Автор Тема: Alfa Romeo vs Everything Else!  (Прочитано 1291697 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2220 на: 03 Август 2012, 00:03:48 am »
Јас викам слободно да им се јавиш во АутоСК, да им кажеш колку имаш извозено и колку километри и да ти кажат совет. Може ќе кажат нешто паметно, мислам дека доволно е само проверка на состојбата на ремените.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен jovanovmk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 117
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2221 на: 03 Август 2012, 00:14:24 am »
Јас викам слободно да им се јавиш во АутоСК, да им кажеш колку имаш извозено и колку километри и да ти кажат совет. Може ќе кажат нешто паметно, мислам дека доволно е само проверка на состојбата на ремените.
Абе лопови се тие аутомобиле ќе речат мора да се сменат за да ти ги земат парите
Порано кога ја сервисирав кај нив кога и да отидев се карав таму
Последниот пат се сеќавам беше за чаурите на балансштанглата кога ме убедуваа дека треба да ја мењам цела оти чаури само не се продавале
А цела б. Штангла е 500 ЕУР а чаурите се 15 ЕУР
Така да не верувам дека ќе кажат нешто корисно. Ама баш ќе се јавам утре


Uploaded with ImageShack.us

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2222 на: 03 Август 2012, 00:21:37 am »
За жал во право се со чаурите, оригинални нема, само афтермаркет. Секако дека не е 500еур, некаде околу 250-тина е оригинална:

http://ricambi.alfisti.net/index.php?cat=c1511_Front-axle.html

За многу делови е така со Алфа, афтермаркет ќе најдеш и чаури за горни вилушки, ама во сервис само оригинал цели вилушки ќе ти продаваат, и многу слични работи. Затоа се тука афтермаркет фирмите, да „помогнат“ на такви ко` нас ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен jovanovmk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 117
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2223 на: 03 Август 2012, 00:32:25 am »
100% сум сигурен дека ми бараа околу 31 000 плус работна рака
Ја чувам можеби и профактурата ама да не ја барам сега оти одамна беше
Еднаш им барав уложак за бравата за палење оној електронскит дел. И ми викаат дечко нема да најдеш само уложак нигде тој иде комплет со цилиндрите (цела брава) 12 000 ден
У грција си купив 20 ЕУР само уложак


Uploaded with ImageShack.us

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2224 на: 03 Август 2012, 00:35:55 am »
Што се чаури?

Отсутен jovanovmk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 117
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2225 на: 03 Август 2012, 00:41:54 am »
Што се чаури?
Еве како изгледаат и стојат на валансштанглата и кога ќе се разјадат оти се од гума се слуша тропкање напред кога возиш кога минуваш преку нерамнини

http://ricambi.alfisti.net/product_info.php?info=p8648_Stabilizer-bushing-Alfa-147--156--GT-Coupe.html


Uploaded with ImageShack.us

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2226 на: 03 Август 2012, 00:43:34 am »
Алфисти, има некој од вас ставено метален затегач на ребрасти ?

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2227 на: 03 Август 2012, 00:45:23 am »
Јас

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2228 на: 03 Август 2012, 00:46:06 am »
Паметно !

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2229 на: 03 Август 2012, 00:47:58 am »
Па така рекоа дека е боље, така и направив.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2230 на: 03 Август 2012, 00:49:54 am »
Пластичниот знае да пукне зимно време ако се зацапа здраво на ладен мотор у буквална смисла.

Отсутен jovanovmk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 117
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2231 на: 03 Август 2012, 01:08:44 am »
А колку пари е водна пумпа знае ли некој одприлика кај нас. Оти многу луѓе кажуваат дека за кинење на каишот најмногу може да придонесе таа


Uploaded with ImageShack.us

Отсутен kefi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 97
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2232 на: 03 Август 2012, 01:30:24 am »
Водна пумпа 40-50 евра, може и поевтино.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2233 на: 03 Август 2012, 07:14:04 am »
@Jovanovmk, дека аутоск не се баш „најефтиниот“ сервис на свет, сите знаеме :D Мене за ова (брава за врата) Ми бараа 12.000 денари :)

Не е само водна пумпа причина за хорор прикаските што ги читаш и слушаш. На TS моторие барем се покажала доста добро, повеќе скинати ремени се поради заглавени затегачи.


Еве уште еден сајт (од алфа сервис) што вика за каиши:

Цитат

Timing belts!   Very important! Timing belts require changing at the following intervals!

Timing belt replacement especialy on alfas is a minefield with garages cutting corners and previous owners cutting costs if you have just bought an Alfa and dont have it in writing when the timing belt was last changed you would be well advised to get it changed ASAP. we have also had cars in that have had a cambelt change but the car has been running poorly due to the job not having been done correctly.

147,156,Gtv,Gt 1.6/1.8/2.0Ts &Jts  Require changing at 36,000mls or 3 years.

147,156,Gt 1.9/2.4Jtd Require changing at 48,000mls or 3 years.

Brera, 159 1.9/2.4Jtd Require changing at 60,000mls or  4years.

159: 1750 tbi Require changing at 72,000mls or 3 years

Mito 1.6Jtdm Require changing at 63,000mls or 4 years.

Mito 1.4 & 1.4TB Require changing at 72,000mls or 4 years.

Please note the above intervals are our advised intervals not Alfa Romeos official intervals, In our opinion due to numerous early timing belt failures we have seen Alfas official intervals remain to high.

We insist on replacing the water pump while replacing the timing belts as follows, TS engines every 72,000 i,e every second cambelt change, V6 with every cambelt change and JTD engines with every cambelt change and Mito waterpumps at every belt change.

The only other thing to be aware of while carrying out Timing belt replacements on Twin spark and Jts engines is a noisey variator, this can start to happen at any time during the cars lifetime, when it is starting to get worn it will start to rattle on start up  it will make a (Diesel) type noise then go as the oil pressure rises, as the variator wears more it will start to be noisy all the time, as replacement of the variator requires removal and replacement of the timing belts to change it, if your car is showing signs of variator wear then it would be silly not to change it at the same time as the Timing belt replacement, To replace a variator while changing the timing belt is just the cost of the part currently £110 no extra labour is charged.
« Последно менување: 03 Август 2012, 07:28:50 am Simo - Carrier166 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2234 на: 04 Август 2012, 10:07:00 am »
2.0 Twin Spark  8)



306 HP @ 8500 rpm (max. FIA allowable engine speed), and 272 Nm @ 7000 rpm

the car in it's different versions won the following titles:

1998 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2, Fabrizio Giovanardi
1999 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2, Fabrizio Giovanardi
2000 European Super Touring Car Cup Winner - Alfa Romeo 156 D2, Fabrizio Giovanardi
2001 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2, Fabrizio Giovanardi
2002 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 GTA Super 2000, Fabrizio Giovanardi
2003 FIA European Touring Car Championship – Alfa Romeo 156 Super 2000, Gabriele Tarquini
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson