Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Без брзина скроз небитно е видеово.
Е шо друго треба да праи? Брза е? Брза е. Врти? Врти. Трактор е? Не е И? Кај е муабетот со GM? Дури се мислам и онаа 159 со 1.8i е повеќе алфа, отколку алфа со дизел
Цитат: Simo - Carrier159 на 28 Август 2017, 22:35:29 pmЕ шо друго треба да праи? Брза е? Брза е. Врти? Врти. Трактор е? Не е И? Кај е муабетот со GM? Дури се мислам и онаа 159 со 1.8i е повеќе алфа, отколку алфа со дизел E sea po tvojot muabet svakam alfa ne treba da e dizel. Eve zasto?Ako sakas kazi ako nejes nemoras.
Цитат: DarthJe5us на 28 Август 2017, 22:59:13 pmБез брзина скроз небитно е видеово.Од истиот тест:Alfa Romeo 159 1.9 JTDM The Italian contribution to the master test is a driving dynamics miracle on the closed test tracks at the Contidrom near Hanover and the Spanish Can Padró near Barcelona. Be it slalom, whirling, elk, double lane change on wet, circular or wet handling: The front-wheel drive ranks in all these categories on rank one and also convinces with excellent brakes (rank two). However, this car shows weaknesses. For comfort, body and engine, it is only for the rear seats. Anyone with the undoubtedly most beautiful car in this testThe 17-inch wheels provide for dripping rolling noise, and the engine is also lacking in running culture as well as pulling power, especially in the upper gears. Despite fuel-efficient, long-range transmission, the fuel consumption is 8.5 liters per 100 kilometers with the highest in the tested field. These weaknesses put the Alfa back in eighth position, despite an excellent victory in driving safety. There is also a need to catch up on the operating safety.http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/mastertest-elf-mittelklaessler-im-vergleich-754602.html