Барај дебела сенка,внимавај да биде ладна каросеријата.полирот има пигмент кој може некои делови да ги обои,внимавај,жешко е времево и полирај дел по дел,намачкај на еден дел 30х30цм,одма ќе засуши бидејќи е топло,со машинката исполирај на тој дел,без многу притисок,околу 3кг мах,потоа пред да ја исклучиш помини уште еднаш без никаков притисок,ќе забележиш дека на местото каде што си полирал,лакот е загреан,значи само трпеливо и нежно,почни од хаубата,направија прво едната половина и сликај,ќе се воодушевиш од својата работа,трпение трпение,ќе почниш да губиш живци уште на половина од колата,трпеливо до КРАЈ,на крајот ќе заборавиш на маката.Ова е добро да го лсниш малку од малку лакот,но е краткотрајно,бидејќи само ќе го светне и ништо друго,од миење на миењ ,полирот ќе го снема,како што го гледам полото,плаче за машинско професионално трослојно полирање,крилото е матирано веќе,но ништо не е страшно,сега за сега заштити го на тој начин,потоа на есен барај некој да го сработи трослојно црното поло

сега ќе го лсниш лакот,но на сонце и појака светлина ќе блештат холограми кои се тешки за кинење потоа,но сепак пробај,за заштита ти препорачувам или TW+PTFE или TW желката тврдиот во зелено кутиче,стандард добар восок.