Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Зошто ОТ..? Па темата е за Опел Вектра..ние праиме муабет за VW дизел мотор....германско нели е и тоа или не више...?
Во Америка во продажен салон на Фолксваген во UpTown Manhattan случајно начекав прес конференција на која некој инвентор од Германија го шеташе светот со Фолксваген Транспортер и имаше поминато речиси милион километри. Но интересното беше што човекот измислил филтер за масло со помош на кој човекот немал сменето масло не знам колку стотици иљади километри, не се сеќавам точно колку рече ама како да ми се врти во глава 250.000 миљи.
Ne maslo! Filterot za maslo go odrzuva masloto vo sostojba kako koga bilo novo. Jas sakav da vgradam vo edno od moite vozila, no ne mi izleguvase matematikata, se isplakase samo za onie sto minuvaat ogromna kilometraza.
Мене ме интересира друго......другови научници!Маслото ќе се прочисти со тој некаков си филтер од загадувањата и честичките....ОК прифаќам.Како мајчиниот ви филтер ќе му го задржи вискозитетот кој се губи поради големите температури?Ќе сака ли некој да ми образложи ова постручно?
Jas ulje menuvam na 3-5.000 km na site vozila@sportex, citni go malku tekstot, se doturaat aditivi na nekolku desetici iljadi kilometri.
viskozitetot ne se gubi kaj sintetickite masla, no aditivite se trosat!