Автор Тема: 2.0 TDI Мотор - Дискусија  (Прочитано 18639 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10940
  • 430i
2.0 TDI Мотор - Дискусија
« на: 21 Април 2011, 16:23:59 pm »
ЛП, дај пиши кај ја има статијата за 2.0ТДИ, ме интересира за озбилно

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
2.0 TDI Мотор - Дискусија
« Одговори #1 на: 21 Април 2011, 17:10:30 pm »
Не ми се верува ова, дека тој мотор не е тест мотор... 2.0 тди кај не е враден... од голф па до транспортер...

А и плус од докажаниот 1.9 само е надограден...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14230
  • Пудингот на шоферството
2.0 TDI Мотор - Дискусија
« Одговори #2 на: 21 Април 2011, 19:14:08 pm »
На 20.000 не смее да си дозволи да зариба, макар како и да го возеле. Има нешто во позадина.
Мече кај го читаше тоа, во кој број? Или линкче некое?
ke treba da razgledam vo arhivata,pa ke ti kazam...inaku statijata e procitana vo Hrvatskiot Auto Klub,koj spored mene e eden od najdobrite magazini...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
2.0 TDI Мотор - Дискусија
« Одговори #3 на: 21 Април 2011, 19:40:47 pm »
Зошто пропадна системот "пумпа-бризгалка (PD)"
Предминатата година Volkswagen започна да го повлекува системот ‘пумпа-бризгалка’, односно PD. Дволитрениот мотор , односно 2.0 TDI беше прв што премина на ‘common-rail’ технологијата, a 1.9 TDI со 90 и 105 КС моторите, кои се продаваа до минатата година (во моделите на Škodа и Seat) се заменија со подеднакво силниот, а 10 проценти поштедлив common-rail (CR) мотор 1.6 TDI.



Во технологијата важи правилото – ако никој не ве копира и барем следи, нешто не е во ред. Volkswagen вложи огромни средства во технологијата со директно вбризгување по системот ‘пумпа-бризгалка’ и долго се противеше на економската логика. Сите останати компании користеа ‘common-rail’. Причина: значително поедноставна и поевтина механика (особено кај повеќе вентилската техника), подобро подесување на вбризгувањето и полесно исполнување на еколошките норми. Системот common-rail е значитело поевтин и поедноставен, но PD, крахот го доживеа поради 16-вентилскиот мотор 2.0 TDI. Многу стручњаци говореа како комбинацијата на 4 вентили по цилиндер и PD системот е технолошки невозможна или барем непрепорачлива во мотор со четиривентилска технологија.



Имено во главата на цилиндерот е тешко да се стават четири вентили по цилиндер, заедно со масивниот сет ‘пумпа-бризгалка’, кој е значително поголем и помасивен од самите бризгалки во CR системот. Стручњаците на Volkswagen тврдоглаво инсистираа на таа комбинација во 2.0 TDI моторот, кој поради тоа има многу тенки ѕидови помеѓу отоврите за вентили и средишниот отвор за ситемот пумпа-бризгалка. Поради тоа таквите мотори не се надежни и трошат многу масло. Не е чудно што сите што се разбираат во техниката на моторите, тврдат дека 1.9 TDI PD со 105 КС е многу подобар од 16-вентилскиот 2.0 TDI PD со 140 KS. Има незначително послаби перформанси, а троши значително помалку и е значително понадежен.



Меѓутоа има и предности. Системот ‘пумпа бризгалка’ (Герм. Pumpe-Düse Einheit, Анг. unit injector) на секој цилиндер има сет на пумпа под висок притисок и бризгалка и со пиезо технологија достигнува притисок до 2200 бари. Високи притисоци (до 1850 бари кај CR системот) овозможуваат поголема искористливост на процесот на согорување. Но, таквите дизел мотори имаат механички сосфтвер, а не електронски, како кај CR па работат побучно и ‘посирово’. Пумпата и бризгалката се на исто место па нема вибрации на притисокот на горивото во цевчињата поради компресија. CR тоа го надоместува со подобро подесување на вбризгувањето и со потивката и ‘помека’ работа. Во секој случај, а првенствено поради поскапата изведба на системот, PD технологијата замина во историјата и никој нема да плаче по неа.


---------------

kako sto si e red, eve go i linkot na kolegata od drugiot forum:
http://koli.com.mk/forum_nov/showthread.php?t=1761

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
2.0 TDI Мотор - Дискусија
« Одговори #4 на: 07 Јуни 2011, 15:10:06 pm »
Механички софтвер!!!!!!! ????????

Иначе не знам што се чудите. Мерцедес троши уште повеќе масло од тој фолксваген. На пример S350 V6 моторот собира во картерот 12Л масло. Во просек троши окулу 500 грама на 1000км. Не е ништо чудно тоа ако троши масло. Така е предвидено.


Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14230
  • Пудингот на шоферството
2.0 TDI Мотор - Дискусија
« Одговори #5 на: 07 Јуни 2011, 21:16:14 pm »
е многу убаво предвиделе...да купам Мерцедес С350,и на секои 1000км да му дотурам масло (пошо ако не му дотуриш,во целокупниот сервисен интервал ке го потроши половина масло и ке си ја фрлиш машината).....е нечеш
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
2.0 TDI Мотор - Дискусија
« Одговори #6 на: 07 Јуни 2011, 22:21:14 pm »
е многу убаво предвиделе...да купам Мерцедес С350,и на секои 1000км да му дотурам масло (пошо ако не му дотуриш,во целокупниот сервисен интервал ке го потроши половина масло и ке си ја фрлиш машината).....е нечеш
Не бе па и ти. Пишав горе собира во картерот 12л масло. Пола од тоа го троши по дефолт и на крај се менува само маслото што останало и се ставаат нови 12л.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14230
  • Пудингот на шоферството
2.0 TDI Мотор - Дискусија
« Одговори #7 на: 08 Јуни 2011, 15:25:01 pm »
пријателе,ако сака и 100литри нека собира,и ако до следното менување на маслото,ти го троши половината шо си го ставил тоа не е на арно....еве кај мене БМВ-то собира 7 литри....сега што го возам маслото не ми е сменето 12 000км,па да видиме на шипка,нема да фали ни пола литар.....е сега незнам што е поарно,дали да има или да нема масло
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
2.0 TDI Мотор - Дискусија
« Одговори #8 на: 08 Јуни 2011, 15:32:22 pm »
Пријателче јужњачко ти кажувам од искуство. Така е, факт е. Не можам против тоа. И не е само мерцедесот туку Мерцедес комбињата товарни, Фолксваген комбињата товарни исто така трошат 200-250 грама на 1000 км. Тоа го пишува и во спецификациите. Побарај наинтернет ќе видиш. Еве јас не тупам повеќе на таа тема

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14230
  • Пудингот на шоферството
2.0 TDI Мотор - Дискусија
« Одговори #9 на: 08 Јуни 2011, 17:35:36 pm »
Пријателче јужњачко ти кажувам од искуство. Така е, факт е. Не можам против тоа. И не е само мерцедесот туку Мерцедес комбињата товарни, Фолксваген комбињата товарни исто така трошат 200-250 грама на 1000 км. Тоа го пишува и во спецификациите. Побарај наинтернет ќе видиш. Еве јас не тупам повеќе на таа тема
јас не го негирам тоа,ти верувам дека трошат,затоа и никогаш нема да ги имам во мојот возен парк....
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
2.0 TDI Мотор - Дискусија
« Одговори #10 на: 08 Јуни 2011, 17:45:56 pm »
Пријателче јужњачко ти кажувам од искуство. Така е, факт е. Не можам против тоа. И не е само мерцедесот туку Мерцедес комбињата товарни, Фолксваген комбињата товарни исто така трошат 200-250 грама на 1000 км. Тоа го пишува и во спецификациите. Побарај наинтернет ќе видиш. Еве јас не тупам повеќе на таа тема

И одат по 1.000.000 километри без проблем...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14230
  • Пудингот на шоферството
2.0 TDI Мотор - Дискусија
« Одговори #11 на: 08 Јуни 2011, 19:17:17 pm »
па ретко кое комбе не оди до милион км...се разбира да е возено домакински,односно нормално....
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
2.0 TDI Мотор - Дискусија
« Одговори #12 на: 08 Јуни 2011, 19:17:39 pm »
Пријателче јужњачко ти кажувам од искуство. Така е, факт е. Не можам против тоа. И не е само мерцедесот туку Мерцедес комбињата товарни, Фолксваген комбињата товарни исто така трошат 200-250 грама на 1000 км. Тоа го пишува и во спецификациите. Побарај наинтернет ќе видиш. Еве јас не тупам повеќе на таа тема

И одат по 1.000.000 километри без проблем...

po 2.45 minimun

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
2.0 TDI Мотор - Дискусија
« Одговори #13 на: 08 Јуни 2011, 19:36:07 pm »
Пријателче јужњачко ти кажувам од искуство. Така е, факт е. Не можам против тоа. И не е само мерцедесот туку Мерцедес комбињата товарни, Фолксваген комбињата товарни исто така трошат 200-250 грама на 1000 км. Тоа го пишува и во спецификациите. Побарај наинтернет ќе видиш. Еве јас не тупам повеќе на таа тема

И одат по 1.000.000 километри без проблем...

po 2.45 minimun

Така е зборот ама за она што знам имам жив пример во фирма. Друго комбе освен VW Транспортер немамe купено.
Колку проблеми имавме со VW службените возила, 10 пати повеќе сме задоволни од Транспортните.
Има едно на Косово не знам ни сам Колку има поминато, а што има видено...пилето у Гората нема видено...!
40% од километражата му е Offroad напраена а мислам дека има накај 750.000 не сум сигурен.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14230
  • Пудингот на шоферството
2.0 TDI Мотор - Дискусија
« Одговори #14 на: 08 Јуни 2011, 19:40:32 pm »
mnogu OT zaminavme...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D