280 се добива во Veloce (и Veloce Тi) варијанта што е добро, ама се добива само во Q4 варијанта, што не е добро. Се тјунира до 320hp што е добро.
200 доаѓа со заден погон што е добро, се добива со другите победни опреми (ваљда може да се доплати за тракатанците од Veloce, ama ne i od Ti) што е лошо, но се тјунира до 320hp што е добро (односно слободно може да се брцне мапа од велоче, потполно исти се под хауба)
Голема дилема ми е и мене што ќе биде следно... 280 Veloce Ti некако највише... ама па не е „чист“ заден погон
Veloce ne bi kupil, samo zaradi pogonot na site trkala.Benzinecot so 200konja e isti motor so 280konja NO modelite proizvedeni do Maj 2017g, potoa ne samo softveraki, tuku i mehanicki se iskluceni delovite, koi se plus kaj 280konja, mislam deka bea uste edna lamda sonda i senzor za temperatura na EGR, koj prvin se vgraduvaa i kak 200 i kak 280konja, samo ne bea aktivni softverski.Posle Maj 2017g, proizvedenite modeli so 200hp, so remap odat samo do 230hp.
Sepak nova Giulia bi kupil samo so 180konja dizel, ili 200konja benzin.So ZF 8speed, i posle 10.000km ke si legne soft remap.