Автор Тема: Opel Vectra 2.0 DTI  (Прочитано 15134 пати)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #15 на: 21 Април 2011, 02:24:16 am »
Тоа е може ради турбото, а ако троши како будала не се будали од VW да го пуштат таков мотор во продажба...

Секој мотор, пред да се вгради се тестира долго време да не речам и две години, на специални маси пултови, моторите се врзани и се ставени во погон и работат со денови... да изминат доволен број километри... по што се усовршуваат и се гледаат маните/недостатоците и позитивните работи...

А уље троши секоја кола, ако буташ непрописно за таа кола...

Пример ја моево уље 5-50 да му го ставам на југо ке го исфрли за 2 дена...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14230
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #16 на: 21 Април 2011, 02:27:35 am »
Se slozuvam so tebe deka se testiraat i slicno,no test vozilo Golf 5 so spomenatito motor na 20.000km zariba...testot go pravese redakcijata na Auto Klub Hrvatska...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #17 на: 21 Април 2011, 02:35:57 am »
Која кола сакаш кажи ми, и јас ке ти ја зарибам... за 1000 км не бугати, не зонда... што сакаш ке ја рикнам... само пуна мајсторе на зорт...

Зашто на накој друг не му цркнал голфот, туку... волови...  на тест ауто... туѓо - службено ауто... и само гас... док не пукне...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14230
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #18 на: 21 Април 2011, 02:46:58 am »
Fala Bogu deka sekoja kola mozi da se zariba so 'batal' vozenje,no ako Golf-ot zaribal kako posledica od nepravilno vozenje ne veruvam deka ke go objavuvaa tekstot...Kako i da e,sepak toa nemora da znaci deka toj motor ne cini,zatoa i pobarav mislenje...zaradi eden slucaj kade sto se pojavil defekt ne mozi da se generalizira deka tie Volkswageno-vi motori ne cinat...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10941
  • 430i
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #19 на: 21 Април 2011, 08:35:20 am »
На 20.000 не смее да си дозволи да зариба, макар како и да го возеле. Има нешто во позадина.
Мече кај го читаше тоа, во кој број? Или линкче некое?

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #20 на: 21 Април 2011, 10:11:08 am »
хХ
Го имаат возено со 1л мањак уље :P
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #21 на: 21 Април 2011, 10:27:22 am »
Абе арно вика ја....  8)

(Види потпис ;D)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #22 на: 21 Април 2011, 11:03:04 am »
google, 2.0 DTi motorot e da ne recam perfekten so isklucok na eketronikata na pumpata, site sto ja imaat ovaa pumpa stradaat na elektronika. Edno drugarce ovoj motor go izvoze 500.000km vo taksi pa go vrati na 180.000 i go prodade, palese sekoj den od prva.

2.0tdi motorot na W e promasen i postepeno se zamenuva so 1.6. Pred 2-3 nedeli imase i cela statija za toa kolku ne cini 2.0 TDI PD motorot

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #23 на: 09 Јуни 2011, 18:51:14 pm »
Браво бе LosiPatista арно ја врати темата на прав колосек. MecheTo прашва за опел 2.0 DTI а се префрли на VW :) Сепак  мислам дека веќе му е јасно каков мотор е тоа. Неговиот другар за разлика од него се увери и во моќта на тој мотор (до душа ремапиран) но му преостаснува сепак да го провери целиот негов и да замени се што треба па да му го види лезетот. Мене за тоа ми требаше безмалку година со сите овде спомнати зае*анции :) Додуша незнам колку тој мотор е ист со мојот. Надворешно не се исти. Кај мене е 16V, а кај него нема таква ознака што незначи дека не е таков.
Катализаторот претпоставував дека му е проблем и по симптомите и по тоа каков мал притисок правеше на ауспух. Тој добил повеќе снага послe вадењето што е нормално но прашање е колку е блиску до она што го има како потенцијал тој мотор :) Jас после секој отсранет проблем си велев е оваа снага е соодветна :) ама не беше така. Сега е баш она вистинското - забележително моќно :)
« Последно менување: 09 Јуни 2011, 19:04:57 pm proff »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #24 на: 09 Јуни 2011, 20:46:07 pm »
Механичката конструкција на моторот е иста и кај вектрата и кај астрата.Ознаките кои стојат на задниот дел од колата се маркетиншки ознаки . Доколку е одржуван како шо треба, 700000км, без проблеми. Мои муштерии кои во нафтата редовно дотураат 1,5% двотактол, се уште не имале проблеми со пумпата.
За 2,0 Тди од VW од колегите слушам дека имаат проблеми, посебно со брегастите осовини.
« Последно менување: 09 Јуни 2011, 20:56:34 pm marsher »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #25 на: 09 Јуни 2011, 21:12:57 pm »
lele ma ke ti ebem vektra dti vcera mi donesoa u servis za opravka standart za opel elektrika na stakla centralno i sl. ja simnav u garaza ja rabotev do pokasno i si vikam aj ke ja ostaam utre ke ja izvadam, idam sabajle da ja izvadam od garaza da ja ostaam pred servis za da si ja zemat i uste malce sto ne ja poliv so benzin za da ja zapalam...verglav edno 100 pati smeniv tri akumulatori i na kraj ja palev so kabli morav da piknam kola use edna ja verglav uporno dobri 6-7 min za da digne kompresija(a na kilometraza 236.000)...edno ne mi e jasno kako ne rikna alanserot...

pouka: DIZEL NIKAT U ZIVOT

Што не ме викна, ќе ја извлечевме со Twin Sparkot ;D ;D ;D ;D ;D ;D

( поздрав до LP )

Присутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7368
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #26 на: 22 Јули 2011, 20:55:40 pm »
Se slozuvam so tebe deka se testiraat i slicno,no test vozilo Golf 5 so spomenatito motor na 20.000km zariba...testot go pravese redakcijata na Auto Klub Hrvatska...

Друже,на другар татко му има голф 1,9 3 тд (само тд е) со 80тина кс,незнам точно колку 1992/93та год. сервис таа кола НЕ видела. Само нафта ставаат и ништо друго :) И уље мењаат,и по некој филтер ако им текне. друго- ништо. еве го уште тера/ не влече,макс  брзина 120км/ч, окулуи 500.000 има мислам и уште тера... не застанува. А овие нов го зарибале... абе ајде .)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14230
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #27 на: 22 Јули 2011, 21:01:09 pm »
Se slozuvam so tebe deka se testiraat i slicno,no test vozilo Golf 5 so spomenatito motor na 20.000km zariba...testot go pravese redakcijata na Auto Klub Hrvatska...

Друже,на другар татко му има голф 1,9 3 тд (само тд е) со 80тина кс,незнам точно колку 1992/93та год. сервис таа кола НЕ видела. Само нафта ставаат и ништо друго :) И уље мењаат,и по некој филтер ако им текне. друго- ништо. еве го уште тера/ не влече,макс  брзина 120км/ч, окулуи 500.000 има мислам и уште тера... не застанува. А овие нов го зарибале... абе ајде .)
пријателе,за 1.9 моторот на ВолЦваген не станува збор,односно за него знаеме дека е докажан и тоа многу,али овај 2.0ТДИ им е катастрофа и тоа е**на катастрофа.....сите коли од менување до менување на масло,трошат од 500мл - 1литар,а овај 2.0ТДИ троши многу повеќе,и затоа се случуваат тие заебанции....и ако мислиш да ми докажуваш дека ВолЦвагените се нешто вау,молимте немој
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7368
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #28 на: 23 Јули 2011, 03:14:04 am »
Se slozuvam so tebe deka se testiraat i slicno,no test vozilo Golf 5 so spomenatito motor na 20.000km zariba...testot go pravese redakcijata na Auto Klub Hrvatska...

Друже,на другар татко му има голф 1,9 3 тд (само тд е) со 80тина кс,незнам точно колку 1992/93та год. сервис таа кола НЕ видела. Само нафта ставаат и ништо друго :) И уље мењаат,и по некој филтер ако им текне. друго- ништо. еве го уште тера/ не влече,макс  брзина 120км/ч, окулуи 500.000 има мислам и уште тера... не застанува. А овие нов го зарибале... абе ајде .)
пријателе,за 1.9 моторот на ВолЦваген не станува збор,односно за него знаеме дека е докажан и тоа многу,али овај 2.0ТДИ им е катастрофа и тоа е**на катастрофа.....сите коли од менување до менување на масло,трошат од 500мл - 1литар,а овај 2.0ТДИ троши многу повеќе,и затоа се случуваат тие заебанции....и ако мислиш да ми докажуваш дека ВолЦвагените се нешто вау,молимте немој

Не не,муабетот не  ми беше да ги фалам волксваген или слично. само кажав дека прошол мн километри,а овие успеале на 20.000 да го зарибаат.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14230
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #29 на: 23 Јули 2011, 14:59:23 pm »
Se slozuvam so tebe deka se testiraat i slicno,no test vozilo Golf 5 so spomenatito motor na 20.000km zariba...testot go pravese redakcijata na Auto Klub Hrvatska...

Друже,на другар татко му има голф 1,9 3 тд (само тд е) со 80тина кс,незнам точно колку 1992/93та год. сервис таа кола НЕ видела. Само нафта ставаат и ништо друго :) И уље мењаат,и по некој филтер ако им текне. друго- ништо. еве го уште тера/ не влече,макс  брзина 120км/ч, окулуи 500.000 има мислам и уште тера... не застанува. А овие нов го зарибале... абе ајде .)
пријателе,за 1.9 моторот на ВолЦваген не станува збор,односно за него знаеме дека е докажан и тоа многу,али овај 2.0ТДИ им е катастрофа и тоа е**на катастрофа.....сите коли од менување до менување на масло,трошат од 500мл - 1литар,а овај 2.0ТДИ троши многу повеќе,и затоа се случуваат тие заебанции....и ако мислиш да ми докажуваш дека ВолЦвагените се нешто вау,молимте немој

Не не,муабетот не  ми беше да ги фалам волксваген или слично. само кажав дека прошол мн километри,а овие успеале на 20.000 да го зарибаат.
абе и татко ми на Рено 5 му направи 300.000км па никому ништо,а успеале заради тоа што не им е погоден моторот...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D