за тоа дека е искривено, искривено е... се гледа по вратата возачка... запиња превише. мора да ја лупнеш силно за да се затвори а при тоа кога ке се затвори ја крева шофершајбната за пола сантим. ама и за тоа има лек. оно е на некој начин како усукано спирално. возачкиот фар и совозачкиот штоп (на тие 2 точки) доаѓаат подоле од другите 2 точки контра нив. каролинер ке го оправи... ке го свитка обратно се до враќање во нормална позиција, ама до кога... треба одма, на лице место да се појачува за да се задржи така иначе пак ке клекне за брзо време.
кабрио југото е појачано во праговите во однос на другите класични југовци, како компензација за извадениот кров. ама не е доволно. штеделе на материјал во крагуевац. треба да се откри прагот и да се стават “машки“ профили за да го задржат в правец.