Автор Тема: Alfa Romeo vs Everything Else!  (Прочитано 1338049 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43930
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6915 на: 17 Јули 2015, 03:23:49 am »
Се гледа по продажбите колку брише газ.

Нешо слабо се продаваат ониe Ferrari 488.. Изглеа не ги бива..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20142
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6916 на: 17 Јули 2015, 03:26:15 am »
Не се гледа колку се продаваат, се гледа во споредба со ривалите колку се продаваат, ама па и ја будала на автомобилски форум очекувам споредби со еднакви класи, очигледно 3 серија е подобра од 488 пошто поише се продава.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6917 на: 17 Јули 2015, 03:43:01 am »
Brat, mozi e 03:43, ama ti tusi lepenkata.
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6918 на: 17 Јули 2015, 15:39:17 pm »
Цитат
There has been speculation that platform is not all-new, but related to Maserati’s or Chrysler’s. I asked Harald Wester, the chief executive.
 
It’s 100 percent new. Body and suspension. All our engines will be new and just for Alfa, though they will be made in the same factory as others [other Fiat and Chrysler Group engines] so they do share some basic engine dimensions.”

Цитат
The current FWD Giulietta will be replaced, and that too will be on the same rear-drive/AWD architecture as the Giulia and others. Think about that: a RWD compact Alfa hatch at a time when even its BMW rival is going into front-drive.

Цитат
That line-up will have a full range of engines: four-cylinder and V6 petrols, all with turbos, in various ouputs from about 150bhp to over 500. And four-cylinder and V6 diesels. Hybrids aren’t on the immediate roadmap.
 
The cars are light – a basic Giulia will be 1400kg, Wester says. All Alfas will have a carbon fibre propshaft, and aluminium doors and wings and suspension, says Wester, even though they won’t get the Giulia Quadrifoglio’s carbon fibre roof and bonnet.

Цитат
But there’s the question of brand awareness. Wester claims huge on-line awareness, and the topgear.com response bears it out. Alfa was once among the two or three greatest car-makers on the planet – imagine today’s McLaren and Rolls-Royce combined and you wouldn’t be far off. But that was the 1930s.
 
In the 1960s it changed position to sell a lot more cars rather more cheaply. But they were about the best-engineered and sportiest cars normal people could buy: Alfa was better-regarded then than BMW is now.

Цитат
But it’s one thing for people to know Alfa, quite another to buy one, I say.
 
He answers: “The market size is huge in these sectors, and it’s dominated by a couple of brands. There is loyalty to those brands but there’s a limit after many years, when you give those buyers an exciting new stimulant. There’s no mathematical equation to how many we’ll sell, but the probability is high.”
 
I say that people loved the Jaguar brand too, and the XF was a credible car when it launched, but it didn’t make much of a dent on the 5-Series.
 
“I don’t want to disrespect it, but the Jaguar brand isn’t on the same level of the podium,” Wester answers. “The Alfa name is like Ferrari.”

Цитат
So he defaults to talking about what Alfas will not be. “In the current premium cars you are cocooned - the steering is light, there’s little feedback from the road. It’s like you’re driving by-wire.”
 
Alfas will make you feel “part of the machine,” he says, before quickly adding, in case he’s alienating someone, “but not uncomfortable.” Ah well, we’ll just have to see. We will get to drive the Giulia towards the end of the year.



http://www.topgear.com/car-news/opinion/opinion-will-alfa-romeo%E2%80%99s-big-2018-masterplan-succeed

Намерно не ги болдирав работиве претходно, да им се даде шанса на тролчињата да напишат по нешто.

Значи сите ќе имаат карбонски кардан и алуминиумски врати и суспензија, прекрасно.Ама оној вистински алуминиум, не од оној на ВЊ на кој се лепи магнет.

За управувањето не се сомневам воопшто, 159-ката има прекрасно управување, а 4ц со истото влезе високо на драјверс кар изборот на американците( второ место, трето ГТ3 РС).
Исто ме радува што однесувањето на суспензијата е базирано повеќе на механика отколку на електроника.

За Џулиета и Мито нема потреба да зборувате, Џули беше трета придружничка на 458 Италија и АМ Рапид на светско ниво во дизајн. Тука завршуваат сите дилеми. Мултиер моторите собраа многу награди,а перформансите на Џулиета ден денес се сон за новите компакти. Teк кога ќе стигне со заден погон и сигурно доста повисока снага. Категории како 2цм повеќе ова, 3 литри она се за мене небитни.

Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8157
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6919 на: 17 Јули 2015, 17:15:11 pm »
И Јагуар има педигре па не може против БМВ и компанија :). Не е битно педигрето, треба да си ги исполни чевлите, на видеото си кажува кога вози побрзо се губела довербата во колата, на топ гир тоа истото само за по кривини ако се вози брзо.
Како тоа тврдиш во трето лице???
Се гледа по продажбите колку брише газ.
Бентли Брукленд е срање, ништо нема продадено во споредба со БМЊ а па да не збориме за фелерваген...

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16734
  • Keep it 100
Одг: Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6920 на: 17 Јули 2015, 17:48:16 pm »
Повеќето го преферираат БМВто :) “тролмод“
Таква е и целта на компанијата, да остане Брендот поексклузивен. Читни колкава продажба им е целта на БМВ 3 и на Јагуар ХЕ ;)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20142

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43930
  • Il Moderatore

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20142
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6923 на: 17 Јули 2015, 19:06:01 pm »
Заборајф.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6924 на: 17 Јули 2015, 21:57:47 pm »
Еве за Фиц.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6925 на: 17 Јули 2015, 22:26:44 pm »
Паклени Гром!  :P Дај сеа црна напрајте ја за мене.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6925
  • French diamond
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6926 на: 18 Јули 2015, 00:06:35 am »
Очи во очи


Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20142
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6927 на: 18 Јули 2015, 00:34:36 am »
Се тркаат кој прв ќе се расипе.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6925
  • French diamond
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6928 на: 18 Јули 2015, 01:32:40 am »
Така е др. Трафика.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20142
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6929 на: 18 Јули 2015, 01:37:16 am »
Ситен квар било чим после саат враќаш, ништо сериозно навикат си.