Има разлика од дел до дел Smichka..Пример јас за ~300Е направив генерален сервис на колата, дури сменив и делови кои што би терале уште, НО посигурен сум кога ке си ставам нови. Комшијата зема Голф 4 ТДИ и после 2 месеци возење, откажа турбината..Вртеше маваше, ја однесе на репарирање му земаа 300Е, и тоа без гаранција дека ке работи подолго време. Да не правиме муабет колку е нова. Имам информација дека на Пасат 5-ка турбина кошташе од 700-1200Е нова оригинална, т.е 50% од една половна кола. Дизел нов и знаеш дека си земал кола, која што 200.000 ке истера како од шала, и дотогаш ти секако ке ја продадеш. Секако, прашање на среќа е кога земаш половен дизел поготово, или ке ти се погоди и ке возиш, или ке му ја плачеш по сервиси.