земи песка кварцна измешај ја со поситна и клати го. Ама нема да го аштитиш така.
Што знам и боја саглам колку ќе најдеш. Најдобро ти е со цинкување, ама не знам кој цинкува оовде. Со самата процедура на цинковање се чисти т.е. таков си им е тертипот по цинкарите прво ги чистат во сулфурна када(сулфурна киселина) или во када со сода(жива сода), па после ги плакнат ги проверуваат и ги цинковаат со цинк и електролит. Е сега имаш базично и кисело цинковање, од него зависи и подготовката, али ова базичново ко бајаги по квалитетно е, ама треба тој што ти цинкова да го направи заситен растворот, а ова пак киселово цинковање е по едноставно али ко бајаги по не квалитетно. Сепак припремата е најбитна т.е. да е исчистено 102% што би се рекло. И со кисело цинковање ако е добро сработено ќе имаш заштита добри 10+ години.
Што занм колу е паметно да го калаисаш, али секако треба пак да го исчистиш и тоа добро да го исчистиш.
Исто можеш и да го наполниш антикорозин и да го превртуваш на 20-минути, или 40-50 пакетчиња лимунтус и да го натанкаш со вода па да го оставиш 2-3 дена. А за фарбање бога ми сум имал лоши искуства(т.е. брат ми не јас лично), се сомневам дека че најдеш мајстор и боја соодветни за бензин. Ако не ти е за реставрација на некој олтајмер тури му 2 шишиња антикорозин прокланкај го, остај го да откисне, исплави го со пола кило бензин и не се замарај... Цинкувањето значи ти е најдобро, ама ти си знаеш колку ти се исплаќа..
п.с. во секој случај остај едно парче цинк внатре, втерај го и заборај го. Тие теговите за баланцирање се цинкови, само металното парче отстрани го механички. Така има заштитна улога т.е. прво цинкот ќе скапи па после металот.