Работите можат многу едноставни да бидат, најтрагично е што менаџментот нема никаква визија и стратегијаза фиат групацијата.
Треба да се распределат брендовите под нивна капа и да се реши кој бренд на кого ќе му конкурира.
Пример:
Фиат со Шкода/Дачиа ..
Алфа/Ланчиа со Сеат/VW/Ауди
За мене е најтрагично што не успеваат прво да ја искористат предноста од аапект на дизајн и претпознатливост, реално секој од брендовите си е претпознатлив и лесно и најнеупатениот купувач ќе ги разликува Фиат, Алфа, Ланчиа па и ова УСА брендовиве, за разлика од VW групацијата каде се почесто почнуваат да личат едни на други особено со предните и задни светлосни групи. Најмногу ми е криво за Сеат, многу ми се допаѓаше што беше поразличен. Сеа ми личи на Голф/А3 само фејслифт.
Друга и најважна работа. Мора значи мора повнимателно да се прави план за тоа што е можно повеќе заеднички потрошни делови да се користат, пример сетови за куплунг, сет за каиши, рамења, виљушки, оаивини итн.... Денешно време неможеш да продаваш кола од 20.000 евра и да очекуваш дека некој ќе плаќа 3 оати поскапа цена за некој потрошен дел за разлика од друг бренд од 20.000 евра.
Трето, несакам да звучи ова како некој светски заговор, ама има доста примери каде германциве поштено дебела маржа наплаќаат за ист дел за италјански автомобил а поефтин за германски. Едеб оример е MAF сензорот за Опел и Алфа/Фиат. Во ваков случај нека бараат друг произведувач дали од Италија, Јапан или Ј.Кореја.