Автор Тема: Alfa Romeo vs Everything Else!  (Прочитано 1332730 пати)

Отсутен DasAuto.

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4585
  • ~ Full of soul ~
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6795 на: 25 Јуни 2015, 22:36:08 pm »
↯↯ Don't try to follow me ↯↯

http://www.youtube.com/watch?v=b_v5fPI-DUw

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6796 на: 25 Јуни 2015, 22:46:14 pm »
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6797 на: 25 Јуни 2015, 22:54:44 pm »
Многу добра внатрешност, јас само отворите за вентилација би ги сменил (како во новото ауди а3 на пример да бидат, во облик на перки од турбина ;D).
Многу убаво осмислемо предното спојлерче кое си продужува во линија по праговите и формира целина со задниот браник...се надевам ќе го има ова кај послебите модели.
За моторот нема што да се коментира ;D
Каков и да е менувачот, се надевам ќе биде добар, пошто греота е да да има лош пренос на таа снага. Ферари добри автоматици имаат вајда, во случај да е позајмен од нив?
Другото ми е просечно, од страна предниот дел, односно обликот на хаубата ме подсети на BMW 3. Од позади светлата ја прават колата да изгледа доста висока. Отворите на хаубата за што се? И на предниот браник како вишок црна пластика да ми има.

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8770
  • Пичлеме
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6798 на: 25 Јуни 2015, 22:58:36 pm »
Нова Алфа и

Ова долго ќе трај ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34143
  • Таков е животот... јебига
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6799 на: 25 Јуни 2015, 23:04:49 pm »
Шо бе лузес деир мајдс, оваа новава Алфа Џулија ли како ја викаат, ама ич не ми личи на Алфа. Тоа предницата е утната скроз. Срамота.

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8770
  • Пичлеме
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6800 на: 25 Јуни 2015, 23:06:16 pm »
Шо е битно како изгледа, битно Алфа е! ;D

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #6801 на: 25 Јуни 2015, 23:10:25 pm »
Za Alfa se zbori tuka ne za vladata ....... Trolaj na drugo mesto :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34143
  • Таков е животот... јебига
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6802 на: 25 Јуни 2015, 23:10:59 pm »
Алфа се купува поради една и единствена причина: Изгледот.
Го нема ли изгледот... не е тоа алфа више.

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8770
  • Пичлеме
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6803 на: 25 Јуни 2015, 23:12:18 pm »
Za Alfa se zbori tuka ne za vladata ....... Trolaj na drugo mesto :)
Спомнав Алфа, не влада, така да на рајт плејс сум :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55047
  • Махер
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6804 на: 25 Јуни 2015, 23:30:49 pm »
Алфа се купува поради една и единствена причина: Изгледот.
Го нема ли изгледот... не е тоа алфа више.
Затоа не се купуваше Мито и Џулиета. :) Сеа пак ќе се купува.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6805 на: 25 Јуни 2015, 23:34:32 pm »
Ај малце за другите работи

Цитат
They did rev the motor for us, and it sounds absolutely amazing, gutteral and hard-edged and yet sweet.  The 0-62 time, they say, is 3.9 seconds. That's seriously quick.

Цитат
The 510bhp car is rear-drive, amazingly, although 4WD will be optional elsewhere in the range. It has a proper torque-vectoring rear diff.

Цитат
There's all-aluminium suspension with an extremely sophisticated double-wishbone 'semi-virtual steering axis' setup at the front. So they want it to handle. The steering is claimed to be more high-geared than any rival. That should mean a pointy nose.

Цитат
Weight distribution is 50:50, and there's a lot of effort to reduce that overall mass. Carbonfibre is used amazingly extensively: propshaft, roof, bonnet. Not only the suspension and subframes are rendered in aluminium, but the doors and wings too. Overall weight is about 1500kg, which is very tidy for a car of this kind.

Цитат
Brakes are carbon ceramic. The body is said to generate downforce: at the front there's an active splitter, while at the rear you've got a huge diffuser and four fat tailpipes

Oколу изгледот и копирањето, јес да има простор за коментирање, ама малце се претера.
Цитат
It's also very distinctive-looking. There are elements of Maserati Ghibli in the massive rear haunches, and we gather (we'll be investigating over the next hours) that there is some relationship under the skin.
Toa што ние ретко гледаме Масерати никој не ни е крив, мојата забелешка беше иста, долниот дел од фаровите е Масер. Странично кога се гледа задниот дел е сличен со ГТ,да не речам идентичен. А вдлабнатините на вратите ги има кај 166(дизајн од кој потекнува покасно и 156).

Цитат
But the Alfa has an aggressive neat and very animate face, with the trefoil air intakes a modernised version of the lovely 1950s Giulietta Sprint. The side forms are simple and organic.

Цитат
The car delivers 85 hp more power than the BMW M3 (425 hp), which is also is powered by a twin-turbocharged 3.0-liter engine.

The hottest variant of the Mercedes-Benz C class, called AMG C63 S, has the same power as its Alfa rival, but uses a much larger engine: a twin-turbocharged 4.0 liter V-8.
The C class with an engine comparable in size to the Giulia Quadrifoglio's is the C-450 AMG, which has a 3.0-liter V-6 turbocharged engine that delivers 367 hp
Audi does not offer a direct competitor to the Giulia Quadrifoglio at the moment.


Цитат
Alfa touts technical innovations such as a double-clutch Torque Vectoring system that allows the rear differential to control the torque delivery to each wheel independently, improving traction in low grip conditions without having to run up against an invasive stability control system.

Цитат
The Giulia, like all the forthcoming Alfas, is built around a rear-wheel drive architecture (all-wheel drive will be optional in most markets) that’s understood to be in part derived from the Maserati Ghibli and has claimed best-in-class torsional rigidity.

Цитат
The rear suspension, which was the first component of the Giulia to be designed, is a new multi-link system, which Alfa calls ‘Alfalink’, allowing for independent control of the wheels from the body

Цитат
The best-in-class power-to-weight ratio is said by Alfa to be around 3kg per horsepower

Цитат
It features cylinder deactivation and can, said Alfa, be "surprisingly fuel efficient" while still offering "fun and identity"

Цитат
The new Alfa has a wheelbase that’s claimed to be the longest in its class, but with a body that’s one of the shortest
Поблиску до 5-ката отколку до 3-ката.

Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6806 на: 25 Јуни 2015, 23:46:01 pm »
Ете така, многу ме нервира кога се гледа само изгледот. Доста алуминиуми и карбони, што значи скапа ќе биде ;D
Алфалинков баш ме занима  што измишљотина е :D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6807 на: 26 Јуни 2015, 03:21:12 am »
Алфа се купува поради една и единствена причина: Изгледот.
Го нема ли изгледот... не е тоа алфа више.
Затоа не се купуваше Мито и Џулиета. :) Сеа пак ќе се купува.

Да сигурно, 159 се потепаа од купување, или Брера.. Алфа секој модел го работи со загуба, свесно.
Произведува нови модели чисто колку да опстои како марка и евентуално да им удоволи на Алфистите. Никад нема да биде прифатена како возило за широките народни маси. Профит ќе бележат само доколку произведуваат екстремно скапи возила во ограничени количини. 


Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43911
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6808 на: 26 Јуни 2015, 06:48:53 am »
Alfa се заеба што го напушти америчкиот маркет на времето. Giulia ќе се продава и во Америка. Значи ќе се продава 3 пати повеќе од 159.

Кога ќе „слегне“ прашината околу изгледот, и кога ќе им помине болката на тие што гледаа футуристички (неофицијални) рендери, и кога ќе се стркалаат 3-4 низ Скопјево, друга песна ќе се пее.

Инаку, уште чекам некој автомобилски медиум да го искритикува изгледот. Број на такви медиуми до сега - 0

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5072
  • The Spartan General
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #6809 на: 26 Јуни 2015, 07:23:09 am »
Alfa се заеба што го напушти америчкиот маркет на времето. Giulia ќе се продава и во Америка. Значи ќе се продава 3 пати повеќе од 159.

Кога ќе „слегне“ прашината околу изгледот, и кога ќе им помине болката на тие што гледаа футуристички (неофицијални) рендери, и кога ќе се стркалаат 3-4 низ Скопјево, друга песна ќе се пее.

Инаку, уште чекам некој автомобилски медиум да го искритикува изгледот. Број на такви медиуми до сега - 0

Абе Симо, кој е будала да критикува итаљанци за дизајн на кола. Одма ќе му лепнат отказ. Едноставно, итаљански дизајн, и да не е визуелно најубав на цел свет, секојпат штрчи, има presence. Меѓу редица коли, знаеш дека е таму, на паркинг знаеш дека дели од другите. Такви се и како народ, педерчиња, гласни, мавтаат со раце, и да е глуп, и грозен, ама дига прашина три метри околу него.

Меѓудругото, добро е за сите да има повеќе коли, кои ќе му фрлаат прашина и на БМВ, и на Мерцедес, и на Ауди. Не за друго, за да се прават подобри и поинтересни коли.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.