Автор Тема: Alfa Romeo vs Everything Else!  (Прочитано 1425577 пати)

Отсутен jovanovmk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 117
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2040 на: 07 Јули 2012, 15:17:32 pm »
Епа за тоа прашувам оти некако нестабилно ми делува. Дане се оштети гумата повеќе оти често ја возам колата 180 до 200 km/h


Uploaded with ImageShack.us

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2041 на: 07 Јули 2012, 15:18:46 pm »
не е нестабилно, тоа е добар фикс, ама секаде у свет се смета како привремен. Кај нас почнаа „вулканизериве“ да го сметаат за траен.. :(

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2042 на: 07 Јули 2012, 15:33:14 pm »
@jovanovmk Кај возиш бе толку често 180-200? :)

Отсутен jovanovmk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 117
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2043 на: 07 Јули 2012, 15:51:20 pm »
@jovanovmk Кај возиш бе толку често 180-200? :)
2-3 пати одам неделно до Струмица и тука од неготино до демир капија ми е мерак невиден :)


Uploaded with ImageShack.us

Отсутен jovanovmk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 117
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2044 на: 07 Јули 2012, 16:23:18 pm »
И имам друго прашање за алфистите кој кабел да го купам за дијагностика дали овој одговара за Алфа 156 2.0 TS
http://dx.com/p/k-can1-4-usb-car-diagnostic-cable-42918?item=2
Или знаете некој друг


Uploaded with ImageShack.us

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2045 на: 07 Јули 2012, 16:49:25 pm »
Би требало да биде доволно за дијагностика на мотор, но ако сакаш повеќе, ABS, ербези и сл, тогаш ова земи го: http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-VAG-KKL-409-USB-Fiat-Ecu-Scan-tool-diagnostic-cable-/150844523590?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item231f08c446

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2046 на: 07 Јули 2012, 16:50:19 pm »
 Тој ќе да е, мислам дека  е веќе стандард за сите коли,.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7561
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2047 на: 07 Јули 2012, 18:00:54 pm »
аман бре ...


Отсутен jovanovmk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 117
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2048 на: 07 Јули 2012, 19:19:15 pm »
Тој ќе да е, мислам дека  е веќе стандард за сите коли,.
Ок и што ќе можам да направам ако го купам?
Мислам има ли некој искуство и дали има користено вакво нешто


Uploaded with ImageShack.us

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2049 на: 07 Јули 2012, 19:46:55 pm »
Ќе ти треба и софтверче.

Отсутен jovanovmk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 117
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2050 на: 07 Јули 2012, 19:53:35 pm »
Ќе ти треба и софтверче.
А тоа мислам дека ќе може да се најдено кракувано на пр fiatEcu scan
Меѓутоа прашањето ми што ќе добијам   Дали некој има користено :)


Uploaded with ImageShack.us

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2051 на: 07 Јули 2012, 19:56:58 pm »
Ќе добиеш дијагностика, јас немам тако нешто но само преку него можеш да решиш одредени проблеми. Еве конкретно имав проблем со лер гасот, отидов во сервис исчита грешки ги санираа и проблемот исчезна.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2052 на: 07 Јули 2012, 22:48:49 pm »
Тие софтвери и хардвери служат за сервисна дијагностика на автомобилот. отчитуваат состојба на запишани грешки и параметри од ECU-то, и можат да прават он-лајн монитрониг на работата на разни сензори и давачи на самото возило.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2053 на: 09 Јули 2012, 00:13:19 am »




The Alfa twin clutch transmission (TCT to its friends) wants us to know it's a reformed character. It first appeared in the MiTo, and we said the shifts were ropey and the stop/start system was jerky and slow on the uptake. Alfa whinged back that we obviously didn't know how to judge - or drive - a car properly. :D ? But strangely, its engineers immediately set to work modifying the gearshift software and the changing detection system that tells the engine when to restart. Lo and behold, in the Giulietta, the TCT works just fine.

It's a six-speed dual-clutch 'box. Many rivals use clutches bathed in oil to keep them cool. But the pumps need power, and the clutches generate viscous drag in their oil bath. And it all adds weight. So the Alfa 'box has dry, large-diameter, air-cooled clutches, giving a useful economy gain.

The combination of the MultiAir petrol engine and this TCT is class-leading for economy, giving a 170bhp petrol car with economy and CO2 ratings better than a 105bhp petrol manual Golf.

You can actually get the TCT on both the 170bhp Giuliettas, diesel and petrol. Both are subdued engines - the diesel is quieter than almost any of its kind, which is nice. The petrol could honestly do with some more old-school Italian sound effects.

Like any twin-clutch 'box, the TCT has a full auto mode and a sequential manual mode. The auto shifts are generally smooth. But in the petrol, even in Dynamic mode, it's inclined to shift up early, riding the torque curve for economy rather than making a dash for the red line. Manual mode it is then. Did I achieve the rated economy on the road? Course not, because using all the throttle and all the revs and all the cornering effort is, in this car, just too much fun.

Economy isn't the only plea Alfa offers. It also makes claims, and produces evidence, about best-in-class NCAP, low depreciation and high customer satisfaction. You can buy a Giulietta on rational grounds.

But you don't, do you? You buy it because most family hatchbacks just aren't as appealing. You like the idea of owning an Alfa. Especially one that looks like this, and drives as well as it looks.


Paul Horrell

The numbers
1368cc,
4cyl,
FWD,
170bhp,
184lb ft,
54.3mpg,
121g/km CO2,
0-62 in 7.7secs,
135mph,
1305kg

The verdict
Manual Giulietta's shift isn't that great. This 'box is smooth, saves fuel and works fine in manual over-ride.

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 733
Одг: Alfa Romeo vs Everything Else!
« Одговори #2054 на: 09 Јули 2012, 00:45:20 am »
@jovanovmk твојот кабел ако е така како што пишува е подобар бидејки подржува CAN протокол, но можеби нема да ти заврши работа доколку ти е постара алфата, можеби ќе треба kkl протокол, која година ти е алфата ?

Ќе ти чита и бриша грешки од меморијата, ќе ти ги дава кодовите на грешките со нивниот опис, ќе ги чита параметрите од сензорите додека работи возилото, и можеби ќе можеш да направиш некоја ситна адаптација како на пример на лептирот на усис, а софтверот доаѓа со кабелот.

едит: има и ккл протокол, така да би требало да ти тера работа ;)