Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Znaci deka diesel e se poisplativ. Ama eden defekt NE DAJ boze !
Не си правете басни и погрешни приказни, и дизел и бензин после 150-200к треба да очекуваш да пљукнеш пари кат тад, истото важи и за поише од 10 години стара кола. Муабетов го имам правено со Ауто и дојдовме на заклучок дека со заштедата на гориво и разликата во цена кога ќе дојдеш до тој голем сервис више го имаш извадено 2 пати сигурно. По математика да проаѓаш 20ккм годишно на нафта и истите километри на бензин заштедуваш доволно да си направиш ремонт на бош пумпата, да да РЕМОНТ НА БОШ ПУМПАТА ЕДНАШ ГОДИШНО... е кој е тој дизел што толку почесто квари или има толку поскапи сервиси од бензинецот
Цитат: Nikola X на 18 Април 2013, 18:03:18 pmНе си правете басни и погрешни приказни, и дизел и бензин после 150-200к треба да очекуваш да пљукнеш пари кат тад, истото важи и за поише од 10 години стара кола. Муабетов го имам правено со Ауто и дојдовме на заклучок дека со заштедата на гориво и разликата во цена кога ќе дојдеш до тој голем сервис више го имаш извадено 2 пати сигурно. По математика да проаѓаш 20ккм годишно на нафта и истите километри на бензин заштедуваш доволно да си направиш ремонт на бош пумпата, да да РЕМОНТ НА БОШ ПУМПАТА ЕДНАШ ГОДИШНО... е кој е тој дизел што толку почесто квари или има толку поскапи сервиси од бензинецот Да не ме сфати лично по грешка? Прилично нов си тука па да пратам се што се дешавало со твојата кола. Извини ако си го протолкувал така тоа што јас го напишав.Беше наменето за многу кои тврдат дека нивните коли се издржливи и тотално несклони кон кварови, додека реалноста е спротивна. Кваровите што им се случуваат мудро си ги премолчуваат.
времето на бош пумпа умресега дизелите имаат ултра скапи дизни,турбо,компјутери и сличноретко кој во македонијава поминува 20ккм годишно со сопствена кола па затоа уште од старт пресметките ти се многу погрешни
Цитат: Мартин на 18 Април 2013, 16:35:27 pmЦитат: Smichka на 18 Април 2013, 12:36:32 pmкога се зборува за дизел мора да се спомне на рики турбината,не е само на рики леонот нешто да цркнало,има уште многу други на форумов што им цркаат и други делови ама ќути си трај си Тоа де, тоа. И после „ШТРАФ НЕМАМ ЧЕПНАТО САМО УЉЕ И ФИЛТЕР И ЦЕПА“ филм ми промовираат.Не си правете басни и погрешни приказни, и дизел и бензин после 150-200к треба да очекуваш да пљукнеш пари кат тад, истото важи и за поише од 10 години стара кола. Муабетов го имам правено со Ауто и дојдовме на заклучок дека со заштедата на гориво и разликата во цена кога ќе дојдеш до тој голем сервис више го имаш извадено 2 пати сигурно. По математика да проаѓаш 20ккм годишно на нафта и истите километри на бензин заштедуваш доволно да си направиш ремонт на бош пумпата, да да РЕМОНТ НА БОШ ПУМПАТА ЕДНАШ ГОДИШНО... е кој е тој дизел што толку почесто квари или има толку поскапи сервиси од бензинецот
Цитат: Smichka на 18 Април 2013, 12:36:32 pmкога се зборува за дизел мора да се спомне на рики турбината,не е само на рики леонот нешто да цркнало,има уште многу други на форумов што им цркаат и други делови ама ќути си трај си Тоа де, тоа. И после „ШТРАФ НЕМАМ ЧЕПНАТО САМО УЉЕ И ФИЛТЕР И ЦЕПА“ филм ми промовираат.
кога се зборува за дизел мора да се спомне на рики турбината,не е само на рики леонот нешто да цркнало,има уште многу други на форумов што им цркаат и други делови ама ќути си трај си
Цитат: Nikola X на 18 Април 2013, 18:03:18 pmЦитат: Мартин на 18 Април 2013, 16:35:27 pmЦитат: Smichka на 18 Април 2013, 12:36:32 pmкога се зборува за дизел мора да се спомне на рики турбината,не е само на рики леонот нешто да цркнало,има уште многу други на форумов што им цркаат и други делови ама ќути си трај си Тоа де, тоа. И после „ШТРАФ НЕМАМ ЧЕПНАТО САМО УЉЕ И ФИЛТЕР И ЦЕПА“ филм ми промовираат.Не си правете басни и погрешни приказни, и дизел и бензин после 150-200к треба да очекуваш да пљукнеш пари кат тад, истото важи и за поише од 10 години стара кола. Муабетов го имам правено со Ауто и дојдовме на заклучок дека со заштедата на гориво и разликата во цена кога ќе дојдеш до тој голем сервис више го имаш извадено 2 пати сигурно. По математика да проаѓаш 20ккм годишно на нафта и истите километри на бензин заштедуваш доволно да си направиш ремонт на бош пумпата, да да РЕМОНТ НА БОШ ПУМПАТА ЕДНАШ ГОДИШНО... е кој е тој дизел што толку почесто квари или има толку поскапи сервиси од бензинецот а кај ти е разликата кога купуваш бензин и дизел кола минимум 500 евра е поскап дизелот
Дизната еднаш ја чистиш, втор пат више ја менуваш.Свеќици неретко се под 1000 денари 4 парчиња од реномирана фирма NGK.Темава ја усравме, нека ја опраи главниот и одговорниот до кај што почна офтопикот.
Друже Nikola X, сфативме дека Поло е најдобра кола, а Поло дизел најдобрата комбинација на овоземниов свет. У реду е, аман.
Цитат: Bravo на 18 Април 2013, 19:10:13 pmДруже Nikola X, сфативме дека Поло е најдобра кола, а Поло дизел најдобрата комбинација на овоземниов свет. У реду е, аман.Друже Bravo никој не те тера да читаш дискусија ако несакаш да дискутираш. позз
Цитат: Nikola X на 18 Април 2013, 19:12:16 pmЦитат: Bravo на 18 Април 2013, 19:10:13 pmДруже Nikola X, сфативме дека Поло е најдобра кола, а Поло дизел најдобрата комбинација на овоземниов свет. У реду е, аман.Друже Bravo никој не те тера да читаш дискусија ако несакаш да дискутираш. поззА насловот на темава е? "1000 причини зошто да купите Поло дизел"?
Цитат: Bravo на 18 Април 2013, 19:14:14 pmЦитат: Nikola X на 18 Април 2013, 19:12:16 pmЦитат: Bravo на 18 Април 2013, 19:10:13 pmДруже Nikola X, сфативме дека Поло е најдобра кола, а Поло дизел најдобрата комбинација на овоземниов свет. У реду е, аман.Друже Bravo никој не те тера да читаш дискусија ако несакаш да дискутираш. поззА насловот на темава е? "1000 причини зошто да купите Поло дизел"?Помош при избор на кола до 5000 евра, а ти ништо поврзано со темата не напиша туку се замараш со моето поло, ама ако ти е интересно ако не ми смета