Хелоу.
Вака сеа, со ред... Уште у старт ќе ти кажам дека Кедито е фантастично (не толку) мало товарно возило, и веројатно нема подобро од него. Зошто, ју мајт сеј? Имаме Кеди(ја) од 2005 па наваму и до сега стварно не ни дале причина зашто да гледаме и бараме нешто друго.
- Првото Кеди 2.0 СДИ - пројде 447000 км за некои 4-5 години, што ќе рече, видело солидна вожња. После тоа го продадовме, и ден денешен сеуште си вози.
Проблеми: ни исфорсираа проблем со „процесорот“, и солидно ни го наплатија, а не го решија проблемот. Проблемот се појави после краткотрајна средба на Кедито со врнежи од град, на аутопут... После се испостави дека проблемот бил во некое реле, на кое малку му се оголиле контактите и фатиле р’ѓа. Во Ауто Тек (Шиник) тоа го средија (они и го
најдоа проблемот, не Порше), и Кедито продолжи да си нема мука. После некои 350 000 км беше сменета водна пумпа и пумпата за куплунгот, оти изгуби притисок. Како што реков, Кедито сеуште верно си го служи новиот сопственик. За да нема забуни, го продадовме пошто купивме ново, и немавме потреба од него, а пројде временскиот период за кој мора возилото да ти биде регистрирано на фирма.
- Второто Кеди 2.0 СДИ - врсник со Лансерот (двата ги земавме на исти ден, пред 5 години), веќе има поминато преку 500 000 км, само со редовен сервис и ништо друго. Моторот си работи како од фабрика излезен, и ништо до сега не е сменето (од аспект на ламела, потисна плоча, замаец или што ти ја знам...). Редовно е сервисирано, со оние вообичаени сезонски промени на гуми и слично.
- Третото Кеди 1.6 ТДИ - го земавме пред месец дена, па тек треба да се покаже. Моторот нормално, другото си го знаеме
Многу битна работа - кај двете Кедија, кабините останаа читави, после многу многу експлоатација. Нормално, се појави „лижење“ на пластиките на воланот и околу прекидачите за клима/светла/радио, но тоа беше се’. Рака на срце, кај второто не се ни појави тоа „лижење“ околу прекидачите, само кај првото беше тој случај. Нема ниту пукање на пластики, нити било какви значителни оштетувања. Гад демит, ни тапацирот се нема поткинато!
Друга многу битна работа - од сите возила од таа класа, кои сум ги пробал до сеа, само Кедито ти дава чувство дека возиш кола. Да,
голема висока кола (АКА моноволумен), ама пак
кола, а не
комбе. Има замашна носивост и одличен волумен на товарен простор (и двете се веројатно најдобри во класата).
Во директна споредба, Форд Транзит Конект се осеќаше премногу како комбе, и многу беше бучно; на Фиат Добло му се гледа(ше) металот на вратите (што мене ужасно многу ме нервира) и плус нема(ше) каде да ја потпреш левата рака, што уште повеќе ме нервира, оти нема поента да немаш каде да ја ставиш раката. Сепак некои од овие возила набиваат солидни километражи на дневна основа, и тоа едноставно е голем недостаток, кој му пречи на возачот. Француските варијанти (Пежо и Ситроен) беа значително поскапи, без соодветно да ја оправдаат цената. Немаа поголема носивост, не се сеќавам за големината на товарниот простор, ама и таа беше тука некаде. Едноставно, беа
неосновано преценети. Рено Кангу немаше доволно голем товарен простор, а Кангу Макси патеше од истата претходно болдирана причина
Опел Комбо нема поента, пошо е стара Корса со тумор на гзот... Нема доволно голема носивост, ниту располага со адекватен товарен простор, а за да има механизацијата поента, треба да е минимум 1.7 ЦДТИ, што на времето држеше цена, која воопшто не ја оправда, на ниеден можен начин. Не знам дали уште се продава, не сум проверил
Дефинитивно го препорачувам Кедито пред било кои други! Пежо Бипер/Ситроен Немо/Фиат Фиорино се интересни мали товарни количиња, ама рачунај дека се драстично помали и понеспособни во однос на Кеди. Доколку не е потребен поголемиот товарен простор и поголемата носивост, би препорачал било кое од нив, оти се исти. Доколку се најде, исто давам препорака за Пежо Партнер/Ситроен Берлинго, од претходните генерации, со 1.9 Д мотор. Едноставно, немаат смрт (освен ако некој (ин)директно не ја предизвика
).
Ако имаш нешто конкретно, или не толку конретно, онака што те интересира, слободно прашај