Автор Тема: Electric SuperCharger  (Прочитано 8231 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Electric SuperCharger
« Одговори #15 на: 15 Јуни 2013, 19:37:32 pm »
Не е лошо за low boost апликација само колку ќе издржи електромоторот во тој режим на работа?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Electric SuperCharger
« Одговори #16 на: 15 Јуни 2013, 20:56:52 pm »
Не е лошо за low boost апликација само колку ќе издржи електромоторот во тој режим на работа?
Како фраерски си го затна турбцето за да постигне притисок. :) :) :) :) :) ROFL. Moторот на колата е отворен систем, во кој систем турбината треб ада испорача доволно количина на воздух за да го напои моторот и згора на тоа да постигне притисок при тоа напојување од толку и толку.
Затоа викам, натенане ако треба ќе се објасни се.

Ако го затнеш турбото со рака може ќе постигне некое притисоче, но при кој проток на воздух ќе го постигне. Или обратно при тој проток на воздух кој му треба на моторот дали воопшто ќе качи некаков притисок или дури и ќе го намали.

Се си има... Не е тоа пљукни-залепи.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Electric SuperCharger
« Одговори #17 на: 15 Јуни 2013, 22:48:19 pm »
Далеку од пљукни залепи. Ама тоа што си го затна турбенцето со рака, ништо не значи. Low boost турбо апликациите тежнеат да го изедначат притисокот во усисната гранка со оној надвор, или да го покачат за 0.1-0.2 бари - не повеќе. Затоа се викаат „low boost" :) и тие додаваат 20-30% снага. И поради тие карактеристики најчесто не треба големи промени на внатрешноста на моторот. Ако сакаш турбо што ќе напраи притисок од 2 бари во усисната гранка, тешко дека ќе го сопреш вака со рака. Башка, турбо што ќе напраи макс. 2 бари на 1.6 мотор, нема да напраи напраи 2 бари притисок на 3.2 мотор...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Electric SuperCharger
« Одговори #18 на: 15 Јуни 2013, 23:03:17 pm »
а зашто да се мачиме со електрично турбо,инсталации,контролери и сл. кога со еден држаш и подолг пк кајш може да се стави вакво нешто,преку промена на каишницата се контроира колкав буст ќе направи,многу по едноставно од електричното







Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Electric SuperCharger
« Одговори #19 на: 15 Јуни 2013, 23:06:50 pm »
Секако, но предноста на електриката е во едноставниот принцип на „кога сакам ијам турбо, коа сакам неам“ :) И тука е изводливо, по теркот на мерцедес со електормагнетна ламела на каишнициата, ама со електирката е поедноставно тоа :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Electric SuperCharger
« Одговори #20 на: 15 Јуни 2013, 23:54:51 pm »
Нешто ме буни ...турбината има оклу 150,000 вртежи во минута,во просек... со таа механичка конструкција на перките...сега дали има електромотори и ременици, како и лежишта за преносот од електомоторот или ременицата до турбината што ќе го обезбедат тоа..?

http://www.chacha.com/question/how-many-rpm%27s-does-a-turbo-charger-spin-at

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Electric SuperCharger
« Одговори #21 на: 16 Јуни 2013, 00:50:00 am »
Далеку од пљукни залепи. Ама тоа што си го затна турбенцето со рака, ништо не значи. Low boost турбо апликациите тежнеат да го изедначат притисокот во усисната гранка со оној надвор, или да го покачат за 0.1-0.2 бари - не повеќе. Затоа се викаат „low boost" :) и тие додаваат 20-30% снага. И поради тие карактеристики најчесто не треба големи промени на внатрешноста на моторот. Ако сакаш турбо што ќе напраи притисок од 2 бари во усисната гранка, тешко дека ќе го сопреш вака со рака. Башка, турбо што ќе напраи макс. 2 бари на 1.6 мотор, нема да напраи напраи 2 бари притисок на 3.2 мотор...
Крајнава реченица ти е точна. Моторот е ОТВОРЕН систем. Еве вака да се изјаснам: „Ми делува слабо за воопшто да го напои моторот со воздух, а камо ли да покачи притисок со вишок воздух“.
За мотор од 100кс треба проток на воздух од околу 150CFM, се испод ова драстично ќе ја гуши колата со само 100кс. Значи треба проток на воздух од 300CFM при притисок од 0.1-0.2 бари за да има било каква приметлива разлика на мотор од 100кс. Еве интересна тема на која може да се поразговара. :) Од друга страна сензорот за проток на воздух дали ќе регистрира покачен притисок (повеќе воздух)?
Ете на Мајтикармодс имаа закачено два лифблоуера, па немаше ефект.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Electric SuperCharger
« Одговори #22 на: 16 Јуни 2013, 07:47:25 am »
Сензорот за проток на воздух регистрира баш тоа-проток и се наоѓа на всисниот дел од турбината.Поточен назив му е мерач на масата на воздухот.За притисок во всисната грана се грижи друг сензор..

Отсутен nevian

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 248
Одг: Electric SuperCharger
« Одговори #23 на: 16 Јуни 2013, 08:25:46 am »
Со овие електрични `турбини` според мене единствено што ќе постигне е рестрикција на проток на воздух во усис и чек енџин грешка на маф.
"Its one thing to understand how to bolt aftermarket parts to your car. Its another thing entirely to understand how they all work together."

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Electric SuperCharger
« Одговори #24 на: 16 Јуни 2013, 08:57:45 am »
Има надеж и за електричните, само не со кулери за компјутерски напајања и процесори..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13855
Одг: Electric SuperCharger
« Одговори #25 на: 16 Јуни 2013, 13:23:43 pm »
Бреееј кога ќе ја ставам на Бубата и 25 кс плус...упм! Ќе ја дрифтам еј...

Електричен суперчарџер...



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Electric SuperCharger
« Одговори #26 на: 16 Јуни 2013, 13:25:44 pm »
Има надеж и за електричните, само не со кулери за компјутерски напајања и процесори..
Затоа и велам интересно е да се разгледа од научна гледна точка колкав проток би требало, колкав ротор, како би се извело сето тоа. Само прво да се разглоби математиката на хартија па после во пракса. :)


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Electric SuperCharger
« Одговори #27 на: 16 Јуни 2013, 13:54:09 pm »
имаше еден документ од SAE каде на Stilo 1.4 (тогаш, пред години, ги имав сите можни документи од нетов кај што се спомнува Fiat Stilo) беше инсталиран суперчарџер напојуван од 70V прав напон, кој се активираше при ниски вртежи. Чисто за зголемување на торк. Заштедите во гориво беа значајни, а и во перформанси беа солидни. Сеако, електромоторот беше некои си 2-3KW снага. Не 5W

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Electric SuperCharger
« Одговори #28 на: 16 Јуни 2013, 14:12:44 pm »
Ова веќе и личи , само тие KW треба да се обезбедат некако...И за 70V треба конвертери на напон...кога ќе споредиш со едноставноста на турбините гонети со издувни гасови..

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10405
Одг: Electric SuperCharger
« Одговори #29 на: 18 Јуни 2013, 02:09:42 am »
pa i so kais nekao dobro izgleda(kompresor), vo sekoj slucaj daleku podobro od el. motor, barem za "obicen" avtomobil (ovie so diesel agregat + el motor baska prikazna se mislam) Za 3kw motor ti trebaat 10-tina standardni alternatori ne? Ili ete neka e eden specijalno dizajniran, kako sto rece marser konverter ili pa sosema posebna instalcija ... za da se dobijat 3kw motorot mora da potrosi min 10 kw(so 10 kw moze da terate 80 na doibar pat, t.e. da se odrzava rzina ne i da se postigne), pa alternatori konverteri akumulatori kabli cuda... vaka so kompresor cista rabota. Patem, me interesira ako nekoj kompresor turbina, bilo sto sozdade pritisok od 2,3..5 bari, dali toa znaci deka snagata ke se zgolemi soodvetno tolkav bro pati (2,3,...5)?