикасноста му е поголема отколку 1.4 кој мора да го малтретираш на повисок обрт за да даде произведе соодветната снага.

Истово емпириски можам да го потврдам при паралелна употреба на Калос 1.2 и 1.6 пред неколку години. Со планско и внимателно возење, 1.6 можеше да биде релативно штедлив... ама 1.2 лапаше у секој случај (освен ако неќеш да правиш колони и со спора вожња да загрозуваш безбедност)

Што се однесува до темата: јас лично не би купил нов модел на мотор. Преферирам нови примероци од постари модели кај кои сите дизајнерски фалинки (деЦки болести) се исправени.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #83 на: 29 Јули 2013, 17:55:15 pm »
1.2 TSI 105. Нашите комшии го тестирале подробно. Еве што измериле:

Цитат: АutoBild.bg
Докато при движение из града и при всекидневните пътувания 1,2-литровият мотор в началото бе само хвален („жизнен и с тяга като голям двигател”), то на автомагистралата се видя обратната страна на медала на модерната диета при работния обем, при която големите атмосферни двигатели се заменят от икономични турбомоторчета. Около и над 140 км/ч жаждата на 1.2 TSI се увеличава до недопустимите 14 л/100 км, двигателят е муден и шумен.
Средният разход на гориво на Polo за 100 000 км бе 8,74 л/100 км – значително повече от измереното по тестовата отсечка на AUTO BILD (6,3 литра).

Или во превод, иако на почетокот 105 кс турбо моторот давал впечаток на многу поголем мотор, сето тоа паднало во вода при возење на отворено. При брзини од 140кмх, 1.2 ТСИ троши 14 литри, моторот брчи и се мачи. Просечната потрошувчка на 1.2 тси е 8.75 л/100км, што е премногу.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #84 на: 29 Јули 2013, 18:36:51 pm »
bubreg vadam deka 80hp ide 170-175.. a i leon 1.2 so 105 ide tolku i ni metar poise.
офлелеееее

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #85 на: 29 Јули 2013, 18:48:14 pm »
Цитирај колку сакаш ;)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #86 на: 29 Јули 2013, 19:53:34 pm »
Супер. Со просечна брзина од 52 му троши 4,6. Мене на твингото ми троши под 4 при 100км/ч.... И тоа со македонски бензин а не со Бриселски ;)

Not impressed much. AMOF not impressed @ all.

https://www.youtube.com/watch?v=o6Dh8Ic2MA0&feature=player_detailpage

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #87 на: 29 Јули 2013, 20:02:21 pm »
Твојата просечна колку беше уште еднаш?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #88 на: 29 Јули 2013, 20:04:34 pm »
Сум забораил. Далеку над 52

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #89 на: 29 Јули 2013, 20:42:44 pm »
Да не го занемариме фактот дека Твингото тежи 1 тон, и дека Голфот забрзува до 100 за 10.5 секунди, Твингото за 12.3