Размислете малку,колку е добро повејќе е лошо,перење со snow foam на пералниве,Ph вредноста на повеќето средства им е 12,тоа го оштетува лакот,одпрвин изгледа свети блешти,на долги патеки(повеќекратно посетување на истата перална)ако скаш го оштетува лакот,препорака моја е,после полирање користење исклучиво шампон неутрален,Sonax 280-320денари,на скоро сите тестови е No.1 едно капаче на 10л вода,јас на сите коли што сум ги исполирал им го препорачувам во рецептот за понатамошно и долготрајно одржување на лакот и восокот,во секоја перална може да ви го исперат возилото со свој шапон,значи шампонот во гепек секогаш,ако сакаш восокот да падне од колата и да ја полираш пак,СЈАЈ Охис и нема да остане трага од него,ако сакаш подолго да трае полираното и заштитата со восок,само употреба на овој шампон со Ph неутрал~6,а не познавам некој кој добро се грижи за своето возило што не сака да му биде лакот заштитен што подолго време
Летово после полирање ја однесов на перење, дечкото што работеше таму откако ја исшприца ми вика полирана ти е колава, немој да ја переш со пена. Само со вода и еленска кожа.
може да се пере со пена ,ако пената е направена во концентрација ph 5.5,и не се брише со еленска туку со микрофибер крпи,тоа за заштита од восокот ако го има ставено тој што ја полирал колата,а полирање без две-три фази и заштита од квалитетен восок и на крај тефлонска заштита со средства за водата да бега од лакот ,не е полирање,тоа се вика само светнување,тоа може да се направи и во секоја автоперална за еден саат,а професионално полирање трае најмалку 5-6часа и повеќе во зависност од возилото,некогаш и 12 часа е потребно,и после полирање не е битно со што ќе ти ја исперат на автоперална ,освен да не биде јак концентратот,бидејќи ќе обледи лакот,а заштитата нема да падне и полираното,полирањето не паѓа,кога еднаш ќе се исполира машински и професионално ,лакот е исчистен од нечистотиите и е обновен,може да падне восочната заштита или тефлонот ако се пере со јаки концентрати,после професионално полирае препорачувам мин. 72 часа да не се пере возилото,восокот треба да се спои со лакот и да се стврдни доволно,потоа се вади само со средство наменето за тоа,затоа не се препорачува восоцирање пред шприцање на некој дел од каросеријата,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,